Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.2 i-ctdi sprzegło od 2.2 Type - S 180Km

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180+ KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:19, 06.11.2017

Witam,

Nigdzie nie znalazłem dokładnej informacji co trzeba zrobić (krok po kroku + dokładne wymiary przeróbek) aby umieścić sprzęgło od Accorda VIII Type - S 2.2 180 KM do 2.2 i-ctdi 140KM

Bardzo proszę o pomoc 

Co powinienem kupić z Type-Sa (czy sam docisk czy całe sprzęgło), a co z mojego modelu żeby zrobić mocniejsze sprzęgło i co trzeba dokładnie przerobić ?

Z góry dziękuje za pomoc planuje kolejny stage i wiem ze seryjne sprzęgło raczej tego nie pociągnie ;-)


Użytkownik Pablo1980 edytował ten post 14:21, 06.11.2017

  • 0

Honda CRV Executive '07 - 175,3 KM & 416,5 Nm  chip by - Rulez

Renault 5 1.1 8v ‘78 5d->Mazda 2.0 diesel ‘89 4d->Mazda 626 2,5 V6 24v ‘94 5d->Corolla 1,3 16v ‘97 3d->Honda Accord Type R 2,2 16v ‘00 4d + Yaris TS 1,5 16v ‘01 5d


#2 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:03, 06.11.2017

Potrzebujesz zakupić:

  1. Docisk sprzęgła do Type S 180km - musisz je potem splanować około 2mm
  2. Tarcze sprzegła i-ctdi
  3. Łożysko i-ctdi

Problem w tym że sam ori docisk od mocniejszej wersji - nie do kupienia osobno...


  • 0

#3 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180+ KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:33, 14.11.2017

A nie można użyć docisku łącznie z tarczą sprzęgła od Type-Sa ?


Masz u siebie coś takiego zamontowane, albo wiesz czy ktoś tak zamontował ?


  • 0

Honda CRV Executive '07 - 175,3 KM & 416,5 Nm  chip by - Rulez

Renault 5 1.1 8v ‘78 5d->Mazda 2.0 diesel ‘89 4d->Mazda 626 2,5 V6 24v ‘94 5d->Corolla 1,3 16v ‘97 3d->Honda Accord Type R 2,2 16v ‘00 4d + Yaris TS 1,5 16v ‘01 5d


#4 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180+ KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:55, 14.11.2017

Potrzebujesz zakupić:

  1. Docisk sprzęgła do Type S 180km - musisz je potem splanować około 2mm

 

Co dokładnie muszę splanować jaką cześć, element ?


  • 0

Honda CRV Executive '07 - 175,3 KM & 416,5 Nm  chip by - Rulez

Renault 5 1.1 8v ‘78 5d->Mazda 2.0 diesel ‘89 4d->Mazda 626 2,5 V6 24v ‘94 5d->Corolla 1,3 16v ‘97 3d->Honda Accord Type R 2,2 16v ‘00 4d + Yaris TS 1,5 16v ‘01 5d


#5 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:39, 14.11.2017

Do splanowania jest tylko docisk. Po za tym inne elementy nie pasują.


  • 0

#6 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 212 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:50, 23.11.2017

A gdyby tak obić okładziny cierne Kevlarem z Maklandu z Włocławka? W benzynach się to sprawdza i przenoszą większy moment sprzęgła. Tylko ktoś by musiał za króliczka porobić :D


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Rzeszów, Kraków, Katowice, Wrocław - Reflash; K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych;   Termin:4-6 września

  Zapraszam PW


#7 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1159 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 21:41, 26.11.2017

Może i wtedy tarcza więcej przeniesie mocy czy Nm, a następnie dwumas się rozleci. 

Jak coś robić to od a do z, przy wzmocnionym/innym sprzęgle to od razu zmiana dwumasa na sztywne koło. Inaczej tego nie widzę.


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#8 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180+ KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:22, 15.06.2018

Mogę poprosić o dokładną informacje co powinienem zamontować i co dokładnie i ile zmodyfikować.

Sprzegło będzie montowane w poniedziałek.

Sprzegło zakupiłem Hondy Accord Type-S.

Jak ktoś może pomóc dokładnymi informacjami, podzielić się doświadczeniami to będę bardzo wdzieczny.

Mam zaufanego mechanika ale nie przerabiał takiego tematu jeszcze.


Sprzęgło szykuję pod stage 2 wraz z FMIC ;-)


Może ktoś mogłby przygotować takiego manuala dla potomnych ?


Użytkownik Pablo1980 edytował ten post 10:22, 15.06.2018

  • 0

Honda CRV Executive '07 - 175,3 KM & 416,5 Nm  chip by - Rulez

Renault 5 1.1 8v ‘78 5d->Mazda 2.0 diesel ‘89 4d->Mazda 626 2,5 V6 24v ‘94 5d->Corolla 1,3 16v ‘97 3d->Honda Accord Type R 2,2 16v ‘00 4d + Yaris TS 1,5 16v ‘01 5d


#9 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 212 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:05, 19.06.2018

Nie sadzę, żeby dwumas miał nie przenieść tych dodatkowych 20-30% mocy. No chyba ze masz na myśli uderzanie w 200+ KM


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Rzeszów, Kraków, Katowice, Wrocław - Reflash; K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych;   Termin:4-6 września

  Zapraszam PW


#10 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180+ KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:39, 04.07.2018

Temat przerobiłem zobaczymy jak się sprawdzi w mojej CR-V wraz z FMIC ;-)

 

Z mojego doświadczenia:

- Docisk Type S jest grubszy o 2mm trzeba to stoczyć (oczywiście trzeba kupić całe sprzęgło z Hondy Accord Type S o numerze - 22105-RL1-305) - warto poszukać na zagranicznych portalach bo jest taniej z przesyłka niż u Nas ! szok !

- Tarcza sprzegła z Type S nie pasuje  bo ma inny wieloklin (została mi)

- Łożysko pasowało według mechanika jest identyczne.

 

Żeby nie robić dodatkowych kosztów zakupem nowej tarczy sprzęgła (sprzedają komplet z dociskiem) stara została na nowo obita wytrzymałymi okładzinami.

 

informacyjnie znalazłem na docisku oznaczenie najprawdopodobniej siły docisku 7500 (Type S),  a na starym jest 6602 (i-CTDI) - czyli 13,6 % mocniejszy.


  • 0

Honda CRV Executive '07 - 175,3 KM & 416,5 Nm  chip by - Rulez

Renault 5 1.1 8v ‘78 5d->Mazda 2.0 diesel ‘89 4d->Mazda 626 2,5 V6 24v ‘94 5d->Corolla 1,3 16v ‘97 3d->Honda Accord Type R 2,2 16v ‘00 4d + Yaris TS 1,5 16v ‘01 5d


#11 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180+ KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:49, 04.07.2018

Nie sadzę, żeby dwumas miał nie przenieść tych dodatkowych 20-30% mocy. No chyba ze masz na myśli uderzanie w 200+ KM

 

Dwumasa jeżeli jest traktowana poprawnie to  spokojnie zniesie większą moc. To docisk musi przenieść większą moc ! 


  • 0

Honda CRV Executive '07 - 175,3 KM & 416,5 Nm  chip by - Rulez

Renault 5 1.1 8v ‘78 5d->Mazda 2.0 diesel ‘89 4d->Mazda 626 2,5 V6 24v ‘94 5d->Corolla 1,3 16v ‘97 3d->Honda Accord Type R 2,2 16v ‘00 4d + Yaris TS 1,5 16v ‘01 5d






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq