XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Poziom oleju
#61
Napisano 10:59, 19.08.2016
Wysłane z mojego One S przy użyciu Tapatalka
#62
Napisano 20:06, 04.02.2017
Wczoraj byłem w ASO w mojej Hondzie Accord według instrukcji obsługi wchodzi 3,7l mechanik przy wymianie wolał 4 l i powiedział że oni tak leja i ten nadmiar nic nie szkodzi, ale jutro ten nadmiar 0,3 jutro ściągnę dla świętego spokoju. W końcu miarke na bagnecie ktoś po coś wymyślił.
#63
Napisano 21:06, 04.02.2017
Ludzie daj ie sobie spokoj. Nic sie silnikowi nie stanie od dodatkowego 0.5 litra oleju. Zaden filtr nie peknie, pompa oleju sie nie uszkodzi, kto twierdzi inaczej nie ma zielonego pojecia o tym jak dziala silnik. Simmeringow tez nie wypchnie bo nie bedzie za duzego cisnienia bo jest wentylacja skrzyni korbowej. Od lustra oleju do walu tez jest spora odleglosc ze 1cm nic nie znaczy. Zreszta nawet jak jest olej na max to przy wybojach moze sie spotkac z walem i co? Czy silniki przez to wybuchają? Nie sądze.......
w dieslu 6 gen jest jednak napisane aby nie przekraczać poziomu max. także bym nie generalizował
#64
Napisano 19:21, 06.02.2017
#65
Napisano 19:24, 06.02.2017
#66
Napisano 18:21, 07.02.2017
Dostepna jest w dziale Klubowicz
Użytkownik nie2dampi edytował ten post 19:15, 07.02.2017
#67
Napisano 20:23, 22.01.2019
#68
Napisano 20:33, 22.01.2019
Ja na twoim miejscu to zawsze bym zalewał co najmniej 4 litry co skutkuje lepszą ochroną pierścieni tłokowych a zwłaszcza olejowych. Mój motor nie jest w doskonałej kondycji bo spala około 0,1-0,2 l/1000 km ale jeżeli kiedyś wymienię pierścienie to tak właśnie będę robił. W zmęczonym silniku szybciej nadmiar oleju ubywa. W d14z6 zawsze mam 5mm więcej po wymianie i nic się nie dzieje.
Użytkownik gkill edytował ten post 20:35, 22.01.2019
#69
Napisano 12:09, 27.01.2019
#70
Napisano 10:48, 12.10.2020
Słuchajcie, trochę odkopie kotleta...
Zauważyłem wczoraj ze Panowie przy wymianie i u mnie wlali za dużo oleju. Na miarce to jest ~5mm ponad górna dziurka. Mniej więcej w miejscu gdzie "wykręca" się bagnet. Pacjent to K24Z3.
Kupiłem w casto wężyk fi 4mm i próbowałem wsadzić przez otwór bagnetu ale musi się gdzieś po drodze zawijać bo wsadziłem grubo ponad 1m i nic.
macie jakieś patenty? Moze grubszy wężyk trzeba?
#71
Napisano 11:23, 12.10.2020
Zresztą ten Twój wężyk też może pasować do strzykawki, kluczowa jest temperatura oleju, zwłaszcza jak jest klasy xW-40 lub wyżej. Z niższymi lepkościami idzie oczywiście łatwiej.
#72
Napisano 11:49, 12.10.2020
Słuchajcie, trochę odkopie kotleta...
Zauważyłem wczoraj ze Panowie przy wymianie i u mnie wlali za dużo oleju. Na miarce to jest ~5mm ponad górna dziurka. Mniej więcej w miejscu gdzie "wykręca" się bagnet. Pacjent to K24Z3.
Kupiłem w casto wężyk fi 4mm i próbowałem wsadzić przez otwór bagnetu ale musi się gdzieś po drodze zawijać bo wsadziłem grubo ponad 1m i nic.
macie jakieś patenty? Moze grubszy wężyk trzeba?
5mm ale mierzone na zimnym po nocy? Na ciepłym od razu po jeździe? Czy może na ciepłym ok 2 min po zgaszeniu? Bo jak po nocy to bym się za bardzo nie przejmował i sprawdził opcję nr 3.
#73
Napisano 11:49, 12.10.2020
No wlasnie ja mam problem z tym nieszczesnym wezykiem. Gdzies po drodze na dol sie zawija. sprobuje jeszcze na zimnym silniku go wsadzic bo jak sie rozgrzewa to jest strasznie miekki i sie wykreca... Ehhh
#74
Napisano 20:36, 24.01.2021
w 8 gen 3 minuty po zgaszeniu silnika mam być max według manuala
Użytkownik Marco edytował ten post 20:36, 24.01.2021
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#75
Napisano 22:09, 24.01.2021
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych