XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 16:36, 09.06.2017
Natomiast nic nie warte (są niedokładne ze względu na nie ujednolicenie testów)etykiety odnoszą się co do parametrów paliwowych i przyczepności!! Miernika poziomu dB nie zrobisz w "bambuko", a ten pomiar jest robiony na rolce. Wieć tu przekłamań wielkich nie ma. Reszta zależy od wytłumienia auta. W owym Lexie możesz latać na Off road i będziesz się zastanwiał czy aby nie latasz poduszkowcem...
Nalewki to uszczypliwość- nie polecam!!
Kaucz`u tak jest w każdym poziomie wyborów, czy to będzie część, klucz, agd, cegła i.t.d.
Ale napewno rangingi i opinie są lepszą wykładnią jak średnia krajowa ...hehehe
#32
Napisano 17:58, 09.06.2017
Jeśli chodzi o moje oczucia jak najbardziej jestem zadowolony. I jaka twardość? To nie wersja XL, EXL, RFD, RF, REF, REINF lub innym podobnym posiadającym na swoim boku napis Reinforced lub Extra Load(ogólnie dla komfortu radzę omijać wmocnienia). Dunlop w info prod. ma twardę brzegowe kostki co odczujesz w pewności i stabilnlości w zakręcie na szybkosci...co potwierdzam. Podaje że ma to wpływ na równe zużycie bierznika. Napewno jest też stabiniejszy tor jazdy w koleinach, nie targa go na prawo i lewo.(a w japońcach układy są wraźliwe nawet na pochylenia jezdni). Ma trasie miło jest zapiąć i 2paki...kałuże przecina bez oporów.. Klei ładnie... Cichsza od goodyear ef..performance i stabilniejsza.
Moje wachania w zakupie były między Fulda sport control 2( średni wynik-11miejsce, całkowity brak opini bo new), Verdstein Satin( głośne i 14miejsce, brak opini), Yokohama BLUEARTH-A AE-50 RPB (głośne), Bridstone T001 Evo(przerost ceny do parametrów),no i Dunlop. Namawiany byłem na Falkeny ale nie ma bez wzmocnienia. 3 kolegów z Acco poleciło mi Dunlop Maxx S. RT, więc przejechsłem się u jednego co utwierdziło mnie w decyzji ich zakupu. Z tym że to RT2, decyzja należy do Ciebie. Co byś potem nie psioczył.
Pzd.
Ogólnie to znalazłem samo RT w granicach 350 zł za sztukę. Teraz mam opony, których nikomu nie polecę po sezonie jazdy zaczęło bić na kierze podczas hamowania szczególnie ( aż chce kierę wyrwać z rąk) i przy przyspieszaniu tak około 100 km/h. Posprawdzałem felgi, zbieżność zrobiona, wyważone opony, tarcze i klocki wymienione i łożyska też, ale to i tak było do wymiany, a właśnie jakieś czas temu się to pojawiło i nie mogłem znaleźć przyczyny także chyba pozostały opony i dlatego chciałbym kupić coś do czego nie będę miał zastrzeżeń i będe zadowolony
#33
Napisano 18:08, 09.06.2017
Najwyraźniej to Ty nie zrozumiałeś - to nie mój zarzut, tylko zarzuty użytkowników wspomnianego modelu, których pełno w sieci.ARTurde źle zrozumiałeś Odniosłem się do twojego zarzutu
Nie są to moje doświadczenia, a 'tylko' zasłyszane opinie i przeczytane komentarze, niemniej jednak o - często z nimi porównywanych - Continentalach ContiSportContactach tego typu słabych stron nie znalazłem, nie słyszałem.
Nie tłumacz się - lubisz, robisz... Twój wybór.Nalewki to uszczypliwość- nie polecam!!
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#34
Napisano 18:25, 09.06.2017
Jesze raz Ci to powiem- ZALEŻY OD STYLU JAZDY I DRÓG JAKIMI SIĘ PORUSZASZ!!
Unirojal Reinsport też jest opinia że znikają w oczach- pęłno w sieci.
A jakoś u mnie w drugim wozie "rakiecie" latały 3 sezony i pomimo bardzo dynamicznej jazdy jeszcze polatają gościowi spokojnie ze 2 sezony.
niematotamto ale RT bedą z zeszłego roku . W górę masz podany link do tego rocznej RT2 i taniej.
Pzd.
#35
Napisano 18:51, 09.06.2017
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#36
Napisano 21:27, 09.06.2017
Chyba i mnie dopada proces ząbkowania.... Nowe opony dunlop bluresponse 205/55 R16, na tylnej osi wszystko OK,klocki opony równe jak nowe, na przedniej zewnętrzne klocki od krawędzi natarcia zaczynają być poszarpane po 4000km i zaczynają hałasować jak łożysko. Zawias OK, geometria OK, amorki 79/80%.... za twarde gumy? TREADWEAR 340 Zachciało mi się opon komfortowych i bezpiecznych, zawsze kupowałem miękkie gumy bardziej na sport nastawione i w każdej Hondzie pracowały idealnie
Zaciekawiony, przeczytałem cały temat i znalazłem kilka ciekawych wpisów:
Mam 8 gen.od nowosci. Wyzabkowaly mi zimowki Pirelli asymetryki pomimo rotowania na krzyz co 10kkm.
Wyzabkowaly mi takze letnie Yokohamy kierunkowe,takze pomimo rotowania przod/tyl.
Poniewaz pracuje w ASO ,wiec mam mozliwosc obejzenia wielu aut klientow ,na podnosniku w trakcie przegladu.
W prawie kazdym obejrzanym 8gen,byly mniej,lub wiecej wyzabkowane opony....bez znaczenia,zimowe/letnie.
Najczesciej zabkuja zimowe Pirelli Sottozero,Dunlop D3...ale takze letnie Dunlopy sport max rt.
Mysle ,ze nic z tym nie zrobimy...takze mialem ustawiana zbieznosc.
Moze to komus pomoze...Z moich obserwacji,aut przyjezdzajacych na przeglady...jak do tej pory w Accordach widzialem nastepujace, niewyzabkowane opony.-zimowe Yokohama W.drive-zimowe Firestone 2 EVO-letnie Yokohama S.drive-letnie Yokohama decibel E90-letnie Vredestein Ultrac Cento-letnie Toyo Proxes T1 sport Najbardziej zabkujace to...-zimowe Dunlop D3 sport...kazdy widziany egzemplarz-zimowe Pirelli Sotto Zero II ...kazdy widziany egzemplarz...te zabkuja nawet na rocznych Civicach,co przeczy teorii o wielowahaczu.
http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/14634-wyząbkowały-wam-kiedyś-opony-w-accordzie/page-7
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#37
Napisano 23:23, 10.06.2017
Yoou..to poczytaj jeszcze więcej z ciekawości
http://m.auto-swiat....ploatacja,qcplr
I.t.d.
https://www.google.p...0.0.AiAYadSmxnY
#38
Napisano 09:04, 11.06.2017
Ale faktycznie, po przeczytaniu powyższych postów, postanowiłem zgłębić temat ząbkowania, a konkretnie ZĄBKOWANIA OPON MARKI DUNLOP (!).
I wiesz co?
Dziś uważam, że do dwóch wad - BRAK KOMFORTU i SZYBKIE ZUŻYCIE - o których pisałem wcześniej, bez zawahania można, a nawet trzeba dopisać trzecią - ZĄBKOWANIE (Sport Maxx - wiodącą prym wśród letnich) (!).
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#39
Napisano 09:06, 12.06.2017
Co do ząbkoeania to moim kolegom nic takiego się nie trafiło!!
Mój szef kupuje tylko Dunlop, zdarł 2 komplety na mercu i nic się nie działo.
Mi opony ząbkowały tylko Goodyear Exellence, ale w Nismo. A tam zupełnie inna charakterystyka zawieszenia(bo belka ciągnięta). No i baaaardzo dawno temu było brak wiedzy o dbaniu.
Jeśli po mimo dbania, z czasem tak się stanie dam znać...nie twierdzę na ful procent że to nie jest możliwe po mimo dbania.
Artur w sumie nasza dyskusja i innych aby była jakąś wykładnią dla zachowań opon w Acco. Powinna być w 1 miejscu typu ranking, skalowy kalkulator (niczym jak głosujemy na auto miesiąca) gdzie był by podział na rozmiary r15,16,17(i.t.d) i modele opon, rozbity na 2 grupy zawieszenia(fabryczne, obniżone), z ocenami komfortu, zachowania, wad i.t.p. Sumą-polecane, srednie, złom...hehe. Oceny po co najmniej 2/3 sezonach z przebiegiem przy wadach...
Ale kto z Moderatorów taki obszerny ranking kalkulator stworzy?
Pzd.
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 18:10, 12.06.2017
#40
Napisano 12:20, 12.06.2017
A ktoś mi może coś powiedzieć na temat Michelin Primacy 3? Polecacie czy raczej nie?
#41
Napisano 14:19, 12.06.2017
Pzd.
#42
Napisano 17:16, 12.06.2017
👍 jestem za.Artur w sumie nasza dyskusja i innych aby była jakąś wykładnią dla zachowań opon w Acco. Powinna być w 1 miejscu typu ranking, skalowy kalkulator (niczym jak głosujemy na auto miesiąca) gdzie był by podział na rozmiary R. i modele opon, rozbity na 2 grupy zawieszenia(fabryczne, obniżone), z ocenami komfortu, zachowania, wad i.t.p. Sumą-polecane, srednie, złom...hehe. Oceny po co najmniej 2/3 sezonach z przebiegiem przy wadach...
Ale kto z Moderatorów taki obszerny ranking kalkulator stworzy?
Pzd.
Pozdrawiam
- Artur
PS 'R' na oponie - ścianie bocznej - to informacja o budowie opony (radialna), nie o rozmiarze.
Pozdrawiam
- Artur
#43
Napisano 16:54, 02.07.2017
Witam ktoś by polecił coś w tym rozmiarze do 1500 za komplet? Z góry dzięki za pomoc
michellin Primacy 3 nowki komplet 1300 zl
A ktoś mi może coś powiedzieć na temat Michelin Primacy 3? Polecacie czy raczej nie?
witam sam zakupilem ten zestaw 2 miesiace temu i naprawde super sie prowadza nie sa glosne i maja dobra przyczepnosc bez podatnosci na plywanie mam dostep wiec jak cos pisz priv ....opony sa nowe z 07/17 rok pozdrawiam
#44
Napisano 11:30, 14.10.2018
Witam, będę powoli szukał dobrych opon na alufelgi 17". Czy Michelin Primacy 4, ewentualnie 3 będą dobrym wyborem?
Z tego, co czytałem standardowy indeks dla Hondy to 91W. Czy jeśli bym kupił 91Y, robiło by to jakąkolwiek różnicę?
Użytkownik seba112 edytował ten post 10:57, 13.02.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych