XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nierównomierne grzanie się tylnych tarcz. Diagnoza, koszty wymiany zacisku.
#46
Napisano 22:42, 02.04.2017
#47
Napisano 23:43, 02.04.2017
Wg zaleceń producentów klocków/tarcz należy smarować powierzchnie styku klocka z jarzmem cienką warstwą smaru. Zawsze tak robiłem ale ostatnio po nasmarowaniu tej powierzchni styku po około 15 tys km klocki "stały" w jarzmie. Nazbierało się tam dużo syfu zapewne przez nałożenie smaru. Oczywiście smaru dałem symboliczną ilość. Mam wątpliwości teraz i ostatnio nie dałem tam w ogóle smaru wyczyściłem tylko powierzchnie żeby klocek luźno się przesuwał.
Panowie układ hamulcowy nie jest bezobsługowy
Święta prawda
klocki słabo zrobione jeśli chodzi wymiar, metalowe prowadnice klocka trzeba było ścierać, aby suwaly sie płynnie i to zrobiłem za pierwszym razem. Błędem było, ze nie sprawdziłem jak sie suwaja te od wewnątrz, bylo trzeba zetrzeć jeszcze więcej, aby suwaly sie jak oryginały.
Miałem to samo klocki stały ( szczególnie klocek wewnętrzny aż ciężko było zdjąć zacisk ). Ale to nie była wina klocków, ja nie szlifowałem klocków bo jak montowałem nowe to chodziły luźno. Wystarczyło zdjąć blaszki jarzma wyczyścić je i to samo koniecznie zrobić z jarzmem. Na blaszce było pełno syfu i rdzy, papier ścierny i blaszka wyglądała jak nowa. Klocki zaczęły od razu luźno chodzić w jarzmie.
#48
Napisano 06:22, 03.04.2017
#49
Napisano 11:17, 03.04.2017
Co do klocków.Mam dostęp do różnych producentów.Przeważnie zakładam Textara.U siebie założyłem na tyle klocki ICER (klocki hiszpańskie teraz występują pod swoja nazwą .Jako ciekawostkę dodam że te klocki były kupowane u nich w fabryce przez firmę ATE,Textar .Tylko na miejscu wybijane było ich logo Po założeniu wszystko elegancko pasuje .W komplecie blaszki antywibracyjne .I cena dla mnie 60 zł
#50
Napisano 13:35, 19.02.2018
Mam podobny problem w innym samochodzie ale dotyczących hamulców przednich, tzn jedno koło bardziej grzeje sie od drugiego, sprawdziłem co sie dzieje, okazało się ze te kolo które się grzało bardziej ma zapieczone śruby pływające, naprawiłem to zacisk chodził płynie ale w dalszym ciągu kolo te bardziej się grzeje i nie wiem gdzie szukać przyczyny.
#51
Napisano 14:04, 19.02.2018
Mam podobny problem w innym samochodzie ale dotyczących hamulców przednich, tzn jedno koło bardziej grzeje sie od drugiego, sprawdziłem co sie dzieje, okazało się ze te kolo które się grzało bardziej ma zapieczone śruby pływające, naprawiłem to zacisk chodził płynie ale w dalszym ciągu kolo te bardziej się grzeje i nie wiem gdzie szukać przyczyny.
Też tak miałem. Musisz zregenerować dwa zaciski jednocześnie bo to się powinno robić parami. Ja regenerowałem tylko jeden zacisk i to był błąd - problem cały czas był.
#53
Napisano 22:58, 19.02.2018
Fakt faktem drugi zacisk był ruszany w zeszłym roku ale co zauważyłem to, to ze czuć tak jakby te kolo cały czas hamowało, nie jest to tak jak było wcześniej ale czuć tak jakby te kolo hamowało. Na postoju da rade go pchnąć ale mimo to czuć ze cos jest nie tak.
#54
Napisano 16:48, 25.04.2019
Jest wyczuwalny wyraźnie opór toczenia, również na zimno.
Co muszę zrobić:
- kupić tarczobębny
- kupić klocki
- kupić smar na tłoczek
- kupić smar na prowadnice
Co jeszcze radzicie zrobić?
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#55
Napisano 17:06, 25.04.2019
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#56
Napisano 22:36, 25.04.2019
Zdejmij zacisk i sprawdz.
Tloczek i sam zacisk nie powinien ucierpiec.
Dwa pytanie jak ci poskladali od poczatku. Czy klocki luzno pracowaly w jarzmach?
Jak klocki nie oracuja luzno to yrzeba je minimalnie zeszlifowac , albo zeszlifowac proszek pod blaszkami - podczas mintazu powinni to sprawdzic
Dlatego wlasnie wole jak ja sam to zakladam bo wiem jak i wiem ze to ma dzialac
Zadzwon jutro to powiem ci o co chodzi
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#57
Napisano 22:48, 25.04.2019
Czyli bolec występuje na klocku wewnętrznym?
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#58
Napisano 22:52, 25.04.2019
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#59
Napisano 23:11, 25.04.2019
ja sie nie stresuje
ale zawsze lubie zbierac cenne info, i kiedys zrobie instrukcje montazu klocków i tarcz do zacisków Ale to musze poznać wszystkie ciekawostki jaki napotyka na swej drodze właściciel samochodu ))
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#60
Napisano 19:14, 03.06.2020
Dokladnie , sprawdz czy nie masz klockow z bolcem, bolec blokuje sie na tloczku i tloczek nie ma sily sie cofac. Juz tak mialem. Bolec trzeba zeszlifowac.
Zdejmij zacisk i sprawdz.
Tloczek i sam zacisk nie powinien ucierpiec.
Dwa pytanie jak ci poskladali od poczatku. Czy klocki luzno pracowaly w jarzmach?
Jak klocki nie oracuja luzno to yrzeba je minimalnie zeszlifowac , albo zeszlifowac proszek pod blaszkami - podczas mintazu powinni to sprawdzic
Dlatego wlasnie wole jak ja sam to zakladam bo wiem jak i wiem ze to ma dzialac
Zadzwon jutro to powiem ci o co chodzi
Witam po zeszlifowaniu bolca na klocku nic sie nie stanie zaciski beda pracowac normalnie ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, grzanie tarczy, tarcze tył, grzanie
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych