Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Kierownica sama skręca, ściąga na nierównościach

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#16 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:20, 26.11.2017

W 8genie miałem podobnie na 18stkach..po ustawieniu zbieżność i geometrii praktycznie pozbyłem się problemu..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#17 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:34, 26.11.2017

W VII proponuję skontrolować (luz na maglownicy)
Nie liczyłem na nic więcej jak na niwelację luzu ,a poprawiło się też trochę prowadzenie i właśnie ciąganie na letnich
  • 0
                       

#18 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:49, 26.11.2017

Przede wszystkim polecam zrobić też porządnie zbieżność z geometria (jeśli zawias jest niższy - z camberem). U mnie jak ręką odjął po takim zabiegu.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:58, 26.11.2017

Oczywiście ..to podstawa.:)
.to o czym pisałem to na koniec kiedy wszystko mamy porobione ,a nadal uważamy ,że nie "idzie" tak jak trzeba.

Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:59, 26.11.2017

  • 0
                       

#20 marekkraw

marekkraw
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 27.11.2017

Zaloz 16cali do malucha 205szerokosc zobaczymy jak bedzie się jeździć. Moze zamiast walczyć z wiatrakami zalozylbys felgę 16 i seryjna oponę lub 17 max 215szerokosc

W moim przypadku problem występuje na seryjnych kołach...Jak bym miał 17" to by mi chyba łapy pourywało.


  • 0

#21 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:58, 28.11.2017

W moim przypadku problem występuje na seryjnych kołach...Jak bym miał 17" to by mi chyba łapy pourywało.

Na 15" masz taki problem? Jaka opona szerokosc?


  • 0

#22 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:13, 28.11.2017

Znam x2 przypadki takich zachowań prowadzenia auta. Co prawda z innej marki japonca ale efekt zachowań był identyczny.
W 1 okazało się ze auto było po dobrzy dzwonie i było przesunięcie osi o 1,5cm względem siebie. Buda też nie trzymała pomiarowych punktów kontrolnych .
W 2 okazało się ze były pod piękna fabryczna mastyką spróchniałe fartuchy. Po oczyszczeniu wylazły takie dziury że zastanawiałem się jakim cudem nie powypadały mu górne wahacze na zakrętach! Do tego nałożyło się tez zbyt niskie ciśnienie z pompy wspomagania.
Tak że chodź by jeździli na żyletkach po szynach, to by z nich wypadali ;-)
Pzd.
  • 0

#23 marekkraw

marekkraw
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:46, 29.11.2017

Na 15" masz taki problem? Jaka opona szerokosc?

195/65

Może mi kierownicy z rąk nie wyrywa, ale jeździ się średnio.

Użytkownik marekkraw edytował ten post 12:47, 29.11.2017

  • 0

#24 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:05, 29.11.2017

górne tuleje wahaczy jak nie robione proponuje.


  • 0

#25 rafal9226

rafal9226
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:opolskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 04.01.2018

górne tuleje wahaczy jak nie robione proponuje.

Witam mam ten sam problem wymieniłem tuleje wahacza drążki , zmieniłem sprężyny na oem, zbieżność ustawiona, koła 16 orginalne zakupiłem, luz na listwie skręcany i dalej lipa. Tak się zastanawiam a może to kolumna kierownicza być? a nie przekładnia


  • 0

#26 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:02, 04.01.2018

sworznie górne nie przekręcily sie? Znak na sworzniu od gory ma pokrywaz sie z kropka na wahaczu...

 

w kolumnie kierowniczej to niewiele jest,jesli nie ma luzow to jest ok. Tam jest jedynie na krzyzaku mozliwosc pojawienia sie niewielkiego luzu lub na ostatnim polaczeniu z walkiem wychodzącym z maglownicy- mialem cos takiego kiedys w preludzie i objawialo sie luzem na kierownicy i opozniona reakcja na ruch,wystarczyło mocniej skręcić śrubę


Użytkownik lukasrz edytował ten post 20:04, 04.01.2018

  • 0

#27 marekkraw

marekkraw
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:32, 06.01.2018

Po wizycie u diagnosty wyszło mi coś takiego:

 

- Tuleje staba przód i tył

- Tuleje wachaczy poprzecznych pierwszych

- Tuleje wachaczy poprzecznych tylnych górnych

 

W przyszłym tyg odstawiam do mechanika, mam nadzieję że pomoże.


Użytkownik marekkraw edytował ten post 09:33, 06.01.2018

  • 0

#28 rafal9226

rafal9226
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:opolskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:10, 31.01.2018

Czy ktoś poradził sobie z problemem ?


  • 0

#29 marekkraw

marekkraw
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:22, 03.02.2018

U mnie została zdemontowana ta chłodniczka od płynu wspomy i tak rzeczywiście od mniej wiecej tamtego momentu pojawił się ten problem. Mechanik więc zasugerował że to może być przyczyną bo zmieniła się objętość tego płynu i pompa świruje.
Sprawdzone zostało wszystko , problem jest od maja zeszłego roku także mam już dość. Chłodnica kupiona i montuje ją ponownie, zobaczymy jaki bedzie efekt.
  • 0

#30 marekkraw

marekkraw
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:32, 08.02.2018

No i jest po ponownym montażu chłodniczki płynu, efekt? Jak ręką odjął.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq