Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dziwne stukanie z maglownicy

VIII maglownica stukanie stuki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
453 odpowiedzi w tym temacie

#241 ETER

ETER
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Katowice/Kwidzyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:27, 15.10.2018

Ok! Tulejka Kacprowego wymieniona, zbieżność ustawiona. Jest dużoo lepiej luz na tulejce oryginalnej był spory, ale czasem dalej coś tam jeszcze jakby zadzwoni z lewej strony... chyba ta tulejka dociskowa "6"? Pytanie o geometrie? Czy z tyłu ustawialny jest kąt?


  • 0

#242 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 12:02, 15.10.2018

Z tylu kata nie ustawisz, chyba ze zamontujesz regulowane wahacze tzw. cambery...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#243 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:35, 15.10.2018

Witam pytanie do Kacprowego czy jest możliwość wrzucić ten rysunek z pełnymi wymiarami , mam takie same problemy jak reszta . mój znajomy mechanik (były mech Hondy) mówi że znajomi też z hondy mają tuleję teflonową którą po prostu tną na wymiar gdzieś tam wkładają i sprawa załatwiona , tylko nie znam wymiarów . Materiał (teflon) bym zamówił i wytoczył w pracy tylko te wymiary. Oczywiście dam znać jak ogarnę

Tulejka ma wymiary zew 27/ wew 24/ ~h12

Na jakiś czas na pewno pomoże ale po pewnym czasie się ugniecie 1,5 mm ścianki stanowczo za mało aby zdała egzamin ale próbuj. Ja nie poszedłem w tym kierunku chodź jest to bardzo kuszący pomysł z punktu widzenia ekonomicznego.

Pozdr


  • 0

#244 Delson

Delson
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:07, 24.10.2018

Jestem po "robocie" lewej strony. Docisk oraz sprężyna wymienione. Jest cisza. Natomiast zwróciłem uwagę, że kierownica chodzi nieco ciężej. Szczególnie na małym promieniu skrętu. Zastanawiam się, czy sama regulacja tej śruby nie jest rozwiązaniem problemu. W każdym bądź razie będę jeździł i obserwował.


Użytkownik Delson edytował ten post 06:07, 24.10.2018

  • 0

#245 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:36, 24.10.2018

Niec ciężej ..to się ułoży .Można popuścić na śrubie. ..ale po to robiłeś aby było bez luzów
  • 0
                       

#246 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 06:38, 24.10.2018

Kierownica "chodzi" ciezej, ze wzgledu na przykrecenie docisku zbyt duza sila. Nie pamietam z jaka sila trzeba przykrecic, ale wymaga to klucza dynamometrycznego. Zbyt mocne przykrecnie powoduje, ze kierownica nie wraca do swojej pozycji a zbyt slabe bedzie powodowac stuki.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#247 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:27, 24.10.2018

Sam docisk jak rozbierałem maglownicę nie wydawał się zużyty za bardzo. Może i masz rację, że dociągnięcie może poprawić sytuację. Zależy od przebiegu ponieważ docisk może być wyrobiony na bokach już dociśniecie w jednej osi już tak dobrych efektów nie da.


  • 0

#248 Luki83

Luki83
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Trojmiasto
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:37, 25.10.2018

Witam.Mam pytanie do kolegi Kacprowy. Czy jest jeszcze dostępny ten zestaw wykonany przez Ciebie? U mnie dzieje sie podobnie jak u wszystkich.Stuki na bruku czy nierownej nawierzchni przy niewielkich prędkosciach. Zaczęlo sie  przy przebiegu 90tys km ,i juz mnie to na tyle zaczyna wkurzac ze muszę sie za to zabrać


  • 0

#249 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:51, 25.10.2018

Hej, 

Napisz do mnie priv:)


  • 0

#250 ETER

ETER
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Katowice/Kwidzyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:36, 15.11.2018

Czy ktoś już może wymieniał ten docisk 53416-TL0-G01 na maglownicy? I ma jakieś przydatne instrukcje jak to się robi?
  • 0

#251 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:Ma
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:39, 15.11.2018

Chyba najważniejszy jest moment, bo sam proces wymiany wydaje się oczywisty (wykręcenie, ochrona przed dostaniem się zanieczyszczeń, smar, coś rodzaju pasty na gwint)

 

 

X0HzWqk.png


Użytkownik Uzumymw edytował ten post 20:42, 15.11.2018

  • 0

#252 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 21:17, 15.11.2018

Zgadza sie moment dokrecenia jest najwazniejszy, dodam tylko ze dokrecnie ze zbyt mala sila spowoduje stuki z maglownicy a za mocne skrecenie nakretki bedzie blokowac kierownice. 


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#253 AdamPio

AdamPio
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Świdnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 16.11.2018

Witam panowie , dzisiaj szczęśliwie zakończył się proces likwidacji luzów na przekładni w moim accordzie i co , CISZA miodzio ,jadąc do pracy nie włączyłem muzy tylko słuchałem ciszy na dziurach . Dla chętnych podaję namiar na mojego mechanika który na pewno wszystkim to ogarnie 884 778 861 Grzegorz Banach Wiśniowa koło Świdnicy Dolnośląskie możecie powołać się na mnie Adam Piotrowski. Pozdrawiam


  • 0

#254 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:53, 16.11.2018

Witam panowie , dzisiaj szczęśliwie zakończył się proces likwidacji luzów na przekładni w moim accordzie i co , CISZA miodzio ,jadąc do pracy nie włączyłem muzy tylko słuchałem ciszy na dziurach . Dla chętnych podaję namiar na mojego mechanika który na pewno wszystkim to ogarnie 884 778 861 Grzegorz Banach Wiśniowa koło Świdnicy Dolnośląskie możecie powołać się na mnie Adam Piotrowski. Pozdrawiam

Widze, że moje klucze dały radę i mechanik już ma komplecik do odkręcania;)

Użytkownik Kacprowy edytował ten post 22:55, 16.11.2018

  • 0

#255 ETER

ETER
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Katowice/Kwidzyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:21, 17.11.2018

Bajera dzięki za instrukcje


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, maglownica, stukanie, stuki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq