Wiadomo, że taniej niż drugi silnik z niewiadomego źródła Dlatego w dieslu polecam wymianę kompleksową. Odnośnie K24 znasz z moją opinię
Zapraszam do giełdy. Dwa zestawy czekają
Ja nie znam odnośnie K24 ?
..a jak kształtuje się cena do K24 ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 17:14, 04.03.2017
Wiadomo, że taniej niż drugi silnik z niewiadomego źródła Dlatego w dieslu polecam wymianę kompleksową. Odnośnie K24 znasz z moją opinię
Zapraszam do giełdy. Dwa zestawy czekają
Ja nie znam odnośnie K24 ?
..a jak kształtuje się cena do K24 ?
Napisano 01:37, 05.03.2017
Ja nie znam odnośnie K24 ?
..a jak kształtuje się cena do K24 ?
W mojej opini, w K24 o ile nie ma takiej potrzebny, to nie tykam łańcucha napędu pompy olejowej. W większości przypadków jakie spotkałem, winowajcą zawsze był główny łańcuch oraz jego napinacz. Stąd na rynku mamy do wyboru wzmacniane napinacze, z mocniejszą i solidniejszą zapadką. Oraz wzmocnione łańcuchy. Jak również specjalne nakładki, które zabezpieczają łańcuch przed przeskoczeniem w chwili awarii napinacza. Do wyboru, do koloru.
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
Napisano 02:30, 05.03.2017
po tej wypowiedzi rozumie ze zajmujesz sie rozrzadami w accoW mojej opini, w K24 o ile nie ma takiej potrzebny, to nie tykam łańcucha napędu pompy olejowej. W większości przypadków jakie spotkałem, winowajcą zawsze był główny łańcuch oraz jego napinacz. Stąd na rynku mamy do wyboru wzmacniane napinacze, z mocniejszą i solidniejszą zapadką. Oraz wzmocnione łańcuchy. Jak również specjalne nakładki, które zabezpieczają łańcuch przed przeskoczeniem w chwili awarii napinacza. Do wyboru, do koloru.
Napisano 18:48, 05.03.2017
Jeśli ktoś myśli o zamiennikach w krytycznych elementach auta/silnika to tu jest niedawna nauczka:
http://www.accordklu...in-ostrzeżenie/
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 18:51, 05.03.2017
W mojej opini, w K24 o ile nie ma takiej potrzebny, to nie tykam łańcucha napędu pompy olejowej. W większości przypadków jakie spotkałem, winowajcą zawsze był główny łańcuch oraz jego napinacz. Stąd na rynku mamy do wyboru wzmacniane napinacze, z mocniejszą i solidniejszą zapadką. Oraz wzmocnione łańcuchy. Jak również specjalne nakładki, które zabezpieczają łańcuch przed przeskoczeniem w chwili awarii napinacza. Do wyboru, do koloru.
w sensie wzmocnione .lepsze niż OEM ?
Napisano 10:36, 06.03.2017
Napisano 10:50, 06.03.2017
Napisano 09:55, 08.03.2017
...a łańcuch ?
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
Napisano 18:29, 18.03.2017
Jak tu koledzy wyżej pisali, "szklenie i kombinowanie" w tym temacie wychodzi bokiem. Haparts lub Jaruś powinni mieć oryginalne trochę taniej niż w ASO.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 18:35, 18.03.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 12:23, 11.04.2017
Napisano 13:36, 11.04.2017
Na zdrowy rozum to jest tam w napinaczu zapadka która powinna zapobiegać luzowaniu się łańcucha gdy nie ma ciśnienia oleju więc IMHO nie jest to normalne zachowanie że napinacz się cofa i łańcuch się luzuje gdy cofasz wał. Ale może niech się inni wypowiedzą. Jeśli faktycznie ta zapadka się zużyła (poniekąd zdarza się) to łańcuch może przeskoczyć przy rozruchu. Mógłbyś to chyba zbadać przez otwór inspekcyjny w pokrywie rozrządu.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 15:08, 11.04.2017
Napisano 00:15, 12.04.2017
W napędach łańcuchowych nie kręci się wałem w lewo.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 00:16, 12.04.2017
Napisano 09:40, 26.05.2017
Panowie-odgrzeję trochę temat-pytanie do kolegów zajmujących się rozrządami-jest jakaś granica kiedy widać że łańcuch jest wyciągnięty i kwalifikuje się do wymiany (np. ile maksymalnie ten napinacz może wystawać z obudowy żeby spełniał swoje zadanie)? U mnie w k20a6 zaczęło się od stukania-wyglądało na to że w okolicach pierwszego cylindra-zaczynam tą nierówną walkę żeby zdiagnozować tę usterkę, ale przy okazji jak juz mam silnik na wierzchu to sprawdzam i pozostałe rzeczy żeby zaraz znów przy czymś nie grzebać i stąd moje pytanie. Mam ESM do tego modelu ale tam nie podają żadnej granicznej wartości...
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych