Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

CO STUKA?

VII STUKI TULEJE WAHACZA SWORZNIE MAGLOWNICA PUKANIE

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#16 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 06:59, 13.05.2017

Stojącej na kołach..Test trwa 30sekund

Sorka, źle odczytałem
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#17 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:07, 13.05.2017

Edson w kombi tylne górne sworzenie można sprawdzić w ten sam sposób ? Gdy sprawdzam w ten sposób z przodu nie ma luzu, natomiast z tyłu jest po obu stronach

Użytkownik pawel84j edytował ten post 10:42, 13.05.2017

  • 0

#18 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:15, 13.05.2017

Właśnie zczailem że z tyłu też są sworznie wahacza,, więc to samo pytanie mam co pawel84j
Właśnie zczailem że z tyłu też są sworznie wahacza,, więc to samo pytanie mam co pawel84j
  • 0

#19 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:38, 13.05.2017

Edson w kombi tylne górne sworzenie można sprawdzić w ten sam sposób ? Gdy sprawdzam w ten sposób z przodu nie ma luzu, natomiast z tyłu jest po obu stronach

nie możesz mieć luzu, koło nie może "chodzić" w poziomie..najlepiej potwierdzić tył brechą..lub podjedz do jakiegoś ogarniętego mechanika lub SKP ;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#20 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:58, 13.05.2017

Będę musiał się tym zająć na razie nic nie stuka ale tak jak piszesz koło nie może chodzić.


  • 0

#21 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:58, 15.05.2017

BYłem u mechanika od zawieszeń polecanego we Wrocławiu - Floryn Auto na ślężnej

Przebadał auto wzdłuż i wszeż. I nic nie znalazł. Powiedział że całe zawieszenie jest sztywne i w bardzo dobrym stanie.

Po tym jeździliśmy chwilę po dziurach i po normalnej ulicy i stuki były mało słyszalne, więc mechanik nie mógł rozpoznać o co chodzi.

Powiedział tylko, że jeśli stukanie jest silniejsze z rana na zimnym aucie to mogą to byćamortyzatory i żeby sprawdzić je na SKP

 

na SKP sprawność amorów wyszła od 69 do 74%

diagnosta nie stwierdeził żadnych uszkodzonych elementów w zawieszeniu..

 

więc dalej nie wiem o co chodzi, a oczywiście parę godzin później jeżdżąc autem stuki były już normalnie słyszalne...


Użytkownik unckle edytował ten post 22:59, 15.05.2017

  • 0

#22 ZENek

ZENek
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała, Żywiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:16, 16.05.2017

BYłem u mechanika od zawieszeń polecanego we Wrocławiu - Floryn Auto na ślężnej

Przebadał auto wzdłuż i wszeż. I nic nie znalazł. Powiedział że całe zawieszenie jest sztywne i w bardzo dobrym stanie.

Po tym jeździliśmy chwilę po dziurach i po normalnej ulicy i stuki były mało słyszalne, więc mechanik nie mógł rozpoznać o co chodzi.

Powiedział tylko, że jeśli stukanie jest silniejsze z rana na zimnym aucie to mogą to byćamortyzatory i żeby sprawdzić je na SKP

 

na SKP sprawność amorów wyszła od 69 do 74%

diagnosta nie stwierdeził żadnych uszkodzonych elementów w zawieszeniu..

 

więc dalej nie wiem o co chodzi, a oczywiście parę godzin później jeżdżąc autem stuki były już normalnie słyszalne...

 

W Accordzie VI też występuje podobna zależność - też borykam się od dawna z dziwnymi stukami a zawieszenie było sprawdzanie wiele razy i wymieniałem sworznie, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora.

U mnie występuje jeszcze taka zależność że najbardziej to słychać w temperaturach 10-18 stopni na wiosnę i jesień, gdy jest też wilgoć ale nie jest całkiem mokro po ulewie :D Ale meteopatą mój acco chyba nie jest. Na razie wstrzymałem poszukiwania bo pomysłów brak


Użytkownik ZENek edytował ten post 10:19, 16.05.2017

  • 0

Była: Honda Accord 1.6 LS   Moje Acco CG7

Jest: Honda Accord 2.0 Sport


#23 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 16.05.2017

no właśnie te stuki raz są głośniejsze, raz cichsze, ale cały czas są,

 

w moim przypadku wątpię żeby były to amortyzatory

 

mam wrażenie że to jakaś mała (o małej masie) część lata ale co by to mogło być...jakieś inne pomysły poza zawieszeniem??


  • 0

#24 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:18, 17.05.2017

Sprawdź złącze elastyczne wydechu czy w nim się coś nie ogania .


  • 0

#25 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:46, 19.05.2017

Da się to sprawdzić poprostu szarpiąc rękoma?
  • 0

#26 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 20.05.2017

Bez problemu, ew. postukaj po tym ale nie za mocno  :zoltek:


  • 0

#27 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:52, 20.05.2017

Po opisie widzę że masz ksenony,sprawdzałeś cięgna od poziomowania?


  • 0

#28 Duzy W

Duzy W
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155km
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:06, 21.05.2017

Mam ten sam objaw, stuka mi wlaśnie na nierównościach, progach zwalniających, drodze z kostki brukowej, tyle że stuki pochodzą z lewej strony z tyłu. Jakieś podpowiedzi co to może być? Takie pukanie jakby w bagażniku cos podskakiwało plastikowego, albo wykładzina bagażnika, ale juz próbowałem wszystkiego, wywaliłem wszystko co było w bagażniku, nawet zapasówke na próbę i dalej stuka. Wymienione łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, i dalej puka, żadnych luzów nie znaleziono. Obstawiam amor, lub poduchę amora, kupiłem poduchę  i liczę na to, że to akurat pomoże. Ktoś miał podobny przypadek?


  • 0

#29 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 11:02, 21.05.2017

U mnie stuka prawy tył - sprawdziłem wszystkie tuleje met-gum, sworzeń wahacza, łożysko, łączniki - wszystko idealne. Teraz poluję na używany amor ze sprężyną aby podmienić na próbę. Miał ktoś problem ze stukającym amorem? jest to w ogóle możliwe?


  • 0

#30 Duzy W

Duzy W
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155km
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 21.05.2017

Mechanik mówił mi, że miał kiedyś podobny problem z audi tt i dopiero wymiana amorków pomogła, dlatego szukam róznych rozwiązań, bo mam nadzieje że to nie amorki


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, STUKI, TULEJE WAHACZA, SWORZNIE, MAGLOWNICA, PUKANIE

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq