Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Rozciagniety łańcuch czy do wymiany napinacz ?

VII diesel łańcuch rozciągniety napinacz stuka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#16 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:14, 04.03.2017

Wiadomo, że taniej niż drugi silnik z niewiadomego źródła :) Dlatego w dieslu polecam wymianę kompleksową. Odnośnie K24 znasz z moją opinię ;)
Zapraszam do giełdy. Dwa zestawy czekają :)

Ja nie znam odnośnie K24 ?

..a jak kształtuje się cena do K24 ?


  • 0
                       

#17 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:37, 05.03.2017

Ja nie znam odnośnie K24 ?

..a jak kształtuje się cena do K24 ?

W mojej opini, w K24 o ile nie ma takiej potrzebny, to nie tykam łańcucha napędu pompy olejowej. W większości przypadków jakie spotkałem, winowajcą zawsze był główny łańcuch oraz jego napinacz. Stąd na rynku mamy do wyboru wzmacniane napinacze, z mocniejszą i solidniejszą zapadką. Oraz wzmocnione łańcuchy. Jak również specjalne nakładki, które zabezpieczają łańcuch przed przeskoczeniem w chwili awarii napinacza. Do wyboru, do koloru.


  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#18 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 02:30, 05.03.2017

W mojej opini, w K24 o ile nie ma takiej potrzebny, to nie tykam łańcucha napędu pompy olejowej. W większości przypadków jakie spotkałem, winowajcą zawsze był główny łańcuch oraz jego napinacz. Stąd na rynku mamy do wyboru wzmacniane napinacze, z mocniejszą i solidniejszą zapadką. Oraz wzmocnione łańcuchy. Jak również specjalne nakładki, które zabezpieczają łańcuch przed przeskoczeniem w chwili awarii napinacza. Do wyboru, do koloru.

po tej wypowiedzi rozumie ze zajmujesz sie rozrzadami w acco ?? :)
  • 0

#19 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:48, 05.03.2017

Jeśli ktoś myśli o zamiennikach w krytycznych elementach auta/silnika to tu jest niedawna nauczka:

http://www.accordklu...in-ostrzeżenie/


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:51, 05.03.2017

W mojej opini, w K24 o ile nie ma takiej potrzebny, to nie tykam łańcucha napędu pompy olejowej. W większości przypadków jakie spotkałem, winowajcą zawsze był główny łańcuch oraz jego napinacz. Stąd na rynku mamy do wyboru wzmacniane napinacze, z mocniejszą i solidniejszą zapadką. Oraz wzmocnione łańcuchy. Jak również specjalne nakładki, które zabezpieczają łańcuch przed przeskoczeniem w chwili awarii napinacza. Do wyboru, do koloru.

w sensie wzmocnione .lepsze niż OEM ?


  • 0
                       

#21 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:36, 06.03.2017

http://hondaperforma...leys/tensioners

 

700 zł, za skunk2.

 

Tak, lepsze niż OEM.


  • 0

#22 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:50, 06.03.2017

...a łańcuch ?
  • 0
                       

#23 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:55, 08.03.2017

...a łańcuch ?


Tak samo, łańcuch Toda to koszt dwukrotnie wyższy. Niestety o ile standardowy napinacz z łańcuchem można kupić za 750zl to wzmocniony kosztuje 1400zł. Minus tego rozwiązania to głośniejsza praca rozrządu.
A po drugie. Jeśli nie mamy ostrych wałków to seryjny wystarczy w zupełności. Dużo przypadków padnięcia łańcucha, właśnie po założeniu ostrych wałków itp, co jest logiczne. Większe naprężenia plus butowanie takiego zestawu.
  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#24 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:29, 18.03.2017

Jak tu koledzy wyżej pisali, "szklenie i kombinowanie" w tym temacie wychodzi bokiem. Haparts lub Jaruś powinni mieć oryginalne trochę taniej niż w ASO.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 18:35, 18.03.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#25 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:23, 11.04.2017

Hej. Ktoś mi odpowie na pytanie czy łańcuch w K24 powinien być w każdym położeniu walka rozrządu tak samo naciagniety gdy silnik nie pracuje ? Pytam bo regulowalem dzisiaj zawory i zauważyłem że jak kręcę wałem to łańcuch czasem jest bardziej napięty a czasem sporo mniej ( np gdy obróce wal w drugą stronę . Czy Napinacz jest "sterowany" ciśnieniem oleju, może to być przyczyną ze tak to wygląda ? Odgłosów żadnych niepokojących nie mam wskazujących na wyciągnięcie łańcucha , więc pytam z ciekawości .

Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#26 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 13:36, 11.04.2017

Na zdrowy rozum to jest tam w napinaczu zapadka która powinna zapobiegać luzowaniu się łańcucha gdy nie ma ciśnienia oleju więc IMHO nie jest to normalne zachowanie że napinacz się cofa i łańcuch się luzuje gdy cofasz wał. Ale może niech się inni wypowiedzą. Jeśli faktycznie ta zapadka się zużyła (poniekąd zdarza się) to łańcuch może przeskoczyć przy rozruchu. Mógłbyś to chyba zbadać przez otwór inspekcyjny w pokrywie rozrządu.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#27 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:08, 11.04.2017

To czy napisać się cofa to nie wiem w sumie , widzę tylko tyle że łańcuch się jakby luzuje dopóki nie zakrece wałem zgodnie ze wskazówkami zegara . Muszę sprawdzić wysuniecie tego tloczka w napinaczu chyba

Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#28 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:15, 12.04.2017

W napędach łańcuchowych nie kręci się wałem w lewo.


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 00:16, 12.04.2017

  • 0

#29 MTTC

MTTC
  • Klubowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Prostki/Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:40, 26.05.2017

Panowie-odgrzeję trochę temat-pytanie do kolegów zajmujących się rozrządami-jest jakaś granica kiedy widać że łańcuch jest wyciągnięty i kwalifikuje się do wymiany (np. ile maksymalnie ten napinacz może wystawać z obudowy żeby spełniał swoje zadanie)? U mnie w k20a6 zaczęło się od stukania-wyglądało na to że w okolicach pierwszego cylindra-zaczynam tą nierówną walkę żeby zdiagnozować tę usterkę, ale przy okazji jak juz mam silnik na wierzchu to sprawdzam i pozostałe rzeczy żeby zaraz znów przy czymś nie grzebać i stąd moje pytanie. Mam ESM do tego modelu ale tam nie podają żadnej granicznej wartości...


  • 0

#30 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 10:30, 26.05.2017

http://www.accordklu...ancuch-rozrzadu

Wysłane z Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, diesel, łańcuch, rozciągniety, napinacz, stuka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq