Najlepsza odpowiedź niachu , 19:09, 14.11.2016
Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:
Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź niachu , 19:09, 14.11.2016
Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:
Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia
Przejdź do postuNapisano 22:45, 20.11.2016
Napisano 22:58, 20.11.2016
po co ? bezsens
tylko wtedy jak ktoś chciałby zostawić podgrzewanie przepustnicy
Napisano 08:33, 21.11.2016
Myślę ,że dwie uszczelki starczą plus odłączenie podgrzewania przepustnicy
Robota w sumie tania, łatwa i przyjemna ....odłączenie następnie obiegu przy kolektorze już po samych zabiegach z uszczelkami termicznymi to uważam za zbyt grubą rzeźbę w stosunku do jakichkolwiek zysków.
Ja jeszcze założyłem filterek zamiast odmy. Masz racje jest to dość duza i raczej nieodwracalna ingerencja. Troche bym się bał wiercić w głowicy i gwintować.
Napisano 10:23, 21.11.2016
Napisano 13:37, 21.11.2016
Jak jest możliwość kupna dwóch uszczelek jak to zrobił Wlodar to nie ma sensu wiercić. Po takim zabiegu kolektor będzie chłodny a uszczelka pod przepustnice niepotrzebna - w sumie ona i tak nie ma sensu bo po co izolować przepustnice jak kolektor gorący?
Ja jak wcześniej wspominałem będę je wymieniał przy okazji grzebania w rozruszniku - jedna robota a rzeźba żadna.
CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1
Napisano 21:05, 21.11.2016
A po co wiercić w głowicy?
no tak gościu zrobił na filniku nie wiem czy ogladaleś. chociaż ja to bym to zrobił troche inaczej...
Jak jest możliwość kupna dwóch uszczelek jak to zrobił Wlodar to nie ma sensu wiercić. Po takim zabiegu kolektor będzie chłodny a uszczelka pod przepustnice niepotrzebna - w sumie ona i tak nie ma sensu bo po co izolować przepustnice jak kolektor gorący?
Ja jak wcześniej wspominałem będę je wymieniał przy okazji grzebania w rozruszniku - jedna robota a rzeźba żadna.
zgadza się jeśli ta uszczelka pomiędzy połówki kolektora jest założona. uszczelka termo pod przepustnicą moim zdaniem ma sens jeśli masz już odizolowany kolektor a jezdzisz w dużym mrozie i boisz się żeby przepustnica nie zamarzla i krokowy w niej też. wtedy na zimę podłączasz podgrzewanie przepustnicy a kolektor sie od niej nie grzeje...
aha i dla śmiejących się z nas też powiem że demontowałem kolektor żeby wyczyścić i nasmarować rozrusznik bo mi juz wydawał dziwne odgłosy więc uszczelkę zamontowałem przy okazji...
Użytkownik AGENT edytował ten post 21:15, 21.11.2016
Napisano 13:29, 12.12.2016
Temat przeze mnie przerabiany w K20Z4. Sama uszczelka termiczna typu Hondata niewiele daje. Dzieje się tak ponieważ ciecz chłodząca i tak nagrzewa kolektor ssący tak jak działoby się to bez tej uszczelki. Montowanie Hondat heatshield gasket ma tylko w moim odczuci sens po odcięciu przepływu cieczy chłodzącej przez głowicę coś jak w EP3. Wymierna korzyść z takiej operacji to pewnie maks z 5KM w mocniej wydłubanym silniku, nie więcej, a przeważnie mniej i to w bardzo specyficznych okolicznościach - przy niskich obrotach, w gorące dni lub przy powolnym poruszaniu się autem.
Ale jeśli ktoś szuka wąskich gardeł to kilka jajek do koszyczka i zbierze się kupka...
Nie polecam wiercenia czegokolwiek itd. Są dostępne rozwiązania tego problemu, które działają P&P. Można je kupić w sklepach internetowych w USA np. http://tractuff.com/...-bypass-adapter
Użytkownik deibral edytował ten post 13:30, 12.12.2016
Napisano 08:41, 13.12.2016
Napisano 09:35, 13.12.2016
Panowie tak z ciekawość zapytam jak macie już porobione fury ze szukacie juz każdego koni ? Rozumiem ze każdy ma już zrobiony porządny wydech dolot seryjny nie ruszamy słupek i szukamy dalej mocy tak ?
kto "bogatemu"zabroni ale na powaznie wezcie lepiej zbierajcie na 4-2-1 porzadne cyba ze juz macie ..
Napisano 10:24, 13.12.2016
http://www.k20a.org/...=103374&page=3
a gwoli 4-2-1 okazuje sie ze 4-1 w wykonaniu custom tez daje rade i ma swoje plusy w odmianach silnikow k20/k24 nie cyztalm calego watku, ale koles cos tam grzebie z niezlym wynikiem
Napisano 14:39, 13.12.2016
Napisano 15:24, 13.12.2016
Napisano 18:09, 13.12.2016
Napisano 18:35, 13.12.2016
Użytkownik lakatus edytował ten post 18:32, 13.12.2016
Napisano 19:59, 13.12.2016
http://www.k20a.org/...=103374&page=3
a gwoli 4-2-1 okazuje sie ze 4-1 w wykonaniu custom tez daje rade i ma swoje plusy w odmianach silnikow k20/k24 nie cyztalm calego watku, ale koles cos tam grzebie z niezlym wynikiem
Znam tego gościa, który robił ten kolektor 4-1. Nazywa się Andrei i mieszka w Finlandii. Na własne oczy widziałem dyno, na którym na 2,5 calowym wydechu jego kolektor w CL9 w stosunku do firmowej TODA 4-2-1 dał przyrost 15HP i 12Nm, a na wydechu 3 cale różnica wzrosła do 20HP i 30Nm. I to praktycznie w całym zakresie obrotów, co jest lekko szokujące. Ale taki kolektor to lekki majstersztyk pod kątem szerokości, kształtu długości poszczególnych kanałów, agregacji w jeden, tuby itd.
Jeśli chodzi o szukanie dodatkowych koni, to u mnie jest to już na poziomie 320HP+ i każdy koń kosztuje niemało. Te finalne to tak przedział 500-1000 zł/1 HP. Niestety. No ale to już raczej zabawa a nie rozsądek
Użytkownik deibral edytował ten post 20:00, 13.12.2016
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych