Wylacznik jest na obudowie sprezarki. Widac go od gory. Z niego ida juz przewody do cewki. Da sie go wymienic bez zwalania sprezarki. Nie jest to wybitnie wygodne ale wykonalne.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Klimatyzacja wyłącza się przy wysokich obrotach silnika.
#16
Napisano 15:50, 08.08.2017
#17
Napisano 12:09, 30.05.2018
Mam ten sam problem. Dokładanie jest tak jak opisano. Przy jeździe ze stałą prędkością, przy obrotach powyżej 3000/ min klimatyzacja przestaje działać. Dzieje się to bez względu na to czy jest upał czy mróz. (zimą - nagłe parowanie szyb). Jest to bardzo irytujące zwłaszcza przy podróżowaniu na autostradzie. Radzę sobie w ten sposób, że na kilka sekund wciskam sprzęgło, puszczam pedał gazu. Wówczas klimatyzacja się załącza i przez 2 - 3 minuty działa normalnie mimo, że wracam do szybkiej jazdy i silnik ma ponownie wysokie obroty.
Na razie nie byłem w żadnym servisie, ale chodzi mi po głowie możliwa przyczyna. Dwa lata temu (jeszcze przed ujawnieniem się tej usterki) miałem robiony przegląd klimy i zwrócono mi uwagę, że chłodnica klimatyzacji (pomimo swojej szczelności)
jest bardzo zużyta tj. poszczególne kanały i te "włoski" odpowiedzialne za odprowadzanie ciepła są mocno "powycierane" i mechanik mówił, abym nie ustawiał chłodzenia na poziom maksymalny bo klimatyzacja się będzie wyłączać - będzie wzrastać ciśnienie w układzie i zabezpieczenie odetnie sprężarkę. Tak to zapamiętałem.Biorąc pod uwagę, że minęły dwa lata, a ja mam ciągle tę starą, zużytą chłodnicę klimatyzacji, to może to jest przyczyna.
#18
Napisano 10:15, 12.07.2018
#19
Napisano 12:21, 12.07.2018
Dokładnie ja mam podobnie i póki co żaden z serwisów mi nie pomógł. Byłem m.in. w Ultra-car, ale dalej nic. Podobno jest problem z układem sterującym, coś rozłącza sprężarkę. Problem jeszcze szczególnie zauważany podczas wyższych temperatur, przy niższych klima chłodzi jak głupia. Wiecie co z tym zrobić albo gdzie się udać w Warszawie i okolicach, aby wreszcie to miał zrobione ?! Już mnie to irytuje, ze nikt nie potrafi tego zrobić.
#20
Napisano 21:10, 12.07.2018
#21
Napisano 06:58, 13.07.2018
Właśnie, też mam o niego obawy tylko jak go sprawdzić by wiedzieć czy to jest to ? Ewentualnie czujnik ciśnienia klimatyzacji ? podejrzewam, któreś z nich.
#22
Napisano 02:23, 18.07.2018
#23
Napisano 05:52, 18.07.2018
Normalne, sprężarka klimatyzacji nie pracuje non-stop tylko działa cyklicznie - włącza się, pracuje chwilę i wyłącza się (i tak w kółko)...
Pozdrawiam
Tomek
Wysłane z mojego A320 przez Tapa
#25
Napisano 22:45, 19.07.2018
#26
Napisano 16:42, 25.07.2018
Tyle razy pisałem o przekaźnikach... na chwilę można zamienić z tymi od sterowania wentylatorów.
Bo jak zamieniłeś je miejscami to teraz wentylatory będą źle działać.
Według powyższych wartości to klima w ogóle nie chodzi, bo temperatura powietrza wylotowego powinna mieć koło 3/4 stopni.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#27
Napisano 08:35, 29.07.2018
Obserwuję u siebie dokładnie taki sam problem. Jadąc dłużej z większymi prędkościami robi się w kabinie strasznie duszno. Zatrzymanie się powoduje że natychmiast klima zaczyna działać. Żeby było śmiesznie mam wymienioną sprężarkę na nowiutką (zamiennik), ale przez to że było w niej koło pasowe innego rozmiaru zdaję się wstawili to od starej sprężarki keihin.
Rok wcześniej miałem wymieniany ten czujnik termiczny a on chyba znajduje się w tym starym kole.
Po przeczytaniu tego tematu postaram się też zamienić miejscami przekaźniki bo może tu będę miał trochę szczęścia.
Trzecia opcja to zbyt dużo czynnika w układzie ale to już by kompletnie kompromitowało zakład który mi wymieniał sprężarkę, osuszacz i chłodnice klimy.
#28
Napisano 09:35, 29.07.2018
#29
Napisano 17:08, 29.07.2018
Sprawdzałeś ilość czynnika w układzie?? Sprawdziłbym jeszcze czujnik ciśnienia.
W sumie objawy masz typowe jak uszkodzony czujnik termiczny w sprężarce.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#30
Napisano 17:21, 29.07.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych