Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

2.2 ictdi - jaka prawidłowa wartość próby przelewowej

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:39, 21.11.2017

Witam.
Kupiłem auto widząc że silnik w kiepskim stanie i co mogę chce ogarnąć samemu.
zrobiłem próbę przelewową i wyniki są raczej słabe bo po 4min pracy na jałowym...

wtryski licząc od rozrządu:
1 - 29ml
2 - 60ml
3 - 58ml
4 - 38ml

Ile wynosi poprawna, zdrowa wartość po 4min?

Acco ciężko odpala, nierówno pracuje i wywala check (wyłącza silnik) przy po pełnym bucie trwającym dłużej niż około 5sek.
  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:00, 21.11.2017

Ewidentnie wtryski są do wymiany lub regeneracji, max 20ml a różnica między wtryskami max 30% ...

 

Rozbiera się trochę tych angoli to możesz też spróbować kupić komplet wtrysków z młodszego Civic'a UFO.

 

Czy przy okazji miga kontrolka świec żarowych ?


Użytkownik Pejot edytował ten post 22:04, 21.11.2017

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:33, 22.11.2017

Tak. Ostatnim razem gdy się ostro powaliło to kontrola migła kilka razy.
Od tamtej pory mam kilka błędów w tym p0698 czyli zbyt niskie napięcie odniesienia (stało się to tuż po wymianie skrzyni gdy źle założyłem impulsator i go zmieniło).
Ogólnie to mam problemy z silnikiem więc sobie jeszcze dołożyłem trochę
:(

Wtryski mam jakieś luzem i może by je wysłać do regeneracji, ile kosztuje pełna regeneracja, powiedzmy taki komplet (czyszczenie, przelewy, końcówki i co tam jeszcze...)

Próbuje się umówić na diagnostykę silnika do fajnego warsztatu w Andrespolu koło Łodzi. Pod nosem (na terenie) jest sporo gratów do acco vii od forumowego kolegi.

Użytkownik Szczery edytował ten post 20:39, 22.11.2017

  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:08, 22.11.2017

U nas w Krakowie regeneracji kosztuje np. tyle - http://witkowicka54....iwaczy-bosch-2/

 

Jak już dłubiesz przy silniku to załóż od razu nowy filtr paliwa Boscha i spryskaj jakimś "air sensor cleaner'em" map sensor i przypływomierz, wyczyść też sitko przy pompie paliwa w baku.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 23.11.2017

Filtr już czeka, sitko nie pomyślałem o tym, przepływka przeczyszczona bez wyjmowania (bardzo delikatnie środkiem do gaźników), od przepustnicy w dal syf straszny bo turbina puszczała i jeszcze się za to nie wziąłem. Egr muszę kupić kluczyk TS25 chyba do tego? Filtr powietrza po ogarnięciu turbo zmieniony na knecht.
Filtr oleju też już czeka nowy. Olej jeszcze nie wiem jaki wziąć na teraz gdy jeszcze nie znam stanu ogólnego silnika.
  • 0

#6 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 24.11.2017

Przy okazji.
Jeśli mam wtryskiwacze nr 0445110172 to czy regenerowane muszą mieć taki sam nr czy może te same wytryski w civicu czy crv miały nieco inny nr?
Jakie "zamienniki" powinny być najmłodsze?
  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:05, 25.11.2017

Nasadkę TS25 potrzebujesz żeby odkręcić i wysunąć wkładkę przepływomierza a wtryskiwacze z mniejszym przebiegiem masz szansę kupić z UFO (produkowane do 2011r.), ogólnie muszą być produkcji Bosch i z silnika N22A1/A2.


Użytkownik Pejot edytował ten post 18:06, 25.11.2017

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:42, 25.11.2017

Jest tu na forum jakiś sprawdzony rozbieracz hond który jeśli wyjdzie że wytryski może mieć te graty dostępne?
bo giełda ckpl to juz nie to samo co jeszcze 2-3lata temu (mniejszy ruch).
Chyba że jest jakieś forum Civ VIIIgen :)
  • 0

#9 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:25, 27.11.2017

Moje wtryski jak dobrze pamiętam to 0445110172 + nr oem honda
Wiadomo może jakie były najmłodsze nry wtryskiwaczy z ufo?
  • 0

#10 karol.stanczyk41

karol.stanczyk41
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:bałtów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:nn1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:32, 10.12.2017

Ja regenerowałem wtryski 1r.temu w Tarnoskich górach,po testach okazały sie wszystkie wadliwe.Zapłaciłem 2300.

Wysłane z mojego Titans2_DG700 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 01:55, 14.12.2017

Ja regenerowałem wtryski 1r.temu w Tarnoskich górach,po testach okazały sie wszystkie wadliwe.Zapłaciłem 2300.

Wysłane z mojego Titans2_DG700 przy użyciu Tapatalka

Czy po regeneracji odczułeś poprawę, spalanie spadło?
  • 0

#12 karol.stanczyk41

karol.stanczyk41
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:bałtów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:nn1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 14.12.2017

Czy po regeneracji odczułeś poprawę, spalanie spadło?

Nie tak samo jak i przed regeneracją 6 do 6.5L na trasie 8 po mieście.

Wysłane z mojego Titans2_DG700 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:29, 14.12.2017

No ja najpierw słupek muszę doprowadzić do porządku.
Robiłem wczoraj "samodzielnie" testy sprężania.
Pierwszy około 20
Drugi ponad 22 (zegar do bp i się skala już kończyła więc przerwałem)
Trzeci 9
Czwarty jak 21-22

Potem sprężarka i powietrze do cylindrów dmuchamy.

Pierwszy lekko puszcza na ssaniu
Drugi cisza.
Trzeci dmucha przez bagnet
Czwarty cisza.

Użytkownik Szczery edytował ten post 15:30, 14.12.2017

  • 0

#14 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:51, 08.02.2018

Sprawdziłem u siebie, test mało miarodajny bo strzykawki tylko 5ml takie akurat miałem pod ręką.
Czas pracy silnika ok. 40 sec, wartości
1 wtrysk 4.0ml
2 wtrysk 4.5ml
3 wtrysk 4.2ml
4 wtrysk 5.0ml

Dodam, ze auto jeździ normalnie, odpala dobrze (niekiedy podczas mrozów trzeba zakrecic 2 raz rozrusznikiem), tylko spalanie mam wyższe niż w moim byłym UFO 2.2 n22a2 i takie specyficzne ciche cykanie się pojawia przy dodaniu gazu.
Dla przykładu autostrada prędkość stała 140km/h spalanie 7.3ltr wg kompa, nie za dużo?
f054b28e5d3aa29d00c83dfe88d64ba6.jpg32085160d2fc9aaf21532a4aeddc1460.jpg

Użytkownik remi_11 edytował ten post 23:53, 08.02.2018

  • 0

#15 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:10, 09.02.2018

Rozbić wielkich nie ma raczej bo 25% między min a max.
Ja mialem blisko 99% różnicy.
Po jeździe felgi na osiach równo ciepłe? Masz może elm-a lub coś by na żywo badać parametry pracy silnika?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq