XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:20, 26.11.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#17
Napisano 20:34, 26.11.2017
Nie liczyłem na nic więcej jak na niwelację luzu ,a poprawiło się też trochę prowadzenie i właśnie ciąganie na letnich
#18
Napisano 20:49, 26.11.2017
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 20:58, 26.11.2017
.to o czym pisałem to na koniec kiedy wszystko mamy porobione ,a nadal uważamy ,że nie "idzie" tak jak trzeba.
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:59, 26.11.2017
#20
Napisano 21:07, 27.11.2017
Zaloz 16cali do malucha 205szerokosc zobaczymy jak bedzie się jeździć. Moze zamiast walczyć z wiatrakami zalozylbys felgę 16 i seryjna oponę lub 17 max 215szerokosc
W moim przypadku problem występuje na seryjnych kołach...Jak bym miał 17" to by mi chyba łapy pourywało.
#21
Napisano 09:58, 28.11.2017
W moim przypadku problem występuje na seryjnych kołach...Jak bym miał 17" to by mi chyba łapy pourywało.
Na 15" masz taki problem? Jaka opona szerokosc?
#22
Napisano 19:13, 28.11.2017
W 1 okazało się ze auto było po dobrzy dzwonie i było przesunięcie osi o 1,5cm względem siebie. Buda też nie trzymała pomiarowych punktów kontrolnych .
W 2 okazało się ze były pod piękna fabryczna mastyką spróchniałe fartuchy. Po oczyszczeniu wylazły takie dziury że zastanawiałem się jakim cudem nie powypadały mu górne wahacze na zakrętach! Do tego nałożyło się tez zbyt niskie ciśnienie z pompy wspomagania.
Tak że chodź by jeździli na żyletkach po szynach, to by z nich wypadali
Pzd.
#23
Napisano 12:46, 29.11.2017
195/65Na 15" masz taki problem? Jaka opona szerokosc?
Może mi kierownicy z rąk nie wyrywa, ale jeździ się średnio.
Użytkownik marekkraw edytował ten post 12:47, 29.11.2017
#24
Napisano 14:05, 29.11.2017
górne tuleje wahaczy jak nie robione proponuje.
#25
Napisano 18:19, 04.01.2018
górne tuleje wahaczy jak nie robione proponuje.
Witam mam ten sam problem wymieniłem tuleje wahacza drążki , zmieniłem sprężyny na oem, zbieżność ustawiona, koła 16 orginalne zakupiłem, luz na listwie skręcany i dalej lipa. Tak się zastanawiam a może to kolumna kierownicza być? a nie przekładnia
#26
Napisano 20:02, 04.01.2018
sworznie górne nie przekręcily sie? Znak na sworzniu od gory ma pokrywaz sie z kropka na wahaczu...
w kolumnie kierowniczej to niewiele jest,jesli nie ma luzow to jest ok. Tam jest jedynie na krzyzaku mozliwosc pojawienia sie niewielkiego luzu lub na ostatnim polaczeniu z walkiem wychodzącym z maglownicy- mialem cos takiego kiedys w preludzie i objawialo sie luzem na kierownicy i opozniona reakcja na ruch,wystarczyło mocniej skręcić śrubę
Użytkownik lukasrz edytował ten post 20:04, 04.01.2018
#27
Napisano 09:32, 06.01.2018
Po wizycie u diagnosty wyszło mi coś takiego:
- Tuleje staba przód i tył
- Tuleje wachaczy poprzecznych pierwszych
- Tuleje wachaczy poprzecznych tylnych górnych
W przyszłym tyg odstawiam do mechanika, mam nadzieję że pomoże.
Użytkownik marekkraw edytował ten post 09:33, 06.01.2018
#28
Napisano 12:10, 31.01.2018
Czy ktoś poradził sobie z problemem ?
#29
Napisano 22:22, 03.02.2018
Sprawdzone zostało wszystko , problem jest od maja zeszłego roku także mam już dość. Chłodnica kupiona i montuje ją ponownie, zobaczymy jaki bedzie efekt.
#30
Napisano 22:32, 08.02.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych