Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

silnik zgasł w czasie jazdy po czym akumulator nie zakreci

VII silnik rozrusznik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 project35

project35
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Lbi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:36, 28.05.2017

Witam wszystkich. Jestem tu nowy. 

Jadąc z prędkoscią około 80km/h samochód mi zgasł. Próbuje go odpalic, ale akumulator nawet nie pokręci. Dodam jeszcze ze przez kilkadziesiat ostatnich kilometrów od strony paska klinowego dochodził głosniejszy dzwięk, co nie obniżyło mocy auta. Co to  może być? 

Z góry dziękuje.


Użytkownik project35 edytował ten post 10:43, 28.05.2017

  • 0

#2 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:22, 28.05.2017

Albo padl alternator albo kolo pasowe. Sprawdz czy masz pasek wieloklinowy na miejscu. Jak pasek jest to pewnie alternator sie skonczyl

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#3 project35

project35
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Lbi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 28.05.2017

Albo padl alternator albo kolo pasowe. Sprawdz czy masz pasek wieloklinowy na miejscu. Jak pasek jest to pewnie alternator sie skonczyl

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Pasek jest na miejscu. Odpaliłem na chwile samochód na innym akumulatorze i wyszło ze pasek napędza caly czas alternator który po chwili zrobił sie gorący. Czyli dziękuje za dobrą radę;]

I teraz mam jeszcze pytanie, lepiej oddac alternator do regeneracji, kupic nowy czy używany?


  • 0

#4 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 28.05.2017

zregenerowany wytrzyma kolejne długie lata (ale koszt pewnie około 300 stówek jak nie więcej, a używka wytrzyma znacznie krócej bo nie wiesz w jakim stanie będzie. Pytanie ile chcesz autem jezdzić bo jak zamierzasz długo to warto zainwestować więcej


  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#5 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:09, 28.05.2017

Kontrolka ladowania ci sie nie zaswiecila w czasie jazdy??


  • 0

#6 project35

project35
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Lbi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 29.05.2017

Zamówiłem alternator po regeneracji (stary na wymiane+370 z przesyłka) i mam nadzieję że będzie to wytrzymała elektrownia w mojej Hani :duch:

Jesli chodzi o kontrolkę ładowania to nie zapaliła sie w czasie jazdy.


  • 0

#7 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 29.05.2017

To dziwne bo powinna, albo przynajmniej migać co jakiś czas. Ale są wyjątki od reguły więc nic nigdy nie wiadomo :)


  • 0

#8 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:05, 30.05.2017

Bardzo czesto alternator zdycha a kontrolka ani mru mru :D

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#9 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 09:36, 30.05.2017

W klasycznym układzie, jeżeli alternator dostaje z jakiegoś powodu "przerwy" na wirniku (np. zużycie szczotek) to przestaje ładować ale kontrolka się niestety nie zapala. Można poznać że coś jest nie tak gdyż wtedy nie świeci się przy włączonym zapłonie i wyłączonym silniku ale to można przegapić. Niestety układ sygnalizacji braku ładowania jest niedoskonały.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#10 Łapa6

Łapa6
  • Forumowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Automat
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:03, 30.05.2017

Ponadto, w naszych Accordach sygnalizacja braku ładowania działa zero-jedynkowo, czyli jeżeli altek nie daje zadanego prądu, ale daje jakiś nawet niewielki to kontrolka się nie zaświeci. Zaczyna świecić dopiero jak prąd z alternatora całkowicie zniknie. Dziwnie to sobie konstruktor obmyślił bo po co komu taka niepraktyczna sygnalizacja..


Użytkownik Łapa6 edytował ten post 21:04, 30.05.2017

  • 0

#11 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:32, 31.05.2017

W klasycznym układzie, jeżeli alternator dostaje z jakiegoś powodu "przerwy" na wirniku (np. zużycie szczotek) to przestaje ładować ale kontrolka się niestety nie zapala. Można poznać że coś jest nie tak gdyż wtedy nie świeci się przy włączonym zapłonie i wyłączonym silniku ale to można przegapić. Niestety układ sygnalizacji braku ładowania jest niedoskonały.

O tym to nie wiedziałem przyznam się szczerze. Przydatna wskazówka, teraz będę się lampił na deske przed kazdym odpaleniem :) chociaż pewnie itak przegapie jak przyjdzie pora  :zoltek:


  • 0

#12 project35

project35
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Lbi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:17, 31.05.2017

Po tej całej awarii alternatora dostrzegłem że radio mi nie działa(wyświetlacz nic nie pokazuje). Podczas holowania wyłaczyłem je, by nie jadło darmo prądu i teraz nie da sie włączyc. Jak myslicie, co może byc tego przyczyną? jakies zwarcie nastąpiło gdy alternator zaczął wariować?


  • 0

#13 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:18, 07.06.2017

No jak alternator dostał przebicia to mógł uszkodzić elektronikę w aucie w tym radio.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#14 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:20, 08.06.2017

Jakies 5 lat temu chciałem zregenerować alternator do mercedesa 190. Stojan do przewinięcia z wymianą łożysk i szczotek. Koszt to było ok 250zł.

Oprócz tego może się jeszcze zepsuć regulator napięcia, więc nie wiem czy kupno z allegro za 370 to opłacalny deal, ale kto wie :P


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, silnik, rozrusznik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq