Witam jakie polecacie opony letnie w rozmiarze 225/45/17 chodzi o opory toczenia halas i na mokrej nawierzchni
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:20, 01.05.2017
#2
Napisano 20:57, 03.05.2017
W mojej opinii te parametry na unijnej naklejce to można "o kant d*py potłuc".
Z własnego doświadczenia - pierwszy i ostatni raz kupiłem opony sugerując się tym durnym świstkiem.
Dunlop SP Sport FR, 205/55/16.
-->
Z etykiety: opory C, przyczepność B, 67dB.
Z doświadczenia: szum (wycie?) opon powyżej 120km/h trudny do zniesienia, różnic w spalaniu do zimowych Toyo SnowProx S953 (opory:F) - brak, przyczepność na mokrym przy ruszaniu - nędzna.
W przeciwieństwie do EuroNCAP w testach zderzeniowych (które swoją drogą też pośrednio "przystosowuje" samochody do testów, co IIHS potem jasno wykazuje / i odwrotnie), nie ma jednej konkretnej instytucji która przeprowadzałaby testy opon kwalifikujące je do odpowiednich "literek/cyferek" w dostosowanej skali. Podobno - tego nie jestem na 100% pewien - to "deklaracje producenta".
O ile - IMHO - nie lubię AutoBilda i jego polskiego odpowiednika ze względu na stronniczość, o tyle w tym artykule się z nimi zgadzam:
http://www.auto-swia...h-klamia/hjtcb6
Ergo (tl;dr): W podjęciu decyzji pomoże tylko zaufany wulkanizator, ewentualnie ktoś kto już konkretne kapcie "przerobił" na swoim sprzęcie.
Z własnego garażu: na VIII-ce mam Hankook'i S1 E2 K117, parametry "papierkowe" takie same jak we wcześniejszych Continental CSC3.
Odczucia? Hankooki: znacznie mniej szumiące, lepiej trzymają się na mokrym. Opona oponie nierówna.
Użytkownik Misiek123 edytował ten post 20:59, 03.05.2017
Aktualnie na Accord'owej tapecie: CU3 '09 EXEC+ MT "Matkowóz na sterydach",
a mi się zavolviło w głowie, po CL9 przyszedł czas na S60 '15 T5.
#3
Napisano 01:30, 04.05.2017
W mojej opinii te parametry na unijnej naklejce to można "o kant d*py potłuc".
Z własnego doświadczenia - pierwszy i ostatni raz kupiłem opony sugerując się tym durnym świstkiem.Dunlop SP Sport FR, 205/55/16.
-->
Z etykiety: opory C, przyczepność B, 67dB.
Z doświadczenia: szum (wycie?) opon powyżej 120km/h trudny do zniesienia, różnic w spalaniu do zimowych Toyo SnowProx S953 (opory:F) - brak, przyczepność na mokrym przy ruszaniu - nędzna.
W przeciwieństwie do EuroNCAP w testach zderzeniowych (które swoją drogą też pośrednio "przystosowuje" samochody do testów, co IIHS potem jasno wykazuje / i odwrotnie), nie ma jednej konkretnej instytucji która przeprowadzałaby testy opon kwalifikujące je do odpowiednich "literek/cyferek" w dostosowanej skali. Podobno - tego nie jestem na 100% pewien - to "deklaracje producenta".
O ile - IMHO - nie lubię AutoBilda i jego polskiego odpowiednika ze względu na stronniczość, o tyle w tym artykule się z nimi zgadzam:
http://www.auto-swia...h-klamia/hjtcb6
Ergo (tl;dr): W podjęciu decyzji pomoże tylko zaufany wulkanizator, ewentualnie ktoś kto już konkretne kapcie "przerobił" na swoim sprzęcie.
Z własnego garażu: na VIII-ce mam Hankook'i S1 E2 K117, parametry "papierkowe" takie same jak we wcześniejszych Continental CSC3.
Odczucia? Hankooki: znacznie mniej szumiące, lepiej trzymają się na mokrym. Opona oponie nierówna.
Dokładnie jak wyżej. Dodam jednak od siebie, że UE zarządziła sprawdzenie opon sprzedawanych na europejskim rynku pod kątem rzeczywistych właściwości, a tym co jest na etykietach. ( pracuję w tej branży i zabierali m.in. od nas opony do badań )
Osobiście bardzo polecam Toyo Proxes T1 Sport+. W rozmiarze podanym przez SLY2610 będą miały etykiety EA71. Mimo 71 dB nie mogę powiedzieć, że są głośne. Mam założone w obecnym aucie i sobie je bardzo chwalę. Wcześniej miałem zwykłe T1 Sport i też było bardzo dobrze. Obecnie może być problem z ich znalezieniem bo zostały zastąpione przez model Toyo Proxes Sport, który ma dokładnie taką samą etykietę, ale jako nowość rynkowa może być ciut droższy. Dalej jednak warto.
Fajną nowością ostatnich miesięcy jest Fulda Sport Control 2. W podanym rozmiarze będzie miała etykietę CA67, więc wg niej będzie bardzo cicha. Potwierdzają to pojedynczy użytkownicy, którzy zdecydowali się na tę oponę na innych forach i grupach gdzie jestem zarejestrowany. Niestety moi klienci jakoś nie są nią zainteresowani, a szkoda.
Trzecią propozycją z mojej strony są Nexeny N'Fera SU1. Nexeny miałem kiedyś na samochodzie i spisywały się dobrze. Nie tak dobrze jak Toyo, ale nie mogę powiedzieć, że źle. Był to model N8000. SU1 jest dużo nowszym i bardziej zaawansowanym bieżnikiem. Bieżnik ten jest bardziej nastawiony na sportową jazdę niż na komfort, ale mimo to charakteryzuje się etykietą CA69. Będzie to też najtańsza opona z wymienionej przeze mnie trójki.
Wszystkie te opony były testowane w nr 4/2017 Auto Świat Poradnik. Fulda 6. miejsce ( z wyróżnieniem ), Toyo 13. miejsce, a Nexen na 22. miejscu. Testowano 52 opony z czego tylko 20 najlepszych przeszło z rundy kwalifikacyjnej dalej.
Wybór należy do Ciebie. Mam nadzieję, że pomogłem
#4
Napisano 12:00, 04.05.2017
Jako alternatywa dla Nexena nFera SU1 mogę polecić Kumho KU31. Opona popularna u hamburgerów i zbierająca dobre opinie. Da sie to kupić w rozsądnych pieniądzach
#5
Napisano 15:35, 04.05.2017
Jako alternatywa dla Nexena nFera SU1 mogę polecić Kumho KU31. Opona popularna u hamburgerów i zbierająca dobre opinie. Da sie to kupić w rozsądnych pieniądzach
KU31 to stary bieżnik. Na rynku w Polsce pozostały w większości hurtowni same runflaty, a to też widzę, że z roczników 2012-2013 . Chyba, że komuś to nie przeszkadza. W Polsce jednak mamy bzika na punkcie świeżości opon
Biorąc pod uwagę wymóg SLY2610 dotyczący hałasu to opon Kumho nie polecę. Są po prostu głośne Mówię o modelu KU39. 76 dB to naprawdę dużo.
#6
Napisano 15:37, 04.05.2017
Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Vipek edytował ten post 15:38, 04.05.2017
#7
Napisano 22:05, 04.05.2017
Zamówiłem tydzień temu i dziś przyszły. KU31 225/40/19 rocznik 2016
Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
Twojego rozmiaru jest akurat dużo. Ja sprawdzałem dla rozmiaru, który został przytoczony na początku wątku .
#8
Napisano 08:01, 05.05.2017
Ogólnie jak szukałem opon to pierwszy mój typ to były właśnie nexeny SU1. Na oponeo miały dobra cene i dobre opinie. Już miałem zamawiać ale w jakimś teście (którego teraz za cholere nie umiem znaleźć) oczko wyżej były plasowane właśnie KU31 . Wrzuciłem to w googla i zauważyłem że Amerykanie często je zakładają do wielu z mocnych samochodów, bieżnik maja ładny, opinie dobre no to nie było co marudzić
Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Vipek edytował ten post 08:02, 05.05.2017
#9
Napisano 18:56, 05.05.2017
Ja mam dopiero co kupione nówki Continental ContiPremiumContact 6 225/45/17 , normalnie ekstra się jeździ , a sporo juz testowałem na kilku furach co miałem. 380zł za sztuke , troche jest , co do hałasu, czy ja wiem czy to takie głośne, chyab żę non stop jeździsz i sluchasz auta, osobiście wole muzę :P
#10
Napisano 15:06, 06.05.2017
Dwa miesiące jeżdżę na oponach Goodyear 225/45r17 eagle f1 asymmetric 3 91y. Przyczepność w zakrętach świetna również w pełnym deszczu, podobnie z hamowaniem. Jedynie co jest na nie to duży hałas. Nie wiem czy to kwestia rozmiaru czy samych opon ale w porównaniu z zimowymi nokianami WR D3 205/55/16 jest dwa razy głośniej. Polecam ale raczej dla osób słuchających muzy w czasie jazdy. Sprostowanie, skończyło się łożysko. Opony są jednak ciche
Użytkownik mauser edytował ten post 19:49, 22.05.2017
#11
Napisano 09:11, 07.05.2017
Ja mam dopiero co kupione nówki Continental ContiPremiumContact 6 225/45/17 , normalnie ekstra się jeździ , a sporo juz testowałem na kilku furach co miałem. 380zł za sztuke , troche jest , co do hałasu, czy ja wiem czy to takie głośne, chyab żę non stop jeździsz i sluchasz auta, osobiście wole muzę :P
Wlasnie bylem w serwisie ogladajac te opony ale byly to conti5 94v xl wzmocnione ale po rozmowie nie polecano mi je ze wzgledu na opory toczenia i uwagi mozliowsci rozerwania opony bocznej strony podczas podjezdzania pod krawezniki raczej podejde pod michelin primacy 3 w cenie 1200 za komplet mysle ze cena przystepna jak na ten model.
#12
Napisano 09:13, 07.05.2017
Użytkownik pawel84j edytował ten post 09:13, 07.05.2017
#13
Napisano 09:15, 07.05.2017
po rozwazaniach modeli i testow opon letnich w rozmiarze 225 45 17 mimo roznych opini i testow raczej zdecyduje sie na model michelin primacy 3 w cenie 1200 za komplet mysle ze cena jak najabardziej adekwatna co do innych modeli w tej cenie czy ktos z obecnych uzytkownikow posiada i uzytkuje ten model michelin kto by mogl jakies slowo powiedziec o tych oponach i ich wlasciwosciach sprawowania sie na drodze
SLY2610 Gdzie taka cenę wychaczyles na te Michelin ?
mam znajomego co pracuje w magazynie michelin i ma dostep do tych opon w takim tylko romziarze i tylko tym rodzaju jak primacy3 opony sa rocznikowo 07/17 wiec swieza ryba
#14
Napisano 09:24, 07.05.2017
Użytkownik pawel84j edytował ten post 09:25, 07.05.2017
#15
Napisano 11:15, 07.05.2017
Ja mam takie założone na przód, kupiłem auto z nimi, jeżdżę już 3 rok, ale już chyba ostatni bo już bieżnik się konczy. Szczerze to nie mam porównania z innymi, na suchym trzymają dobrze ale czasem na mokrym przy ruszania tracą przyczepność szczególnie przy ostrzejszym lub gdzieś pod górkę Ale bieżnika jest ok 2mm licząc od znacznika Opony z 2012/2013. Ale w tej cenie też bym je kupił. Twój znajomy zrobił taka cenę dla Ciebie czy może załatwić dla inn
powiem Ci ze ma kilka zestawow i raczej w tej cenie by bylo musialbym zadzwonic zapytac jak cenowo by bylo dla drugiego zestawu osoby prywatnej ....
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych