Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

BÅ‚Ä…d silnika

V check honda accord v

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#31 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:11, 20.12.2016

mogÄ™ zrobić jeÅ›li masz podpiÄ™ty MAP oraz instalkÄ™ zaprogramowanÄ… softem p&d. 

Ja tak dostałem od gazownika i mogłem robić sam. Nie bardzo wiem jak wrzucić inny soft.

Musiałbym poszukać informacji co i jak, bo sama kalibracja z jazdy to nie problem.

 

Co mogę sprawdzić to podpiąć się pod 3 pin i sprawdzić jak działa sonda i jakie są korekty.


  • 0

#32 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:02, 20.12.2016

Lepsze to niż dalej tak jeździć i nic nie robić
  • 0

#33 hooondaaa

hooondaaa
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • SkÄ…d:Poznan
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:ec9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 20.12.2016

 

Czuć brak mocy do 3 tyÅ› obrotów później szarpniÄ™cie i przyrost mocy 

 

Głupie pytanie może, ale.... Masz listwę EGR czystą? Tzn. czy wszystkie otwory w kolektorze są drożne a w środku nie ma "okruchów" twardej sadzy? Nie piszę o samym EGR bo to drugi winowajca zaraz po listwie. Tak myślę też że zatkany system EGR może doprowadzić do uszkodzenia sondy, ale to tylko takie gdybanie... ;)


Użytkownik hooondaaa edytował ten post 19:09, 20.12.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, check, honda, accord, v

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq