Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Ocena pracy silnika (film)

VIII przerywana praca

Najlepsza odpowiedź Zoller , 11:37, 23.10.2017

 

Witam Kolegów ponownie.

Dzisiaj byłem u mechanika, z prośbą o przejechanie się autem i przedstawienie wrażeń z jazdy. Były tożsame z moimi odczuciami.....

Poprosiłem ,żeby zerknął na katalizator w jakim jest stanie. Marszczył się trochę , mówiąc że to za wcześnie bo auto jest prawie nowe. Ale przez otwór po 1 -wszej sondzie zerknęliśmy do środka. W środku katalizator posypany na kawałki. Odkręcił rurę za katem, i wszystko ze środka usunął. Efekt tego zabiegu możecie oglądnąć na filmie powyżej. A ja się ku@#$% mać męczyłem półtora miesiąca myśląc że tak ma być. W każdym razie gość (  :ckm:kolega)  od którego kupiłem auto ma skopane jaja.

 

Dziękuje Wam wszystkim za rady i poświęcony czas. Teraz to auto JEDZIE!!.

 

Korzystając z okazji. 

Napiszcie czy jestem skazany na używanego (oryginalnego )kata , czy są jakieś inne alternatywy (zamiennikii, same wkłady etc.) Ewentualnie namiary na jakieś szroty z używkami.

Oczywiście nie chce tak tego zostawić, żeby nie przejść przeglądu okresowego.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
78 odpowiedzi w tym temacie

#31 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:00, 12.10.2017

Za ktorym obrotem odpala??
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#32 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:02, 12.10.2017

Za drugim.


  • 0

#33 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:58, 12.10.2017

Nagrałem dwa filmy. Tym razem nie ma takiej "szarpaniny". Jednakże jest to test na II biegu pod lekką górkę. Samochód mozolnie wkręca się na obroty i więcej nie "pójdzie" . Ja w ogóle nie zauważam jakiegoś "kopnięcia" podczas włączania VTEC-a.

https://youtu.be/Q9X_CurC7XA

https://youtu.be/mbeR0djqaxQ

I jest gaz w podłodze. :depresja:

Na drugim filmiku, na moje ucho, przy 4,5 tys.obr. słychać włączenie i-VTEC 'a. Przyrost obrotów, jak na wciśnięcie pedału w podłogę, jest naprawdę mozolny. Przy tym przebiegu to naprawdę niemożliwe aby działy się przy tym silniku takie rzeczy bez wyrzucenia jakichkolwiek błędów chyba, że jako "stary dieslowiec" nie masz wyczucia w stopie i boisz się obrotów. A jak silnik wkręca się na luzie? Też tak wolno? Weź nagraj jak się wkręca na postoju - wrzuć luz i pedał ostro w podłogę. Nie bój się o motor - przy ok. 4,5 tys. i tak będzie go odcinało ale przynajmniej zobaczymy reakcję na gaz.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#34 andimax16

andimax16
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 06:57, 13.10.2017

Ok. 12 sek. od 60-90km/h 😨
Coś jest ewidentnie nie halo.
Możesz podjechać do chłopaków z UglyToy na Karola Łowińskiego 5, tel 690026286, jest duża szansa że zajrzą na miejscu od ręki.
  • 0

#35 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:17, 13.10.2017

Na drugim filmiku, na moje ucho, przy 4,5 tys.obr. słychać włączenie i-VTEC 'a. Przyrost obrotów, jak na wciśnięcie pedału w podłogę, jest naprawdę mozolny. Przy tym przebiegu to naprawdę niemożliwe aby działy się przy tym silniku takie rzeczy bez wyrzucenia jakichkolwiek błędów chyba, że jako "stary dieslowiec" nie masz wyczucia w stopie i boisz się obrotów. A jak silnik wkręca się na luzie? Też tak wolno? Weź nagraj jak się wkręca na postoju - wrzuć luz i pedał ostro w podłogę. Nie bój się o motor - przy ok. 4,5 tys. i tak będzie go odcinało ale przynajmniej zobaczymy reakcję na gaz.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Na pewno przyzwyczajenia po troszę zostały . Jeździłem dieslem 8 lat. Powoli się przestawiam na to żeby gaz był w podłodze częściej. 

Jade po córkę do szkoły to nagram jeszcze raz na postoju wkręcanie obrotów i przyspieszenie do 100 km/h może na bardziej płaskim odcinku drogi. Teraz będą 2 osoby.


  • 0

#36 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:53, 13.10.2017

Ok. 12 sek. od 60-90km/h
Coś jest ewidentnie nie halo.
Możesz podjechać do chłopaków z UglyToy na Karola Łowińskiego 5, tel 690026286, jest duża szansa że zajrzą na miejscu od ręki.

Dzięki za namiar . Dobrze jest mieć sprawdzone adresy dobrych mechaników.


  • 0

#37 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:12, 13.10.2017

ELM, a może sprawdzić przy okazji hamulce, opory toczenia na ścieżce diagnostycznej za 20zł.


  • 0

#38 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:50, 13.10.2017

Na drugim filmiku, na moje ucho, przy 4,5 tys.obr. słychać włączenie i-VTEC 'a. Przyrost obrotów, jak na wciśnięcie pedału w podłogę, jest naprawdę mozolny. Przy tym przebiegu to naprawdę niemożliwe aby działy się przy tym silniku takie rzeczy bez wyrzucenia jakichkolwiek błędów chyba, że jako "stary dieslowiec" nie masz wyczucia w stopie i boisz się obrotów. A jak silnik wkręca się na luzie? Też tak wolno? Weź nagraj jak się wkręca na postoju - wrzuć luz i pedał ostro w podłogę. Nie bój się o motor - przy ok. 4,5 tys. i tak będzie go odcinało ale przynajmniej zobaczymy reakcję na gaz.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

I oto próba na postoju:

 


  • 0

#39 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:00, 13.10.2017

Na postoju wg mnie wszystko OK.


  • 0

#40 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:13, 13.10.2017

Jak wracałem dzisiaj za zakupów pozwoliłem sobie też nagrać pare sekund:

 

 

 

Ledwo wyprzedzam ciężarówki  :brakmiejsca:


  • 0

#41 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:21, 13.10.2017

Możesz ew, zajrzeć do chłopaków w Morawicy -> http://www.morawicar.pl.

Zajmują się tylko Hondami. Mają przynajmniej kilkunastodniowe terminy, ale moim zdaniem znają się na rzeczy.

 

Mój 7-gen też cierpi na brak mocy, zamulenie i od czasu do czasu szarpie.

Patrząc jednak jak Twój 8-gen się wkręca na obroty na II biegu, rzeczywiście jednoznacznie wskazuje, że coś jest na rzeczy.


Użytkownik Mihty edytował ten post 14:29, 13.10.2017

  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#42 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:27, 13.10.2017

Felgi się nie grzeją? heble nie trzymają? opory toczenia? Nie kręć filmó tylko sprawdz to a pozniej kup ELM327.

 

Widać auto nie przyśpiesza, jakby miał z 50KM, 1.3 na gaźniku kiedyś lepiej jeździło.


Użytkownik lukasrz edytował ten post 14:28, 13.10.2017

  • 0

#43 antijoe

antijoe
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:33, 13.10.2017

To naprawdę wygląda jakbyś delikatnie gazu dozował. Widziałem kiedyś na jakimś zagranicznym filmiku na YT, że facet miał podobne objawy jak elektrozawór Vtec miał zapaskudzony. Ale jemu wtedy chyba silnik nawet nie kręcił powyżej 5k.


  • 0

#44 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:54, 13.10.2017

@antijoe - myślisz, że to możliwe przy przebiegu 68 tys.? Tak samo, że to wina zaworów? Na postoju łapie obroty tak jak trzeba - się nie zdziwię, jak sie okaże, że hamulce trzymają :) Ale chyba wtedy byłyby jakieś efekty zapachowo/dymne przy dłuższej jeździe?
  • 0

#45 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:57, 13.10.2017

No niestety gaz jest w podłodze .


Pojadę dzisiaj wieczorem do pracy. Sprawdzę czy koła nie są gorące .


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, przerywana praca

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq