XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania kierownicy przy 120 km/h
#556
Napisano 15:24, 16.04.2017
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#557
Napisano 16:15, 16.04.2017
W VII gen albo musisz nauczyć się z tym żyć albo sprzedać i kupić 8 gen.
#558
Napisano 15:26, 05.05.2017
A czy od tylnych kół może bić kierownicą w przedziale 120-140km/h? Zrobiłem wyważanie z testem drogowym i dwa koła wyszły ok, siedzą na przodzie. Jedno ledwo poza normą i jedno bardziej - te siedzą z tyłu. Bicie tylko przy prędkości 120-140. W pozostałych przedziałach płynie samochód i bardzo dobrze się prowadzi. Na bank są krzywe piasty i tarcze przód jednak na zimówkach było ok lub moze mrowienie wyczuwalne na kierownicy i pedale. No i zimówki 15 cali a letnie 17.
#559
Napisano 16:56, 05.05.2017
#560
Napisano 17:19, 05.05.2017
Tarcze przód krzywe na 100%, tył możliwe że też, bije przy hamowaniu, szczególnie na cieplejszych tarczach. Tylko w przypadku hamowania dużo lepiej jest znów na kołach 17, minimalnie lub wcale nie bije czasem. Na 15 gorzej znacznie ale też raz mniej lub bardziej.
#561
Napisano 17:39, 05.05.2017
Zastanawiające jest też to że jest dużo lepiej na zimówkachA czy od tylnych kół może bić kierownicą w przedziale 120-140km/h? Zrobiłem wyważanie z testem drogowym i dwa koła wyszły ok, siedzą na przodzie. Jedno ledwo poza normą i jedno bardziej - te siedzą z tyłu. Bicie tylko przy prędkości 120-140. W pozostałych przedziałach płynie samochód i bardzo dobrze się prowadzi. Na bank są krzywe piasty i tarcze przód jednak na zimówkach było ok lub moze mrowienie wyczuwalne na kierownicy i pedale. No i zimówki 15 cali a letnie 17.
#562
Napisano 18:01, 05.05.2017
#563
Napisano 18:15, 05.05.2017
klocek trze lekko o tarcze (przedniÄ…))
Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:31, 06.05.2017
#564
Napisano 19:34, 05.05.2017
no te tarcze i hamulce na pewno do ogarnięcia, ale jeszcze chwilę to potrwa i pytanie czy te koła tylne mogą mieć wpływ na kierownicę? Bo ktoś w tym wątku napisał, że mogą ale uzasadnienia nie znalazłem i nie wiem czy z kołami z tyłu coś jeszcze czarować zanim te tarcze zmienię. Na mój chłopski rozum nie powinny mieć, zwłaszcza że jak miałem do tej pory problem z biciem czy nawet ściąganiem i złe kółka poszły na tył to nic się nie działo. W każdym razie zrobię hamulce jak zalecacie no i zobaczymy. Najwyżej trzeba będzie jeździć 140
#565
Napisano 08:34, 06.05.2017
Winowajcą okazała się lewa piasta która miała bicie 0.1mm
Jako że ma tylko 4 osobne powierzchnię styku można było ją polerować bazując do najgłębszej powierzchni. Do tego komplet tarcz i klocków zimmerman i po docieraniu i hartowaniu wygląda że jest ok.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#566
Napisano 10:30, 06.05.2017
Tylne tarcze miały wpływ na bicie kierownicy ale przy hamowaniu.Samo bicie koła tylnego raczej przeniesie na budę drgania niż na kierownicęno te tarcze i hamulce na pewno do ogarnięcia, ale jeszcze chwilę to potrwa i pytanie czy te koła tylne mogą mieć wpływ na kierownicę? Bo ktoś w tym wątku napisał, że mogą ale uzasadnienia nie znalazłem i nie wiem czy z kołami z tyłu coś jeszcze czarować zanim te tarcze zmienię. Na mój chłopski rozum nie powinny mieć, zwłaszcza że jak miałem do tej pory problem z biciem czy nawet ściąganiem i złe kółka poszły na tył to nic się nie działo. W każdym razie zrobię hamulce jak zalecacie no i zobaczymy. Najwyżej trzeba będzie jeździć 140
#567
Napisano 20:04, 14.05.2017
Mam pytanie do osób które wyeliminowały drgania poprzez wymianę przegubu wew. wymieniając na używkę - czy wymienialiście też przegub zewnętrzny?
sprawdzałem u siebie, wewnętrzny rusza się gładko, w środku brak uszkodzeń powierzchni roboczej, wygląda idealnie. Zewnętrzny ma lekkie stuknięcie/opór przy ruszaniu nim na boki.
Zastanawiam się, czy w części przypadków drgań nie powodował czasami przegub zewnętrzny. Zakładając, że ma on wżery mógłby odginać półośkę powodując przekręcanie przegubu wewnętrznego powodując drgania.
Obecnie mam wyjęte obie półosie i poważnie zastanawiam się nad zamianą zewnętrznych przegubów miejscami (lewy na prawą, prawy na lewą). Wówczas powinny oba pracować na nie zużytych powierzchniach roboczych, które wcześniej pracowały tylko przy cofaniu lub hamowaniu silnikiem. Co myślicie o takiej zamianie? Przeguby są te same z obu stron.
#568
Napisano 11:01, 16.05.2017
No i d...a
Bicie tarcz wyeliminowane ale coś innego mnie dopadło.
Od prędkości 100km/h do 160 testowane i jak jest to jest tak samo - nie mocniej. Nawet jakby najmocniej pomiędzy 100 a 130.
Jadąc na wprost ze stałą prędkością wibracje kierownicy raz są a po chwili nie ma.
Przy delikatnym skręcaniu jak bije na wprost to przy delikatnym skręceniu kierownicą przestaje.
Jak nie bije to czasem zaczyna bardzo delikatnie a czasem nie.
Przy delikatnym naciśnięciu hamulca jak kierownica bije - nie ma wpływu na bicie. Jak nie bije, to bicie się nie pojawia. Przy mocniejszym hamowaniu z prędkości od 100 do 140 testowane - nic nie bije.
Jako, że wymieniałem tarcze, to :
końcówki drążków sprawdzone - luzu brak
dolne i górne sworznie - luzu brak
prowadnice hamulcowe i tłoczki (przód i tył) przesmarowane, tylne tłoczki pracują płynnie
Najlepsze na koniec
Działo się tak na kołach w poprzednim ustawieniu. Przód zdejmowany, wyważany drugi raz i takie efekty jak opisałem.
Wczoraj przełożyłem przód z tyłem.
Jadę normalnie, dobijam do 100 i bicie jak h...j, po chwili ustaje i się nie pojawia. Ale nie miałem okazji testować za długo.
Zmieniając koła od razu zaglądałem czy podokręcane mam zaciski i jarzma więc kręciłem kołami.
Aktualnie do głowy przychodzi mi tylko przegub wewnętrzny ale jak go sprawdzić. W V gen nie było problemów z biciem i to co najlepsze raz jest a raz go nie ma.
Ma ktoś jakiś pomysł co sprawdzić jeszcze?
#569
Napisano 12:53, 17.05.2017
U mnie ostatnio pojawiło się bicie podczas jazdy ok 100-120km/h , powyżej ustaje. Obstawiam łożyska bo już sie proszą o wymiane od jakiegoś czasu lub przeguby bo jeżdzą od nowości. Pewnie będzie jedno i drugie .
pzdr
#570
Napisano 21:07, 17.05.2017
Dziś sprawdzałem przeguby i oto moje przemyślenia:
1) zewnętrzny prawy chodzi ciężko z wyczuwalnymi miejscami gdzie jest ciężej i lżej - być może u mnie zewnętrzny jest przyczyną drgań
2) wewnętrzny wraz z podporą wyglądają idealnie.
3) Można kupić zamiennik za 165zł z firmy PASCAL - ktoś o tym słyszał? Kusi mnie aby za 15% nowego spróbować tę podróbę
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych