Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Poziom oleju


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#61 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:59, 19.08.2016

Ludzie daj ie sobie spokoj. Nic sie silnikowi nie stanie od dodatkowego 0.5 litra oleju. Zaden filtr nie peknie, pompa oleju sie nie uszkodzi, kto twierdzi inaczej nie ma zielonego pojecia o tym jak dziala silnik. Simmeringow tez nie wypchnie bo nie bedzie za duzego cisnienia bo jest wentylacja skrzyni korbowej. Od lustra oleju do walu tez jest spora odleglosc ze 1cm nic nie znaczy. Zreszta nawet jak jest olej na max to przy wybojach moze sie spotkac z walem i co? Czy silniki przez to wybuchają? Nie sądze.......

Wysłane z mojego One S przy użyciu Tapatalka
  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#62 pawelzszu

pawelzszu
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:BiałyStok
  • Silnik:2,0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 04.02.2017

Wczoraj byłem w ASO w mojej Hondzie Accord według instrukcji obsługi wchodzi 3,7l mechanik przy wymianie wolał 4 l i powiedział że oni tak leja i ten nadmiar nic nie szkodzi, ale jutro ten nadmiar 0,3 jutro ściągnę dla świętego spokoju. W końcu miarke na bagnecie ktoś po coś wymyślił.
 


  • 0

#63 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:06, 04.02.2017

Ludzie daj ie sobie spokoj. Nic sie silnikowi nie stanie od dodatkowego 0.5 litra oleju. Zaden filtr nie peknie, pompa oleju sie nie uszkodzi, kto twierdzi inaczej nie ma zielonego pojecia o tym jak dziala silnik. Simmeringow tez nie wypchnie bo nie bedzie za duzego cisnienia bo jest wentylacja skrzyni korbowej. Od lustra oleju do walu tez jest spora odleglosc ze 1cm nic nie znaczy. Zreszta nawet jak jest olej na max to przy wybojach moze sie spotkac z walem i co? Czy silniki przez to wybuchają? Nie sądze.......

w dieslu 6 gen jest jednak napisane aby nie przekraczać poziomu max. także bym nie generalizował

Zrzut_ekranu_2017_02_04_21_02_46.png


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#64 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:21, 06.02.2017

W VII gen wszystkie silniki maja hydrauliczne napinacze lancucha. Jazda z niskim poziomem skutkuje zużyciem slizgow, napinacza i lancucha, ESM.zaleca ttzymac poziom max . Sprawdzenia dokonuje się 10-15 min po wylaczeniu silnika. Wtedy jest bagnet rowno z kropka max. Pozostałe silniki najlepiej trzymac na lekko ponizej max.
  • 0

#65 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:24, 06.02.2017

Czy to sprawdzenie na pewno 10-15 minut po wyłączeniu silnika, a nie gdy jest Zimny?
  • 0

#66 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:21, 07.02.2017

Tak jestem pewien . Instrukcja obsługi Accord VII / rozdzial Czynności Obslugowe str 297-298
Dostepna jest w dziale Klubowicz :-)

Użytkownik nie2dampi edytował ten post 19:15, 07.02.2017

  • 0

#67 129620

129620
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 22.01.2019

Ja ostatnio do VIII 2.0 wlałem 4 litry Shell i co wy na to?
  • 0

#68 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:33, 22.01.2019

Ja na twoim miejscu to zawsze bym zalewał co najmniej 4 litry co skutkuje lepszą ochroną pierścieni tłokowych a zwłaszcza olejowych. Mój motor nie jest w doskonałej kondycji bo spala około 0,1-0,2 l/1000 km ale jeżeli kiedyś wymienię pierścienie to tak właśnie będę robił. W zmęczonym silniku szybciej nadmiar oleju ubywa. W d14z6 zawsze mam 5mm więcej po wymianie i nic się nie dzieje.


Użytkownik gkill edytował ten post 20:35, 22.01.2019

  • 0

#69 129620

129620
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:09, 27.01.2019

Dzięki.
  • 0

#70 Crisownik

Crisownik
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 21
Super

Napisano 10:48, 12.10.2020

Słuchajcie, trochę odkopie kotleta...

 

Zauważyłem wczoraj ze Panowie przy wymianie i u mnie wlali za dużo oleju. Na miarce to jest ~5mm ponad górna dziurka. Mniej więcej w miejscu gdzie "wykręca" się bagnet. Pacjent to K24Z3.

 

Kupiłem w casto wężyk fi 4mm i próbowałem wsadzić przez otwór bagnetu ale musi się gdzieś po drodze zawijać bo wsadziłem grubo ponad 1m i nic.

 

macie jakieś patenty? Moze grubszy wężyk trzeba?


  • 0

#71 Pete

Pete
  • Forumowicz
  • 399 postów
  • Skąd:City 17
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:23, 12.10.2020

Ja mam taki patent: udajesz się do sklepu z artykułami medycznymi, kupujesz gumowy wężyk od cewnika, strzykawę 20-tkę (lub większa) - końcówka strzykawki idealnie pasuje do weżyka. Ciepły silnik, wężyk w otwór bagnetu i jedziemy z koksem. Idzie trochę opornie, można spokojnie wyrównać poziom oleju do pożądanego.
Zresztą ten Twój wężyk też może pasować do strzykawki, kluczowa jest temperatura oleju, zwłaszcza jak jest klasy xW-40 lub wyżej. Z niższymi lepkościami idzie oczywiście łatwiej.
  • 0

#72 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 11:49, 12.10.2020

Słuchajcie, trochę odkopie kotleta...

 

Zauważyłem wczoraj ze Panowie przy wymianie i u mnie wlali za dużo oleju. Na miarce to jest ~5mm ponad górna dziurka. Mniej więcej w miejscu gdzie "wykręca" się bagnet. Pacjent to K24Z3.

 

Kupiłem w casto wężyk fi 4mm i próbowałem wsadzić przez otwór bagnetu ale musi się gdzieś po drodze zawijać bo wsadziłem grubo ponad 1m i nic.

 

macie jakieś patenty? Moze grubszy wężyk trzeba?

5mm ale mierzone na zimnym po nocy? Na ciepłym od razu po jeździe? Czy może na ciepłym ok 2 min po zgaszeniu? Bo jak po nocy to bym się za bardzo nie przejmował i sprawdził opcję nr 3.


  • 0

#73 Crisownik

Crisownik
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 21
Super

Napisano 11:49, 12.10.2020

No wlasnie ja mam problem z tym nieszczesnym wezykiem. Gdzies po drodze na dol sie zawija. sprobuje jeszcze na zimnym silniku go wsadzic bo jak sie rozgrzewa to jest strasznie miekki i sie wykreca... Ehhh


  • 0

#74 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:36, 24.01.2021

w 8 gen 3 minuty po zgaszeniu silnika mam być max według manuala

 

 

g4O2Mto.jpg


Użytkownik Marco edytował ten post 20:36, 24.01.2021

  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#75 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:09, 24.01.2021

W 8 gen ale w 2,4. W 2,0 jest ta sama uwaga?

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq