XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:25, 12.08.2011
#32
Napisano 08:00, 13.08.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#33
Napisano 20:07, 15.08.2011
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:37, 30.08.2011
Ale do rzeczy, próbowałem ścisnąć ten siłownik ręką o podłogę i nic!! Więc jak sprawdzić czy aby na pewno te siłowniki są do bani?? Lepo to pytanie głównie do Ciebie bo temat z tego co wiem przerabiałeś.
Jakieś pomysły na diagnozę
pzdr
#35
Napisano 23:15, 30.08.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#36
Napisano 23:19, 30.08.2011
mój problem jest troszkę inny, mam sedana i w drodze do Chorwacji pojawił się problem ... klapa otwiera się z pilota, tą wajchą obok fotela kierowy też, natomiast na bagażniku wciskając przycisk nic się nie dzieje blokada która jest przy tej wajsze jest wyłączona. Sugerujecie że przycisk się zepsuł ?
W bagażniku masz wyłącznik tego przycisku na klapie, pewnie niechcący pakując lub wyjmując rzeczy, przełączyłeś go.
Szukaj na górze bagażnika, pod szybą. Było już takie pytanie i dawałem fote, więc możesz poszukać.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#37 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:22, 31.08.2011
a jak się u Ciebie objawiało to że miałeś padnięte siłowniki?Nie bardzo wiem co Ci powiedzieć, bo ja miałem założone zamienniki i z nich wróciłem do oryginału. Ale zamienniki też miały coś około 90 kg siły, więc ciężko je było ścisnąć (właściwie nie było możliwości). Jeden mi nie wytrzymał i drugi nie miał już siły w pojedynkę utrzymać klapę. Może dałoby się ta siłę jakoś na prasie sprawdzić :-/
#38
Napisano 13:44, 31.08.2011
W bagażniku masz wyłącznik tego przycisku na klapie, pewnie niechcący pakując lub wyjmując rzeczy, przełączyłeś go.
Szukaj na górze bagażnika, pod szybą. Było już takie pytanie i dawałem fote, więc możesz poszukać.
Mikołaj dziękuje dziś miałem się brać za rozbieranie bagażnika a tu taka miła niespodzianka w drodze do Chorwacji bagażnik był na maksa zapakowany i coś musiało trącić w ten przełącznik Klapa działa jak szalona dzięki
#39
Napisano 17:52, 31.08.2011
U mnie po prostu zamiennik tak j...ął, że myślałem, że ktoś do mnie strzela i w efekcie postanowiłem wymienić na ori. Poprzedni właściciel wspominał, że wymieniał na zamienniki, bo mu klapa się nie unosiła i ne utrzymywała się w górze. Mam dwa nieużywane zamienniki w bagażniku, ale wymagają skrócenia i nagwintowania, żeby podpasowały.a jak się u Ciebie objawiało to że miałeś padnięte siłowniki?
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#40 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:02, 31.08.2011
Tłumaczył mi, że jak klapa się nie ma siły podnieść i terkocze sprzęgło to znaczy że się ślizga i jest już wymęczone. Siłowniki zaczynają działać dopiero od pewnego momentu i działają głównie po to aby utrzymywać kalpę otwartą aby nie opadała.
Nie mam nikogo kto by mi takie siłowniki pożyczył na test aby sprawdzić czy to siłownik czy napęd
PS.
zrobiłem dziś test siłowników na imadle hydraulicznym, oba sie chowają i wysuwają bez problemów, oczywiście nie wiem z jaką siłą pracują i czy jest ona wystarczająca
#41
Napisano 20:45, 01.09.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#42 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:58, 13.09.2011
w końcu klapa naprawiona.
Z pomocą kolegi accord007 a dokładniej jego części wymieniliśmy cały napęd i klapa chodzi jak nówka.
Więc temat siłowników to zdecydowanie nie był, napęd ma słaby punkt którym jest sprzęgło i tyle.
pzdr i dzięki wszystkim
#43
Napisano 13:54, 01.10.2011
U mnie niestety temat powrócił.
Nie wystarcza już reset akumulatora. po tej czynności udaje się podnieść klapę 2-3 razy i blokuje sie znowu.
Szlag mnie trafia!
zauważyłem przetarcie na uszczelce. Tam jest jakaś wiązka. Wiecie od czego to jest. Może to czujnik który blokuje...
Moim zdaniem mechanicznie jest ok. Klapa podnosi się lekko, zamek też działa ok. Czsem jednak jest tak, że po zamknięciu zamek nie dociąga i wtedy na bank klapa sie już nie podniesie.
Tu znajdziecie zdjęcia przetartej uszczelki:
https://picasaweb.go...gCL6Ypa2F4YaUTw
A tu filmik z usterką. Zdarza się również blokowanie podczas opuszczania. w połowie drogi jest taki sam sygnał (kilka piknięć) i klapa staje.
Pozdrawiam i dziekuję za uwagi, pomysły.
AndyK
#44
Napisano 14:59, 01.10.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#45
Napisano 15:17, 01.10.2011
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych