Zacząłem już myśleć nad wstawieniem opornika i kondensatora w obwód sondy, aby nie waliła błędem katalizatora. Nie wiecie czy ma to jakiś sens?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czy ktoś miał problem z wykręceniem sondy?
#16
Napisano 18:44, 02.09.2017
#17
Napisano 13:16, 03.09.2017
Każdy gość od tłumików powinien posiadać palnik acetylenowy. Jesli nie posiada,to szkoda czasu na takich fachowców. Grzeje kata w miejscu gwintu i idzie to płaskim kluczem.
Nie wiem do kogo ty jezdzisz że z taką pierdołą sobie nie radzą.
A co do kontrolki check engine ,to emulator załatwia temat. tylko najpierw musisz trafić do normalnego zakładu który posiada niezbędny sprzęt.
Są warsztaty co maja nagrzewnice indukcyjne i odkręcanie zapieczonych śrub to moment (nawet te od zbieżności) a ty jezdzisz i nikt palnika nie ma?
#18
Napisano 14:02, 03.09.2017
Byłem u tylko jednego typka. Palnik na pewno ma bo spawa tam tłumiki i różne rury. Nie wiem czemu nie pomyślał by go użyć.
Każdy gość od tłumików powinien posiadać palnik acetylenowy. Jesli nie posiada,to szkoda czasu na takich fachowców. Grzeje kata w miejscu gwintu i idzie to płaskim kluczem.
Nie wiem do kogo ty jezdzisz że z taką pierdołą sobie nie radzą.
A co do kontrolki check engine ,to emulator załatwia temat. tylko najpierw musisz trafić do normalnego zakładu który posiada niezbędny sprzęt.
Są warsztaty co maja nagrzewnice indukcyjne i odkręcanie zapieczonych śrub to moment (nawet te od zbieżności) a ty jezdzisz i nikt palnika nie ma?
Pisząc o emulatorze, masz na myśli tą tulejkę, czy lutowany układ?
#19
Napisano 20:10, 03.09.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#20
Napisano 20:36, 03.09.2017
Prosty nie podejdzie? Wydaje mi się, że ktoś kiedyś pisał, że zakładał prosty.
#21
Napisano 20:53, 03.09.2017
a ja mam kątowy spawalem z rurek nierdzewnych i dziala.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#22
Napisano 21:19, 03.09.2017
Prosty nie podejdzie,za mało miejsca (przynajmniej w moim przypadku). Ja mam kątowy z otworem 3 albo 4 mm ,nie pamiętam już.
Spawać to on może migiem.Ale w warsztacie z tłumikami to podstawa. Nie raz na śrubach układu wydechowego nawet kątów nie widać ,bo są tak skorodowane.
Dlatego się je grzeje palnikiem i lekko nawet kombinerkami idą nie uszkadzając gwintu.
Jedz do dobrego warsztatu z tłumikami. Ze 20-30zł wezmą za zluzowanie sądy . Resztę zrobisz sobie sam,nawet z lewarka.
#23
Napisano 21:42, 03.09.2017
Prosty nie podejdzie,za mało miejsca (przynajmniej w moim przypadku). Ja mam kątowy z otworem 3 albo 4 mm ,nie pamiętam już.
Spawać to on może migiem.Ale w warsztacie z tłumikami to podstawa. Nie raz na śrubach układu wydechowego nawet kątów nie widać ,bo są tak skorodowane.
Dlatego się je grzeje palnikiem i lekko nawet kombinerkami idą nie uszkadzając gwintu.
Jedz do dobrego warsztatu z tłumikami. Ze 20-30zł wezmą za zluzowanie sądy . Resztę zrobisz sobie sam,nawet z lewarka.
Tak trzeba będzie zrobić. Jutro podjadę gdzieś i poproszę żeby ogarnęli.
Dzięki za rady i zainteresowanie tematem.
Pozdrawiam
#24
Napisano 09:24, 05.09.2017
Ja mam założony prosty emulator, wchodzi, jakiś najtańszy z allegro. Co do działania - po założeniu check zaświecił znów. Demontaż i sklepałem otwór, ponownie check zaświecił. Znów na stól i ponownie sklepałem mocniej (za pomocą punktaka dookoła otworka tak żeby się zacieśniał), zaklepanie do ok 1mm prześwitu poskutkowało wreszcie. Od roku nie ma checka od katalizatora.
#25
Napisano 00:26, 07.09.2017
Okej Panowie, udało się tak jak pisaliście. Podgrzanie palnikiem i poszło bez proszenia. Okazało się, że nie potrzebowałem kątowego bo dało się założyć taki najzwyklejszy prosty z allegro w krótkiej wersji 34mm. Przed montażem sklepałem otwór na około 1 mm. Teraz próba czasu...
Jeszcze raz wielkie dzięki za zabranie głosu w temacie.
#26
Napisano 05:15, 07.09.2017
no i git, nie swieci ? ja mam kątowa i mam otwór 3 mm i tez jest ok, ale w prostej pewnie trzeba malutki otworek
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#27
Napisano 09:00, 07.09.2017
Na razie nie świeci, ale tak jak pisałem wcześniej, żeby uznać, że sprawa załatwiona, potrzeba trochę czasu. Wcześniej lampka zapalała się zawsze po przejechaniu 80km od skasowania. Teraz nie świeci, ale dopiero wczoraj założyłem umulator i prawie w ogóle nie jeździłem, także na razie nic pewnego. Ale jestem dobrej myśli. Dzisiaj trochę pojeżdżę, więc prawdopodobnie okaże się czy jest ok czy trzeba zmniejszać otwór.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, sonda, katalizator, emulator, P0171, P0420
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych