Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Rozrząd K24Z3. Accord VIII

VIII rozrząd K24Z3

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#16 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 23:01, 07.02.2017

masz może foto tych wytartych krzywek?? pierwsze słyszę....jaki masz przelot??


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#17 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:08, 07.02.2017

Nie mam jeszcze fotek. Przelot mam 270 tys.

Też byłem w szoku bo myślałem że problem był tylko w 7 gen silnik 2.0.

Problem istnieje ale jest mniej nagłośniony lub występuje rzadziej.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 23:09, 07.02.2017

  • 0

#18 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 21:52, 29.06.2018

Cześć
Ponieważ będę chciał kiedyś zrobić reflash i zajechać na hamownię rozważam wymianę łańcucha rozrządu.

Podobno w niektórych benzyniakach są one dożywotnie... A jak jest w K24Z3 ?? Jest w ogóle sens to robić?

Pytam, bo nie chciałbym żeby silnik mi padł na hamowni... Autko ma teraz 149tys km przebiegu
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#19 yellow

yellow
  • Klubowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Navi Auto
  • KM:175,1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:11, 29.06.2018

O łańcuchach ogólnie mówi się, że fabryczne są "dożywotnie". W niektórych modelach oznaczać może to przebieg 400 tyś. Lepiej jednak zweryfikować samemu.
Wymieniony łańcuch na niefabryczny na pewno będzie miał dużo mniejszą trwałość.

 

Swego czasu robiłem remont silnika diesla w fordzie - mechanik sprawdził tylko czy łańcuch nie jest wyciągnięty i odradził wymianę (przebieg około 200 tyś).


  • 0

#20 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 23:20, 29.06.2018

Aktualnie 196 tyś km przebiegu :) reflash u Ralfiego i hamownia zaliczona bez jakichkolwiek problemów ... tylko autko szybciej się zbiera ;) 

Przy 149 kkm to raczej nie ma większego sensu :)


  • 0

#21 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 05:34, 30.06.2018

To chyba patrzy sie na napinacz a nie na przebieg kiedy trzeba wymienic lancuch.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#22 yellow

yellow
  • Klubowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Navi Auto
  • KM:175,1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:51, 30.06.2018

To chyba patrzy sie na napinacz a nie na przebieg kiedy trzeba wymienic lancuch.

 

Z tego co wiem to łańcuch sprawdza się poprzez kontrolę jego stanu oraz długości. Pewnie są też zalecenia producenta związane z wiekiem i/lub przebiegiem auta.


  • 0

#23 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:20, 01.07.2018

jak nie hałasuje, nie ma błędów to bym nie martwił się. Ewentualnie dla spokoju można sprawdzić napinacz


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#24 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 10:13, 01.07.2018

A jakie jest dojście do tego napinacza? Uszczelkę jakąś trza od razu zamówić?
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#25 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:51, 01.07.2018

Wszystko jest na forum.. Od strony koła pasowego..prawa strona.. Nie potrzeba uszczelki..

Btw
Przy tym przelocie nie ruszaj jak nie hałasuje i nie wali błędami.. Nadgorliwosc jest gorsza od....
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#26 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 12:25, 01.07.2018

Ok ok
Dzięki bardzo wszystkim za odzew :)
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#27 kuster

kuster
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:47, 18.12.2019

odgrzeje kotleta

 

ma ktoś informacje jaką długość (nie chodzi mi o ilość ogniw) ma nowy łańcuch do K24A3/Z3?


  • 0

#28 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:28, 02.07.2020

Słuchajcie w moim R20A3 słychać delikatne szuranie łańcucha na rozgrzanym silniku, co ciekawe nie zawsze, najczęściej gdy silnik w ciepły dzień mocno się rozgrzeje, do tego jak miałem olej 10w40 to też tego nie było. Czy muszę zacząć się martwić? Przebieg 207 tyś km, przy około 190 tyś przebiegu wyciągnięcie było w normie. Wiem, że najprościej sprawdzić ile wystaje napinacz, ale kiedyś rozmawiałem z użytkownikiem R18Z4, który to miał identyczne objawy przy znacznie mniejszym przebiegu i jego diagnoza to kończący się napinacz łańcucha rozrządu a dokładnie za słabo napina łańcuch i zaczyna szurać na ślizgach.


Użytkownik gkill edytował ten post 10:54, 02.07.2020

  • 0

#29 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:44, 02.07.2020

Niestety innej opcji niż fizyczne sprawdzenie wysunięcia napinacza nie ma i równie skutecznej. 

Na początek standardowa procedura, czyli zdjąć pasek PK i zobaczyć/posłuchać czy będzie tak samo. 

Kolejna sprawa to czemu pół syntetyk 10w40?? 

Przebieg nie jest wyznacznikiem niczego... jeden zrobi 50 tyś, a drugi 300 tyś na silniku. Wszystko kwestia eksploatacji, stylu jazdy, czy nie było oleju LL zmienianego co 30 tyś itd itd itd. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#30 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 19:00, 02.07.2020

10w30 oraz 10w40 są bardziej odporne na ścinanie niż 5w30, 5w40 aczkolwiek 10w40 zalany był 2 razy tj przed i po wymianie tlokow, obecnie 0w40 a już kolejny 5w40, nie wykluczam 10w40, mój styl jazdy wręcz wymaga takiej lepkości i bazy pao/estry, znalazłem coś takiego od ROWE.

Użytkownik gkill edytował ten post 19:02, 02.07.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, rozrząd, K24Z3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq