XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wypadanie zaplonu, szarpanie, drgania
#31
Napisano 09:00, 25.03.2010
Głowica będzie w ostateczności zdejmowana bo to już trzeba uszczelke (ok 300PLN, uszczelniacze zaworowe 130PLN) i kto tam wie co jeszcze ale myślałem ze gdybym zdejmował głowe to wymieniłbym zawory, tak zeby wsio grało i śpiewało już na jakis czas.
U mnie wypada tak tylko do 1500-1900br/min dalej jest równo (wczoraj stawiałem szkalneczkę wody na silniku i ani drgnie woda pow 2000rpm)
Straty mocy nie czuję wydaje mi się ze idzie tak jak wcześniej.
I tez tak jak mowisz po pierdnięciu do odcinki na 1 i 2 check mruga.
Ale co oznacza jego mruganie?
#32
Napisano 09:05, 25.03.2010
Nie ładnie tak katować
__________________________________________
Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu
#33
Napisano 09:09, 25.03.2010
#34
Napisano 09:16, 25.03.2010
*cenzura*a jednak maluch to chyba jest najlepszy... zero elektroniki i po bombie atomowej bedzie jezdził
[ Dodano: 2010-03-25, 09:19 ]
accord20es, a Ty już zdejmowałeś głowę?
#35
Napisano 10:54, 25.03.2010
#36
Napisano 11:45, 25.03.2010
__________________________________________
Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu
#37
Napisano 14:56, 25.03.2010
#38
Napisano 15:11, 25.03.2010
Ja gdybym znowu miał coś takiego to z moimi doświadczeniami nie zdejmowałbym głowicy. Szkoda kasy. Nie pamiętam konkretnie cen robienia zaworów i szlifowania ale z wymianą zaworów, uszczelniaczy i regeneracja gniazd ze spawaniem powiedzieli 2tyś min. Nie ma sensu tego robić. Silnik można kupić za 1tyś.Głowica będzie w ostateczności zdejmowana bo to już trzeba uszczelke (ok 300PLN, uszczelniacze zaworowe 130PLN) i kto tam wie co jeszcze ale myślałem ze gdybym zdejmował głowe to wymieniłbym zawory, tak zeby wsio grało i śpiewało już na jakis czas.
Żeby nie było niejasności, nie twierdzę, że masz to samo co ja czyli popękane gniazda zaworowe. Mówię tylko o objawach. Ja wydałem dobre 500-600zł na głupoty. Świece, kable, kopułkę, palec, filtry, rozżąd, sprawdzanie szczelności, sprężania itd i wszystko na nic.
szczerze mówiąc nie wiem ale wydaje mi się, że to oznacza iż znalazł chwilowe błędy. Jeśli np. padnie Ci sonda to jest błąd sondy i będzie świecić bez przerwy bo sonda nie żyje po prostu. A wypadanie zapłonów to nie koniecznie jest coś co dzieje się stale. U mnie było i tak, że po skasowaniu błędów check nie palił się przy łagodnej jeździe nawet przez 100kmAle co oznacza jego mruganie?
#39
Napisano 15:21, 25.03.2010
bo u mnie i lobuza52 to autka smigaly na lpg...i stad pewnie takie efekty.
#40
Napisano 15:29, 25.03.2010
#41
Napisano 15:38, 25.03.2010
Znajdź mi H22A7 za 1k pln to biorę 3 szt. z miejscaSilnik można kupić za 1tyś.
W moim przypadku nie ma tak kolorowo, koszt silnika zaczyna sie od ok. 8 koła.
Ale zawsze można samą głowizne zakupić, teraz stoi za 1400zl na alledrogo.
[ Dodano: 2010-03-25, 15:46 ]
Mam jeszcze jedno pyatanie do was, czy to zaczeło sie gwałtownie tak z dnia na dzien czy z kazdym dniem pogłębiało się?
Bo to stało się z mojej winy Dobrze ze pasek wytrzymał i silnik sie nie wysrał.
Pozostaje mi jedynie sprawdzenie szczelności kolektora jakoś, t chybao jedyna rzecz co moge jeszcze zrobić we własnym zakresie.
Ja nie wiem tu ludzie piszą kwoty rzędu tysiąca za swap to może ze mnie nie wezma 600zl bo po glowie to mi taka kwota chodzi...
Nie jestem przyzwyczajony do mechaników bo wszystko robię sam, przynajmniej w poprzednim aucie tak było 2 razy byłem u mechanika, raz na wymianie rozrzadu a raz na regulacji zaworów
#42
Napisano 15:57, 25.03.2010
#43
Napisano 21:05, 25.03.2010
Ja dopiero pźniej zobaczyłem co masz a to dotyczyło f20 i f18Znajdź mi H22A7 za 1k pln to biorę 3 szt. z miejsca
#44
Napisano 21:08, 25.03.2010
Tak myślałem ze piszesz to w niewiedzyJa dopiero pźniej zobaczyłem co masz a to dotyczyło f20 i f18Znajdź mi H22A7 za 1k pln to biorę 3 szt. z miejsca
#45
Napisano 09:19, 02.04.2010
@Aero87: jak tam u Ciebie, jakies postepy?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych