Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kontrolka silnika. Accord VII, 2007r., LPG, 2.0

VII Check engine

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 shakalinho

shakalinho
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:VII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:42, 09.01.2017

Witam!

Miesiąc temu kupilem od znajomego auto.

Wszystko grało, fajnie pięknie.

A tu nagle, bach, kontrolka check engine. Znajomy mj powiedział ze dlatego ze zatankowałem słaby gaz (czy słaby gaz maja na BP i Orlenie, bo on tak sugerował).

Gdy miałem ten check engine, obroty nie spadły, motor pracował jak trzeba. Było tak ze w odstępie kilku dni kontrolka gasła by jakis czas pozniej na chwile wrócić.

Pojechałem jednak na badanie komputerowe ale mechanik nie umiał lub mu cos nie grało z kompem, nie umiał sie podłączyć ale powiedział mi ze to nic groźnego, ze to zniknie (faktycznie zniknęło, lecz znów na chwile), ze moze to tylko mieszanka, albo sonda lambda albo trzeba wyregulować gaz.

Zatankowałem przedwczoraj na sugerowanych przez mojego kolegę stacji (Lotos) ale to nic nie dało.

Zaczynam sie denerwować. Wiem, wiem ze muszę mieć kontrole komputera na dobry poczatek ale pisze do Was pytanie bo w sumie mam małe dziecko w domu i bardzo duzo roboty na głowi - czy mieliście kiedys cos podobnego?

Jesli tak to co to było?
Czym jest sonda lambda i czy moze ona mieć wpływ? Ile by ew kosztowała jej wymiana.

Forumowi koledzy podzielcie sie ze mną prosze swoją wiedza lub doświadczeniem w takich orzypadkach

#2 Edson

Edson
  • Moderator
  • 2475 postów
  • Skąd:Warszawa/Otwock
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS+dodatki
  • KM:201+reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan/CU2
Reputacja: 63
Super

Napisano 15:45, 09.01.2017

http://www.accordklu...tyka-spinaczem/

Poczytaj, diagnozuj..

Inspekcje przed zakupowe m.in. Hond do 200km od Warszawy oraz regulacja zaworów,ozonowanie wymiana: hebli,olei,sworzni zwrotnic,elementów zawieszenia,..etc,zapraszam na priv.. opinie: tu kliknij

moja Biała Dama w Type-sie, CU2: klik ;)

miniaturka17022017_zpszcryzwhl.jpg

 


#3 shakalinho

shakalinho
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:VII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:57, 09.01.2017

Dziekuje za Twoja odpowiedz ale nie pomogła mi. Wiem ze muszę to zdiagnozować, lecz założyłem ten temat po to, aby zanim ufam sie na diagnozę, a troszke to zajmie, chciałbym sie dowiedzieć czy ktos miał podobna sytuacje, przez która sam przechodzę, i jesli tak to jak to sie potoczylo

#4 Edson

Edson
  • Moderator
  • 2475 postów
  • Skąd:Warszawa/Otwock
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS+dodatki
  • KM:201+reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan/CU2
Reputacja: 63
Super

Napisano 15:59, 09.01.2017

Przeczytaj ten temat z linka ze zrozumieniem, sam zdiagnizuj błąd, będziesz wiedział o co qman...Przyczyn może być mnóstwo..Bez odczytania błędu, to trochę jak wróżenie z fusów..

Inspekcje przed zakupowe m.in. Hond do 200km od Warszawy oraz regulacja zaworów,ozonowanie wymiana: hebli,olei,sworzni zwrotnic,elementów zawieszenia,..etc,zapraszam na priv.. opinie: tu kliknij

moja Biała Dama w Type-sie, CU2: klik ;)

miniaturka17022017_zpszcryzwhl.jpg

 


#5 andimax16

andimax16
  • Klubowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:07, 09.01.2017

A ja tak obok tematu, to jeżeli chodzi o jakość gazu to ostatnio zatankowałem na Lotos i ten zbiornik gazu będę dlugo wspominał bo każda górka albo chęć przyspieszenia wiązało się z redukcja o dwa w dół.
Bp czy Orlen też nie super jakoś ale było znacznie lepiej. Najbardziej zadowolony jestem z gazu na Lukoil ewentualnie Statoil.

#6 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 729 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 09.01.2017

Odnośnie check engine to mogą być różne błędy od błachego P0420 z którym można jeździć po z rodziny P0170 czyli skład mieszanki za bogato lub ubogo, ubogo może powodować wypalanie gniazd zaworowych. Tak więc bez odczytania błędu nikt Ci nie podpowie jednoznacznie gdyż przyczyn może być wiele. Czy na benzynie też się ten błąd pojawia ?

Użytkownik pawel84j edytował ten post 19:49, 09.01.2017


#7 przemkowal

przemkowal
  • Admin Junior
  • 5288 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 19:58, 09.01.2017

Masz sondę lambda podłączoną do ECU gazowego?
Zanim zaczniesz diagnostykę odepnij bezpiecznik zasilajacy kompa gazowego.
Powinno pomóc w diagnostyce ;)

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Nie zajmuje się działem Giełda - masz pytania - kontaktuj się z użytkownikiem Statom.


#8 shakalinho

shakalinho
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:VII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:21, 13.01.2017

Byłem na badaniu.

Wyskoczył błąd : "045_02 korekcja mieszanki (rząd 2), uboga".

Gdy ruszyłem od mechanika na desce pojawił mi sie wykrzyknik z kontrolka VSA (wcześniej tego nie było).

Ktos moze cos podpowiedzieć jak te dwie spray zalatwic

#9 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:46, 13.01.2017

Jeżeli chodzi o uboga mieszankę to jedz do gazownika niech wystroi Ci instalacje gazowa i będzie gitara.


Wysłane z NOKIA 5110

#10 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:27, 13.01.2017

Miałem to samo w Civicach VI i VII gen na gazie. Korekta mapki gazowej i będzie grać :) Nie przejmuj się :)



#11 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 264 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:32, 13.01.2017

pewnie skasował CI błędy (wszystkie z automatu) i przy okazji usunął kalibrację czujnika VSA. Poszukaj opisu kasowania błędów ABS i potem kalibracji czujnika VSA. 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Check engine

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq