Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Olej silnikowy DIESEL VII/VIII DPF/ BEZ DPF Parametry. Polecane.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
248 odpowiedzi w tym temacie

#241 JanB

JanB
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Wielkopolska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Comfort
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:59, 11.10.2020

Jeżdżę cały rok na 0W40, czasem trafi się, że latem 5W40. Dodaję do oleju modyfikatory tarcia. Kupuję oleje firm małych, (silnik bez ekoterroru)


  • -1

#242 rowerek0987

rowerek0987
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:42, 11.10.2020

Ja u siebie zalewam Castrol magnatec 5w30 A5
zrobiłem juz na tym oleju 190tys silnik pracuje cichutko, rozrządu nie słychać naprawde polecam a i auto jest na mapie stage 3. Robie duże przebiegi i absolutnie żadnych problemów 👍
  • 0

#243 Maxxum

Maxxum
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:PSZ pow.szamotulski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:23, 15.12.2020

Ja zalewam Castrol Edge 5w30 C3 do 2,2 i-ctdi bez DPF zrobiłem trochę ponad 100 tys. km. i silniczek pracuje bez zastrzeżeń cichutko i delikatnie, drugi i-ctdi zalewam też tym samym (wiem, wiem zaraz koledzy się odezwą dlaczego zalewam C3 skoro norma jest A1/B1, A3/B3 lub A5/B5 wg. książki pojazdu) też bez DPF i ładnie pracuje, ale do rodziny dołączyła jeszcze jedna czarna Hania Acco 2,2 i-DTEC z DPF. i powiem szczerze im wiecej czytam tym bardziej się zastanawiam czy dobrze robię, pomimo iż po rozmowie z serwisem zapewniają że olej ACEA C3 mogę śmiało zalewać do i-CTDI. Koledzy mam do was pytanie czy moge zostać przy obecnym czy lepiej coś ze specyfikacji podanej przez Honde do i-cdti. Castrol został mi zaproponowany kilka lat temu przez sprzedawce i zapewniał że to będzie dobry wybór i tak zostało. Dodam że zalewanie jednym olejem trzech hond byłoby dla mnie najwygodniejsze a koszt nie wiele większy zamieniając na A3/B3. Zbliża się termin wymiany oleju we wszystkich więc chciałbym dokonać najlepszego wyboru. Widzę że dużo miłośników zalewa Totalem, nie miałem co prawda nigdy do czynienia z tym olejem ale zawsze wydawało mi się że to olej lepszy dla francuzów. Ja z Castrola jestem naprawdę zadowolony.


  • 0

#244 Strażowy

Strażowy
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wlkp
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2 "Sport"
  • KM:w sam raz :)
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:"trumna" :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:41, 30.01.2021

Część, ktoś ma praktyczną wiedzę na temat : VEEDOL SINTRON Longlife III 5W30 C3 ?
Mam możliwość zdobycia takiego za free i nie wiem czy sporo ryzykuję ? Z góry dziękuję za info 👍

204aa9ffac5e.jpg

Użytkownik Strażowy edytował ten post 09:11, 31.01.2021

  • 0

#245 JanB

JanB
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Wielkopolska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Comfort
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:41, 30.01.2021

A masz już dpf?

 


Jak masz za free to bierz i co najwyżej częściej zmieniaj. Niczym nie ryzykujesz. Wg norm olej spełnia C3 i 504/507 to wystarczy do Twojego silnika.


  • 0

#246 Strażowy

Strażowy
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wlkp
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2 "Sport"
  • KM:w sam raz :)
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:"trumna" :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:14, 31.01.2021

Standardowo, w swoich puszkach niezależnie od producenta i rodzaju silnikowni, rotuje w okolicy 10 tysi przebiegu, w motocyklach 6.5-7 tysi bo powyżej odczuwam gorszą pracę skrzyni biegów ...tak więc, nie przeginam pały jak widać - dzięki za info 👍

Użytkownik Strażowy edytował ten post 09:16, 31.01.2021

  • 0

#247 żyła

żyła
  • Klubowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:32, 02.08.2021

Cześć. Posiadam Accord VIII 2009 2.2 i-dtec z dpf. Przebieg ~216000Poprzedni właściciel lał motula. Zbliża się wymiana i zastanawiam się,czy zostawiać dalej motula,czy zmienić
Co polecacie lać do tego silnika?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Użytkownik żyła edytował ten post 16:40, 02.08.2021

  • 0

#248 xll

xll
  • Klubowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Plain......elegance....
  • KM:195/400Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer CW3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:08, 02.08.2021

Cześć. Posiadam Accord VIII 2009 2.2 i-dtec z dpf. Poprzedni właściciel lał motula. Zbliża się wymiana i zastanawiam się,czy zostawiać dalej motula,czy zmienić
Co polecacie lać do tego silnika?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

U mnie byl motul , Valvoline , tota,l teraz millers Żadnej szczególnej zmiany nie odczuwam. Mam ten sam silnik i rok auta moc podniesiona do 180hp. Żadnego z oleju nie musiałem dolewać interwały 10/15k rocznie. Lałem 5w30 jak i 0w30.

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka
  • 0

#249 Maxxum

Maxxum
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:PSZ pow.szamotulski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:59, 26.09.2021

Cześć! Wymieniłem olej w i-dtec z dpf z Shell Helix Ultra ECT 5W30 na Total Quartz Ineo ECS (dużo pozytywnych opinii na forum na temat tego oleju). Moje odczucie to silnik może faktycznie chodzi nieco ciszej i słychać delikatniejszą pracę ale jakieś ogromnej różnicy nie słyszę. Możliwe że jest to po prostu kwestia świeżego oleju. Często przy zakupie oleju nie dostawałem zawieszki informującej o kolejnej wymianie wiec poświęciłem chwile na stworzenie własnej którą się podzielę. Proponuje wrzucić obraz do worda i wydrukować. Może komuś się przyda.

 

Załączone pliki


Użytkownik Maxxum edytował ten post 20:00, 26.09.2021

  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq