Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Prośba o odczytanie poprawne kody błędów

VII silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 kerryNS

kerryNS
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 22.03.2018

Dzisiaj wywaliło mi błędy i silnika i vsa. Może ktoś pomóc w diagnozie?


Użytkownik kerryNS edytował ten post 19:37, 22.03.2018

  • 0

#2 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:05, 22.03.2018

Silnik blad nr 4, ABS 61 i 83. Liczysz poprostu blysniecia, dluzsze to dziesiatki, krotsze jednosci. Blad nr 4 to czujnik polozenia walu korbowego, 61-niskie napiecie (np slaby aku podczas rozruchu), a 83 to blad komunikacji. Jakies dodatkowe objawy?


  • 0

#3 kerryNS

kerryNS
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 22.03.2018

Dzięki za info. Rano normalnie pojechałem do pracy a o 15 wsiadam i wywaliło check engine i vsa ale auto normalnie śmiga. Akumulator ma 6 lat i od jakiegoś czasu ciężko kręci ale kręci. Miałem 2 dni temu odłączany akumulator bo kumpel robił wstawkę i spawał. Może coś ma to wspólnego? Wątpie ale zapytać nie zaszkodzi. Miałem civica chyba z 10 lat i sprzedałem go jak miał 18 i zero niespodzianek a Accord mnie czasem negatywnie zaskakuje. Co radzisz?
  • 0

#4 kerryNS

kerryNS
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:06, 22.03.2018

83 błąd komunikacji? Co to może być? A czujnik położenia wału jest jeden czy dwa?
  • 0

#5 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:24, 22.03.2018

Czujnik walu jest jeden, znajduje sie przy kole pasowym, 83 to blad komunikacji sterownikow, tj silnika i abs. Jesli aku juz wiekowy to czas pomyslec o wymianie, a co do bledow, to ja bym conajwyzej psiknal jakims kontaktem w kostke tego czujnika i kilka razy ja rozlaczyl.


  • 0

#6 kerryNS

kerryNS
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:59, 23.03.2018

Dzięki za odp. Czy jest dobry dostęp do tego czujnika czy muszę jechać do mechanika? Jestem teraz w pracy i nie mam samochodu i nie wiem czy się umawiać z mechanikiem. Wcześniej tego nie pisałem ale jak go wczoraj odpaliłem i wywaliło check to spadła moc ale zaraz mu przeszło i do domu dojechałem normalnie.
  • 0

#7 kerryNS

kerryNS
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 24.03.2018

Byłem u mechanika. Podpiął kompa i okazało się, że pokazuję błąd przepustnicy i że akumulator ledwo żyje. Stwierdził, że muszę wymienić akumulator bo przez niego błędy wyskakują. Narazie pokasował i fura śmiga. Cyrki zaczeły się jak miałem 2 dni wcześniej odłączony akumulator bo musiałem wspawać małą wstawkę bo maska pod uszczelką zardzewiała. Odłączanie aku jest jak widać bardzo niedobre dla Hani.


  • 0

#8 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:36, 24.03.2018

Myślę ,że to nie jest wynikiem odłączania aku tylko słabego aku ..Wymień go a dopiero później możesz czekać dopiero na błędy .Zbieg okoliczności z tym wyjmowaniem
  • 0
                       

#9 kerryNS

kerryNS
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:54, 24.03.2018

Mam zamówiony aku. Mechanik powiedział, że nie ma co wcześniej grzebać dopóki nie wsadzę nowego. W zimie przy większych mrozach notorycznie wyskakiwał mi check.  Myślę, że po wymianie będzie wszystko ok.  


  • 0

#10 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:58, 24.03.2018

Na zimę ostatnio wyjmowalem i wkładałem akumulator do swojej siódemki z uwagi na to, że podczas zimy prawie nie jeżdżę nią, wkładalem akumulator ze dwa czy trzy razy po iluś tam tygodniach stania auta w garażu i auto jeździ zawsze normalnie bez błędów, tylko godzina oraz stacje radiowe są rozregulowane.
Czy nie w każdej siódemce tak jest, a może te po lifcie mają już coś zmienione pod tym względem? Moja jest z 2003 roku.
  • 0

#11 kerryNS

kerryNS
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 24.03.2018

Może był zbieg okoliczności że akurat po wyjęciu aku mam problemy. Jak pisałem wcześniej w zimie często przy odpalenie miałem na moment check bo aku ledwie kręcił. Błąd jak mi wyskoczył to było przy-15. Ogólnie cieżko accord pali w porównaniu do civica którego miałem z 8 lat. Civic palił na dotyk a accord musi chwile pokręcić. Mechanik ma sprawdzić jeszcze rozrusznik. Jestem umówiony po świętach na wymianę aku, oleju, filtrów i łącznika stabilizatora oraz sprawdzenie rozrusznika. Zobacze jak będzie po wymianach. Na tą chwile uważam, że civic lepiej się sprawował rocznik 1996 niź accord 2007. Mniej rdzewiał i prawie zero usterek. Z accordem mam więcej problemów ale i tak fajna fura. Accord z salonu nie bity przebieg 175 tys.
  • 0

#12 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:06, 26.03.2018

Jak na razie to masz problemy z akumulatorem a nie z accordem :diabelgrin:. Na slabym aku napiecie podczas rozruchu mocno spada i trzaska roznymi bledami. Normalnie gdy odlaczymy akumulator to nic zauwazalnego nie powinno sie dziac, oprocz skasowania radia i zegarka. W sterowniku silnika kasuja sie natomiast wszystkie ustawienia adaptacyjne, pozatym nie powinno sie nic dziac. A z tym paleniem acco, ten typ tak ma, mam dwa egzemplarze i jest dokladnie tak samo, cos mi mowi, ze ma to zwiazek z "ekologia"...


  • 0

#13 kerryNS

kerryNS
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:00, 27.03.2018

Narazie zero błędów a aku dzisiaj będę miał nowy. Z Accordem mam problemy bo rdzewieje ale jest teraz zakonserwowany podmalowany i mam nadzieję, że bedzie ok. Mam go 6 lat i wymiana łożysk tył (szumiały) swożeń górnego wachacza oraz łącznik od poziomowania ksenenów. Jak na 11 latka to całkiem nieźle.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq