Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Nie równo starte klocki

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:56, 26.03.2017

Witam! Jako ze honda stało przez ostatni miesiąc musiałem wyczyscic ręcznie tylne tarcze hamulcowe, pościągałem klocki i okazało się ze wewnętrzne klocki są dużo bardziej starte niz te zewnątrzne. Czy tak się zawsze dzieje??

I drugie pytanie gdy sciągnąłem zacisk tłoczek się sam nie wysunął, a w tutorialu widziałem ze nalezy zablokować drewienkiem tłoczek zeby się nam nie wysunął. Czy to oznacza ze tłoczek u mnie nie pracuje dobrze?? Dodam że zaciski mają dwa lata były wymienione na regenerowane.


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 12:47, 26.03.2017

prowadnice do wyczyszczenia i smarowania... tłoczek sam sie nie wysunie, spokojnie, potrzeba na niego troche siły
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:01, 26.03.2017

dziękuje za odpowiedź, wyczyściłem je nasmarowałem wazeliną techniczną bo skończył mi się smar sylikonowy


  • 0

#4 ThinkeR

ThinkeR
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:SKL/SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:14, 26.03.2017

no to wazelina raczej na dłuższy czas nie da rady...zaopatrz się w stosowny smar i wymień żeby sobie nie narobić problemów w przyszłości z zapieczonymi prowadnicami.


  • 0

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5


#5 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 07:25, 27.03.2017

Dokladnie... Panują tam wysokie temp i wazelina nie ma najmniejszych szans...

Idź do motoryzacyjnego, kup cos pokroju ate plastilube i tym posmaruj prowadnicę i miejsca styku klocków z zaciskiem
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#6 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:46, 27.03.2017

A co miejsce stuku klocków z zaciskiem tez trzeba nasmarować ?? Robil mi kiedyś warsztat regenracje zacisku i nie widziałem zeby na klockach był jakiś smar chyba ze przez 1,5 roku wypłukała go woda

 

W ogóle to wyczytałem w instruckcji zeby ustawic wyciecie w tłoczku z wypustem na klocku , a w ogóle nie wróciłem na to uwagi ( chociaż tłoczek nie był ruszany) czy musze jeszcze raz zaglądać do tego ??


Użytkownik pawel12 edytował ten post 13:50, 27.03.2017

  • 0

#7 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:00, 27.03.2017

Musisz zajrzeć jeszcze raz jeśli na klocku jest wypust, chyba że masz fart i jest dobrze ;-)

Użytkownik Sacrum edytował ten post 15:00, 27.03.2017

  • 0

#8 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 27.03.2017

No kolo sie kreci luzno hamulce dzialaja dobrze. No nic rozkrece raz jeszcze. Myslalem ze jak nie ruszalem tloczkiem to jest oki.
  • 0

#9 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 10:53, 28.03.2017

Jest OK pod warunkiem że było OK, zawsze przy montażu tylnego zacisku z ręcznym na klocku trzeba uważać przy montażu aby wypustka trafiła w nacięcie.


  • 0

#10 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 29.03.2017

O dziwo rozebralem to raz jeszcze i na.klocku trw nie ma.wypustki
  • 0

#11 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:43, 01.04.2017

Mam jeszcze jedno pytanko czy to normalne ze po złożeniu całości pedał hamulca był przez kilka depnięc bardzo miękki ??


  • 0

#12 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:02, 01.04.2017

Tak
  • 0
                       

#13 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:25, 01.04.2017

Jazda testowa kilka hamowań, jedna strona super zbiera elegancko, na drugiej 1,5 cm tarczy w nalocie z rdzy. Jarzmo wyczyszczone, chyba ze ruszyłem klocki i muszą się troche dotrzec ?


  • 0

#14 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:09, 01.04.2017

NIe wymieniłeś tarcz ? Jak Ci zacisk krzywo hamował to i klocek nie dolegał z równą siłą na całej powierzchni więc możliwe, że masz i tarcze do wymiany


  • 0

Accord CD7

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq