Skocz do zawartości


Zdjęcie

wymiana sworznia wahacz gornego accord viii gen

VIII wahacz sworzeń wymiana

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 stopi

stopi
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Polska Centralna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:28, 24.01.2017

Ja nie wiem czy ASO robi w balona czy faktycznie ten sworzeń jest niewymienny. Jak na moje oko jest wymienny. W poprzednich autach sam te elementy wymieniałem i wypchnięcie to nie jest duży problem. Mi zaproponowali wahacz za 800zł plus koszt wymiany. Inni piszą, że wahacz 1200zł, a jeszcze inni, ze ASO wymienia same sworznie i liczą 120zł...

#17 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 323 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:16, 24.01.2017

Serwisuje na bieżąco auto wymieniali mi sworzeń. Serwisuje tetaz auto w Ares Honda. Kiedyś jeździłem na Ordona ale tam już nie ma serwisu. Co ciekawe na drugi dzień leciałem do Gdańska. To miła pani dzwoniła z Ariesa i pytała czy skrzypienie i złe prowadzenie ustało. Łącznie z ustawieniem zbierzności zapłaciłem w granicach 400zł. Wahacz mogłem wymieńć za 800zł. Ale musiałbym czekać ok 3h bo nie mieli na stanie. Z uwagi że miałem dziaciaki, a mają tam tylko 1 rodzaj puzli i zepsutą drewnianą kolejkę robiłem srorzeń ponieważ towarzystwo zaczeło się nudzić.

#18 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 416 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:17, 24.01.2017

ASO czy wymienia czy nie to już zależy od polityki każdej firmy. Honda w każdym razie jako producent samochodu nie przewiduje wymiany Górnego sworznia. Jako ciekawostke dodam iż dolny mozna wymienić raz zgodnie z zaleceniami Hondy.

#19 eryk3018

eryk3018
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Sępopol
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 25.01.2017

Sworznie wymienione , kupiłem firmy 555 koszt 87 zł. za sztukę, mechanik za wymianę wziął 60 zł za wszystko. Sworznie miały już duże luzy a do tego strasznie skrzypiały. Po wymianie sworzni już nic nie stuka i nie piszczy.



#20 cosiecieszysz

cosiecieszysz
  • Klubowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Lubelskie LCH
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:13, 22.03.2017

CTR sworzeń przedniego górnego wahacza - CBHO-34 15-05034.

Zgłupiałem.

Znalazłem sworzeń firmy 555 (brak symbolu), ale w opisie jest napisane iż zamiennik firmy CTR to CBHO-28 ( fi 35,5, stożek 12,8).

A tenże zamiennik jest w specyfikacji ACCO gen 7. Czy by wychodziło na to że od 2003 roku do 2015r jest taki sam sworzeń ?

 

Załączam dodatkowo opis do powyższego sworznia, zamiennik CBHO-28 numerów OE:

51270-SR3-023,

51270-SR3-013,

51270-S01-013,

51270-S01-023,

51270-S04-013,

51270-S04-023,

51270-S84-A01,

51270-S0A-003,

51270-S30-003,

51270-S10-020,

51270-SFE-003,

51270-S3N-003,

51270-TA0-A03,

51460-S10-020,

51450-S10-020,

51450-SFE-003,

51460-SFE-003,

51450-S3N-003,

51460-S3N-003,

51510-TA0-A03, numer oryginału wg. VIN na stronie http://japancars.ru/...&nplblk=B__2700

51520-TA0-A03,

51450-S84-A01,

51460-S84-A01


Sworznie wymienione , kupiłem firmy 555 koszt 87 zł. za sztukę, mechanik za wymianę wziął 60 zł za wszystko. Sworznie miały już duże luzy a do tego strasznie skrzypiały. Po wymianie sworzni już nic nie stuka i nie piszczy.

Zapodaj symbole tych sworzni !!!

 

Znalazłem katalog CTR

4cabd143279cedacmed.jpg

i Jak to rozumieć ?

 

Sworzeń wymieniony. Dzwoniłem do serwisu w Lublinie, gdzie powiedziano mi że się wymienia cały wahacz. Koszt samego wahacza to 1050 zł.

Zamówiłem na allegro marki 555 model SB-6191    51270-SR-3-023. PASUJE jak ulał. Koszt 64,90 zł i nadaje się z Civica . http://allegro.pl/ho...6751594644.html


Użytkownik cosiecieszysz edytował ten post 14:20, 28.03.2017


#21 Ollsen

Ollsen
  • Klubowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201 + Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:36, 15.05.2017

Witam. teź muszę wymienić sworzeń górny lewy, niestety dzisiaj jak się do tego mechanik zabierał to nie mógł odkręcić śruby od sworznia, jedna poszła , mówił że na wszystkie sposoby próbował i nie da rady bo zapieczona, nie chcąc wygiąć blach trzymających zawieszenie stwierdził że trzeba cały wahacz wymienić bo inaczej nie da rady. Jakiej marki wahacza szukać czy jeszcze może do Aso na wymianę samego sworznia się udać? Tylko jak tam sobie nie dadzą rady to pewnie od razu całość wymienia a nie uśmiecha mi się 1200 zł wydawać

#22 cosiecieszysz

cosiecieszysz
  • Klubowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Lubelskie LCH
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 15.05.2017

Witam. teź muszę wymienić sworzeń górny lewy, niestety dzisiaj jak się do tego mechanik zabierał to nie mógł odkręcić śruby od sworznia, jedna poszła , mówił że na wszystkie sposoby próbował i nie da rady bo zapieczona, nie chcąc wygiąć blach trzymających zawieszenie stwierdził że trzeba cały wahacz wymienić bo inaczej nie da rady. Jakiej marki wahacza szukać czy jeszcze może do Aso na wymianę samego sworznia się udać? Tylko jak tam sobie nie dadzą rady to pewnie od razu całość wymienia a nie uśmiecha mi się 1200 zł wydawać

Miałem tak samo. Nie mogłem odkręcić śruby przedniej, tej od filtra. Pomagał mi kolega. Zdemontowalismy filtr i nakrecilem nakrętkę na śrubę żeby kontrować. Z bulem ale poszło. Przy odkręcaniu myśleliśmy że zrywa się guma na tulejce, tak ją gięło i piszczała, ale poszło. Od strony filtra ostro laliśmy penetrator. Ja kontrowalem a kolega odkręcał. Oczywiście przy wyjetym amortyzatorze. Powodzenia.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

#23 Ollsen

Ollsen
  • Klubowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201 + Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:06, 15.05.2017

Czyli szarpać się aż do bólu? Nic się nie nagnie, uszkodzi? Bo tego najbardziej się obawiam





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wahacz, sworzeń, wymiana

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq