Ja bym jeszcze zobaczył czy napinacz łańcucha nie jest do wymiany.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wadliwe wałki rozrządu 2.4 K24Z3// zgrzytanie - terkotanie silnika
#196
Napisano 16:59, 19.03.2021
#197
Napisano 17:14, 19.03.2021
Do mlodylonek skąd masz pewność co za kółko włożyli kolesie w ASOOOOOO. Kola z końcówką 305 mają inny kąt pracy, są przystosowane do silników na runek USA, a w ASO maja jeszcze stare zapasy kółek z serii A01 przecież ich nie wyrzucą. I zakładają je na gwarancji bo nie maja nic do stracenia, przecież klient nie jest w stanie sprawdzić co mu zamontowali w aucie. Ja na A02 z hapar..... zrobiłem już 40kkm i cisza.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#198
Napisano 18:31, 19.03.2021
Do mlodylonek skąd masz pewność co za kółko włożyli kolesie w ASOOOOOO. Kola z końcówką 305 mają inny kąt pracy, są przystosowane do silników na runek USA, a w ASO maja jeszcze stare zapasy kółek z serii A01 przecież ich nie wyrzucą. I zakładają je na gwarancji bo nie maja nic do stracenia, przecież klient nie jest w stanie sprawdzić co mu zamontowali w aucie. Ja na A02 z hapar..... zrobiłem już 40kkm i cisza.
Też o tym pomyślałem i obawiam się, że możesz mieć rację. Najgorsze jest to, że w tym wypadku trudno będzie cokolwiek udowodnić serwisowi ASO Hondy. ASO wybrałem tylko dlatego, że w moim mieście nie mam sprawdzonego mechanika, który podjąłby się wymiany kółka VTC zgodnie z instrukcją. Ale jak widać nawet autoryzowanemu serwisowi nie można ufać do końca.
Tak jak podpowiedzieliście sprawdzę oczywiście napinacz łańcucha. Zawory miałem regulowane zaraz po zakupie auta, czyli w maju 2020 roku prze gościa, który serwisował mi poprzedniego Accorda jak i ogarnia Hondy innych użytkowników tego forum z mojego regionu. Od tego czasu przejechałem ok. 9 tyś km. Dziś, po kilku dniach postoju, odpaliłem auto i oczywiście pojawił się charakterystyczny zgrzyt w początkowej fazie pracy silnika, więc tak sobie myślę, iż tak moje poszukiwania tego hałasu znów zaprowadzą mnie w okolicę koła VTC. Pytanie tylko, czy muszę to robić natychmiast (tym razem u mechanika polecanego na tym forum) czy też mogę to trochę odłożyć w czasie bo na tę chwile mam pilniejsze wydatki.
#199
Napisano 22:07, 19.03.2021
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#200
Napisano 08:59, 20.03.2021
Do mlodylonek, nie zrozumieliśmy się chodziło mi o kolegę otf82 i jego kółko, nie o twoje a z tego co pamiętam to w VII genie nie było problemu z kołami, co do obrotów z jakich korzystam to bardzo często do odcinki czyli cały zakres.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#201
Napisano 10:51, 22.04.2021
Witam ponownie,
Naciągnięcie łańcucha rozrządu sprawdzone - zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku, mechanik (były pracownik ASO Hondy) stwierdził prawidłowe wychylenie napinacza łańcucha.
ASO Honda Plaza, gdzie wymieniałem koło VTC, upiera się, że zamontowali mi koło VTC, które im przywiozłem gdyż oni nie mają tych części na stanie "od ręki" (więc nie mogli mi zamontować koła wadliwego, ze swoich stanów magazynowych). Przy okazji rozmowy z serwisem ASO, potwierdzili, iż problem z hałasujących kółkiem VTC nagminnie powtarza się np. w nowych Hondach HRV, gdzie wymieniają te koła na gwarancji a i tak po pół roku od wymiany, koła znów zaczynając drażnić ucho przy rozruchu zimnego silnika. Czegoś tu nie rozumiem: skoro w poprzednich wersjach silnikowych, np. K20 czy K24, koła VTC nie posiadały tej wady, to co takiego się stało, iż ta wada nagle się pojawiła a Honda nie potrafi jej usunąć?
Na zasadność mojego pytania o ponowną wymianę koła VTC, serwis ASO odpowiedział, że mija się to z celem bo nie dają pewności czy usterka nie wróci za jakiś czas a poza tym można jeździć z taką wadą koła VTC bez uszczerbku dla silnika. Ile w tym prawdy nie wiem.
Użytkownik otf82 edytował ten post 11:01, 22.04.2021
#202
Napisano 11:44, 23.06.2021
U mnie rozwiązany problem. Myślałem że skrzynia, myślałem że rozrząd a nawet w ciemno wszystkie rolki wymienione. Okazało się że osłona od wydechu taka czarna(chyba od magla) od gorąca się odkształciła i dawała takie Skwierczenie które napędziło stracha. Aha na podnośniku tego już nie było słychać jak się wpielo napęd. Więc i nie łatwo było znaleźć przyczynę. Pozdrawiam.
Użytkownik Marcin_eS edytował ten post 17:31, 23.06.2021
#203
Napisano 09:10, 15.04.2022
Informacyjnie: pojawiły się wałki wydechowe do serii K24Z3 robione przez osławioną firmę Świątek z Bydgoszczy. Cena takiego wałka to 1155 zł.
#204
Napisano 14:47, 20.04.2022
Informacyjnie: pojawiły się wałki wydechowe do serii K24Z3 robione przez osławioną firmę Świątek z Bydgoszczy. Cena takiego wałka to 1155 zł.
Czy ktoś już montował taki wałek z firmy Świątek ? Jaka jest jakość tego wałka ? Warto ?
#205
Napisano 15:01, 20.04.2022
Czy ktoś już montował taki wałek z firmy Świątek ? Jaka jest jakość tego wałka ? Warto ?
Ja zakupiłem taki wałek a montował go będzie Edson na początku maja. Świątek dopiero rozpoczął produkcję tych wałków do K24Z3 ale wcześniej miał w ofercie wałki do innych silników Hondy z serii K, na które, z tego co wiem nie było reklamacji. Znając renomę firmy Świątek, myślę iż nie zaproponowaliby rozwiązania, które popsułoby im dobrą opinię, jak jednak będzie czas pokaże.
#206
Napisano 07:48, 19.09.2022
Panowie a te przedwczesne zużycie krzywek wałka wydechowego nie jest spowodowane brakiem lub opóźnioną regulacją luzów zaworowych, które w miarę przybywania przebiegu się powiększają co prowadzi do uderzeń krzywki w dźwigienkę na tyle mocno, że zrywa się film olejowy?
#207
Napisano 08:53, 21.09.2022
Panowie a te przedwczesne zużycie krzywek wałka wydechowego nie jest spowodowane brakiem lub opóźnioną regulacją luzów zaworowych, które w miarę przybywania przebiegu się powiększają co prowadzi do uderzeń krzywki w dźwigienkę na tyle mocno, że zrywa się film olejowy?
przecierz tam są rolki.... wiec o jakim zrywaniu filmu mówimy? Wadliwy marteriał wałków i tyle.
#208
Napisano 18:59, 08.10.2022
#209
Napisano 21:41, 30.10.2022
Witam ,tez z tym walczyłem i doszłem do wniosku ze pokieruje się instrukcja fabryczna hondy ,a o co chodzi ,dedykowany olej 0W20 i taki postanowiłem zalać ,poprzednio zawsze lany 5W30 i koło VTec brzęczało , od kiedy zalałem Millers 0W20 for motosport z NANO cząsteczkami cicho jak makiem zasiał
Jest cicho bo jest ciepło. Nadejdą chłodne dni, potem niewielki mróz i problem powróci. Ja jeżdżę od zawsze na oleju 0W30.
#210
Napisano 00:26, 10.11.2022
Ja zakupiłem taki wałek a montował go będzie Edson na początku maja. Świątek dopiero rozpoczął produkcję tych wałków do K24Z3 ale wcześniej miał w ofercie wałki do innych silników Hondy z serii K, na które, z tego co wiem nie było reklamacji. Znając renomę firmy Świątek, myślę iż nie zaproponowaliby rozwiązania, które popsułoby im dobrą opinię, jak jednak będzie czas pokaże.
możesz powiedzieć jak się sprawuje ten wał po pół roku użytkowania? Jaki przebieg zrobiłeś na nim?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych