Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Opony 225/45/17 opony letnie

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#31 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:36, 09.06.2017

ARTurde źle zrozumiałeś!! Odniosłem się do twojego zarzutu odnośnoe szybkiego brku lamelek w Dunlop.
Natomiast nic nie warte (są niedokładne ze względu na nie ujednolicenie testów)etykiety odnoszą się co do parametrów paliwowych i przyczepności!! Miernika poziomu dB nie zrobisz w "bambuko", a ten pomiar jest robiony na rolce. Wieć tu przekłamań wielkich nie ma. Reszta zależy od wytłumienia auta. W owym Lexie możesz latać na Off road i będziesz się zastanwiał czy aby nie latasz poduszkowcem...
Nalewki to uszczypliwość- nie polecam!!

Kaucz`u tak jest w każdym poziomie wyborów, czy to będzie część, klucz, agd, cegła i.t.d.
Ale napewno rangingi i opinie są lepszą wykładnią jak średnia krajowa ...hehehe
  • 0

#32 niematotamto

niematotamto
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Sieniawka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30 Jahre Edition
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:58, 09.06.2017

Jeśli chodzi o moje oczucia jak najbardziej jestem zadowolony. I jaka twardość? To nie wersja XL, EXL, RFD, RF, REF, REINF lub innym podobnym posiadającym na swoim boku napis Reinforced lub Extra Load(ogólnie dla komfortu radzę omijać wmocnienia). Dunlop w info prod. ma twardę brzegowe kostki co odczujesz w pewności i stabilnlości w zakręcie na szybkosci...co potwierdzam. Podaje że ma to wpływ na równe zużycie bierznika. Napewno jest też stabiniejszy tor jazdy w koleinach, nie targa go na prawo i lewo.(a w japońcach układy są wraźliwe nawet na pochylenia jezdni). Ma trasie miło jest zapiąć i 2paki...kałuże przecina bez oporów.. Klei ładnie... Cichsza od goodyear ef..performance i stabilniejsza.
Moje wachania w zakupie były między Fulda sport control 2( średni wynik-11miejsce, całkowity brak opini bo new), Verdstein Satin( głośne i 14miejsce, brak opini), Yokohama BLUEARTH-A AE-50 RPB (głośne), Bridstone T001 Evo(przerost ceny do parametrów),no i Dunlop. Namawiany byłem na Falkeny ale nie ma bez wzmocnienia. 3 kolegów z Acco poleciło mi Dunlop Maxx S. RT, więc przejechsłem się u jednego co utwierdziło mnie w decyzji ich zakupu. Z tym że to RT2, decyzja należy do Ciebie. Co byś potem nie psioczył.
Pzd.

Ogólnie to znalazłem samo RT w granicach 350 zł za sztukę. Teraz mam opony, których nikomu nie polecę po sezonie jazdy zaczęło bić na kierze podczas hamowania szczególnie ( aż chce kierę wyrwać z rąk) i przy przyspieszaniu tak około 100 km/h. Posprawdzałem felgi, zbieżność zrobiona, wyważone opony, tarcze i klocki wymienione i łożyska też, ale to i tak było do wymiany, a właśnie jakieś czas temu się to pojawiło i nie mogłem znaleźć przyczyny także chyba pozostały opony i dlatego chciałbym kupić coś do czego nie będę miał zastrzeżeń i będe zadowolony


  • 0

#33 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 18:08, 09.06.2017

ARTurde źle zrozumiałeś!! Odniosłem się do twojego zarzutu

Najwyraźniej to Ty nie zrozumiałeś - to nie mój zarzut, tylko zarzuty użytkowników wspomnianego modelu, których pełno w sieci.

Nie są to moje doświadczenia, a 'tylko' zasłyszane opinie i przeczytane komentarze, niemniej jednak o - często z nimi porównywanych - Continentalach ContiSportContactach tego typu słabych stron nie znalazłem, nie słyszałem.

Nalewki to uszczypliwość- nie polecam!!

Nie tłumacz się - lubisz, robisz... Twój wybór.

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#34 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:25, 09.06.2017

ARTurde ok :-)
Jesze raz Ci to powiem- ZALEŻY OD STYLU JAZDY I DRÓG JAKIMI SIĘ PORUSZASZ!!
Unirojal Reinsport też jest opinia że znikają w oczach- pęłno w sieci.
A jakoś u mnie w drugim wozie "rakiecie" latały 3 sezony i pomimo bardzo dynamicznej jazdy jeszcze polatają gościowi spokojnie ze 2 sezony.

niematotamto ale RT bedą z zeszłego roku . W górę masz podany link do tego rocznej RT2 i taniej.
Pzd.
  • 0

#35 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 18:51, 09.06.2017

Wychodzi na to, że Continental ContiSportContact biorą wyłącznie emeryci, a Dunlop Sport Maxx wyznawcy Need for Speedów ;)

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#36 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 21:27, 09.06.2017

Przed momentem przeczytałem 'świeży' wpis:

Chyba i mnie dopada proces ząbkowania.... :( Nowe opony dunlop bluresponse 205/55 R16, na tylnej osi wszystko OK,klocki opony równe jak nowe, na przedniej zewnętrzne klocki od krawędzi natarcia zaczynają być poszarpane po 4000km i zaczynają hałasować jak łożysko. Zawias OK, geometria OK, amorki 79/80%.... za twarde gumy? TREADWEAR 340 Zachciało mi się opon komfortowych i bezpiecznych, zawsze kupowałem miękkie gumy bardziej na sport nastawione i w każdej Hondzie pracowały idealnie :/


Zaciekawiony, przeczytałem cały temat i znalazłem kilka ciekawych wpisów:

Mam 8 gen.od nowosci. Wyzabkowaly mi zimowki Pirelli asymetryki pomimo rotowania na krzyz co 10kkm.
Wyzabkowaly mi takze letnie Yokohamy kierunkowe,takze pomimo rotowania przod/tyl.
Poniewaz pracuje w ASO ,wiec mam mozliwosc obejzenia wielu aut klientow ,na podnosniku w trakcie przegladu.
W prawie kazdym obejrzanym 8gen,byly mniej,lub wiecej wyzabkowane opony....bez znaczenia,zimowe/letnie.
Najczesciej zabkuja zimowe Pirelli Sottozero,Dunlop D3...ale takze letnie Dunlopy sport max rt.
Mysle ,ze nic z tym nie zrobimy...takze mialem ustawiana zbieznosc.


Moze to komus pomoze...Z moich obserwacji,aut przyjezdzajacych na przeglady...jak do tej pory w Accordach widzialem nastepujace, niewyzabkowane opony.-zimowe Yokohama W.drive-zimowe Firestone 2 EVO-letnie Yokohama S.drive-letnie Yokohama decibel E90-letnie Vredestein Ultrac Cento-letnie Toyo Proxes T1 sport Najbardziej zabkujace to...-zimowe Dunlop D3 sport...kazdy widziany egzemplarz-zimowe Pirelli Sotto Zero II ...kazdy widziany egzemplarz...te zabkuja nawet na rocznych Civicach,co przeczy teorii o wielowahaczu.



http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/14634-wyząbkowały-wam-kiedyś-opony-w-accordzie/page-7



Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#37 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:23, 10.06.2017

Tak,tak.
Yoou..to poczytaj jeszcze więcej z ciekawości
http://m.auto-swiat....ploatacja,qcplr

I.t.d.
https://www.google.p...0.0.AiAYadSmxnY
  • 0

#38 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 09:04, 11.06.2017

Czym jest ząbkowanie opon i skąd się bierze - wiem.

Ale faktycznie, po przeczytaniu powyższych postów, postanowiłem zgłębić temat ząbkowania, a konkretnie ZĄBKOWANIA OPON MARKI DUNLOP (!).

I wiesz co?

Dziś uważam, że do dwóch wad - BRAK KOMFORTU i SZYBKIE ZUŻYCIE - o których pisałem wcześniej, bez zawahania można, a nawet trzeba dopisać trzecią - ZĄBKOWANIE (Sport Maxx - wiodącą prym wśród letnich) (!).

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#39 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:06, 12.06.2017

Co do komfortu nie zgadzam się całkowicie...
Co do ząbkoeania to moim kolegom nic takiego się nie trafiło!!
Mój szef kupuje tylko Dunlop, zdarł 2 komplety na mercu i nic się nie działo.
Mi opony ząbkowały tylko Goodyear Exellence, ale w Nismo. A tam zupełnie inna charakterystyka zawieszenia(bo belka ciągnięta). No i baaaardzo dawno temu było brak wiedzy o dbaniu.
Jeśli po mimo dbania, z czasem tak się stanie dam znać...nie twierdzę na ful procent że to nie jest możliwe po mimo dbania.

Artur w sumie nasza dyskusja i innych aby była jakąś wykładnią dla zachowań opon w Acco. Powinna być w 1 miejscu typu ranking, skalowy kalkulator (niczym jak głosujemy na auto miesiąca) gdzie był by podział na rozmiary r15,16,17(i.t.d) i modele opon, rozbity na 2 grupy zawieszenia(fabryczne, obniżone), z ocenami komfortu, zachowania, wad i.t.p. Sumą-polecane, srednie, złom...hehe. Oceny po co najmniej 2/3 sezonach z przebiegiem przy wadach...
Ale kto z Moderatorów taki obszerny ranking kalkulator stworzy?
Pzd.

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 18:10, 12.06.2017

  • 0

#40 niematotamto

niematotamto
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Sieniawka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30 Jahre Edition
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:20, 12.06.2017

A ktoś mi może coś powiedzieć na temat Michelin Primacy 3? Polecacie czy raczej nie?


  • 0

#41 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:19, 12.06.2017

niematotamto kolega ma je na A4 i jest zadowolony. Z tym że to kapeć ponad 4paczki, index 91W i jeśli je chcesz to te z homologacją A0 (nie kupuj z MO).
Pzd.
  • 0

#42 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 17:16, 12.06.2017

Artur w sumie nasza dyskusja i innych aby była jakąś wykładnią dla zachowań opon w Acco. Powinna być w 1 miejscu typu ranking, skalowy kalkulator (niczym jak głosujemy na auto miesiąca) gdzie był by podział na rozmiary R. i modele opon, rozbity na 2 grupy zawieszenia(fabryczne, obniżone), z ocenami komfortu, zachowania, wad i.t.p. Sumą-polecane, srednie, złom...hehe. Oceny po co najmniej 2/3 sezonach z przebiegiem przy wadach...
Ale kto z Moderatorów taki obszerny ranking kalkulator stworzy?
Pzd.

👍 jestem za.

Pozdrawiam
- Artur

PS 'R' na oponie - ścianie bocznej - to informacja o budowie opony (radialna), nie o rozmiarze.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#43 SLY2610

SLY2610
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:mielec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:270000
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:54, 02.07.2017

Witam ktoś by polecił coś w tym rozmiarze do 1500 za komplet? Z góry dzięki za pomoc

michellin Primacy 3 nowki komplet 1300 zl


A ktoś mi może coś powiedzieć na temat Michelin Primacy 3? Polecacie czy raczej nie?

witam sam zakupilem ten zestaw 2 miesiace temu i naprawde super sie prowadza nie sa glosne i maja dobra przyczepnosc bez podatnosci na plywanie mam dostep wiec jak cos pisz priv ....opony sa nowe z 07/17 rok pozdrawiam


  • 0

#44 seba112

seba112
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Włoszczowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:30, 14.10.2018

Witam, będę powoli szukał dobrych opon na alufelgi 17". Czy Michelin Primacy 4, ewentualnie 3 będą dobrym wyborem? 

Z tego, co czytałem standardowy indeks dla Hondy to 91W. Czy jeśli bym kupił 91Y, robiło by to jakąkolwiek różnicę?


Użytkownik seba112 edytował ten post 10:57, 13.02.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq