Użytkownik bziq edytował ten post 18:20, 22.09.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Podbijanie obrotow K24 po wysprzegleniu
#1
Napisano 18:19, 22.09.2016
#2
Napisano 18:34, 22.09.2016
Też mam podobny objaw tylko może mniej wyraźniej niż u Ciebie.Zrobiło się tak po czyszczeniu przepustnicy
Nie mogę się jakoś zebrać na taką regulację
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:46, 22.09.2016
#3
Napisano 18:49, 22.09.2016
Miałem prawie identyczny problem ale w Nissanie. Kombinowałem, czyszczenie przepł., przepustnicy, krokowca, afaptacja przepustnicy(nauka wolnych rpm),kasowanie pamięci tps i nic. Nieznacznie sytuacja porawiła się po wymianie czujnika położenia biegu jałowego w srzyni begów. Jednak objawy podbijania w pełni utąpiły po wizycie u kolegi w ASO. Przesoftował( wgrał od nowa) cały program do ustawień fabrycznych.
I dopiero było ok.
Pzd.
#4
Napisano 19:05, 22.09.2016
http://www.accordklu...c/?fromsearch=1
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:05, 22.09.2016
#5
Napisano 19:52, 22.09.2016
Dzieki za odzew.
Przewalilem wieksza czesc tego tematu, tam sprawa sie tyczy 2.0, przepustnicy na lince i brak zejscia obrotow do jalowych czyli ok. 650 rpm.
Wlodar, wyregulowac HDSem przepustnice masz na mysli zrobic reset ECU HDSem i nauka wolnych obrotow czy cos wiecej do regulacji przy przepustnicy poprzez HDSa ?
Dzieki
P.S. Np muzyczka w watku od Ciebie w poscie #104 pisze: blow , problem biegu jałowego i wolnych obrotów nie dotyczy K24 i elektronicznej przepustnicy w po liftach (czyli dokladnie moja)
Użytkownik bziq edytował ten post 19:56, 22.09.2016
#6
Napisano 20:10, 22.09.2016
Napisz do muzyczki .on wie co w trawie piszczy .wydaje mi się ,że w K24 też ...Trzeba (nauczyć,ustawić) wartość spoczynkową przepustnicy .,dostaje za dużo powietrza itp.
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:15, 22.09.2016
#7
Napisano 20:26, 22.09.2016
Wczoraj zagadnalem na PW z muzyczka. Na razie co mi odpisal cytuje: ''Tak troszeczkę dziwnie ... przepustnica ??'' Koniec cytatu.
Brzmi to bynajmniej dosc zagadkowo. Opisalem mu troche wiecej. Mam nadzieje ze da jakas wskazowke. Niestety nie mam HDSa.
Chyba juz czas na ogarniecie tez tematu HDSa. Bez tego to . Moze ktos jeszcze da jakis trop jak mial podobny problem.
Pzdr
Użytkownik bziq edytował ten post 21:05, 22.09.2016
#8
Napisano 21:15, 22.09.2016
I reszta kolegów.
U mnie wbijało na 1,5k rpm, potem spadał do ok 300rpm. Zatelepał lub zgasł. Po wymianie czujnika spadał do 650 i norme trzymał. Po podłączeniu do kompa serwisowego zczytało nie przwidłowa ustawienie przepustnicy oraz że mapa deko rozjechana. Kolega zapobiegawczo przesoftował cały program i było cacy. A też go zdziwił taki przypadek chodz pracuje w serwisie bodaj że 18lat.
Japan to japan.
A to czy linka czy potencjometr elektroniczny nie ma większego znaczenia. Odczyt wychyłu przepustnicy jest/może być jednakowo błędny + inne anomalia odczytów ustawień parametrów pracy czujników.
Tak więć i moim zdaniem bez HDSa nic nie zdziałasz.
#9
Napisano 20:50, 18.10.2016
Odgrzeje kotleta. Dlugo to trwalo, bo probowane byly rozne opcje.
1. HDS - pelna diagnostyka kazdego systemu, ZERO bledow.
2. Sugerowana podmiana przepustnicy. Wniosek: stara, nowa, brudna, czysta - bez zmian. Oczywiscie wszystko przy udziale HDSa (resety, nastawy TP, nauka obrotow, sprawdzanie ewentualnych bledow). Problem pozostal.
3. Poprawilo sie jedynie na postoju po wkreceniu obrotami i odpuszczeniu gazu czyli: spadek do 1k -> pol sekundy zwiecha -> powolny opad do 650. Tu jest tak jak ma byc. Cacy.
4. Problem pozostal przy wysprzegleniu podczas jazdy czyli: sprzeglo -> spadek do min -> podbicie do 900-1000 -> opad do min. od razu lub po zatrzymaniu auta (to zalezy). Ale podbicie zawsze wystepuje.
Z problemem numer 4 walcze i nie widze poprawy. Pomyslow juz brak.
Filtry nowe, zawory po regulacji, swiece 10k km NGK irydowe, bledow zadnych przy jakimkolwiek tescie HDSem. Takie samo zachowanie na PB i na LPG.
Pomocy Panowie
#10
Napisano 21:17, 18.10.2016
Mam podobnie po czyszczeniu przepustnicy i muszę coś takiego wykonać ....nie ma gdzie ,a ASO nie wiem ile liczą i boję się ,że coś spiepszą
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:26, 18.10.2016
#11
Napisano 21:41, 18.10.2016
Testy przepustnicy HDSem daja pozytywny wynik. Aaaa i oczywiscie podstawa ze zerowanie TP robilem, tak jak pisalem w poprzednim poscie.
HDSa mam juz wlasnego. Reset ECM -> zerowanie TP -> nauka obrotow.
Muzyczka wraz z resetem sugerowal wyjecie skrajnej bialej wtyczki z kompa, ze czasem lepiej dziala niz reset HDSem. Zrobilem. To samo. Nauka na cieplym, na zimnym.
Zerowanie na cieplym, na zimnym. Tyle opcji juz probowalem i pomysly sie wyczerpaly dlatego pytam o pomoc...
Przepustnica wyeliminowana u mnie, podmieniona. Stara, nowa, czyszczona, nie czyszczona. Resety, nastawy. Wszystko przechodzi w HDSie a poprawy brak.
Juz jutro bysmy to zrobili moim HDSem, bym przynajmniej wiedzial czy u Ciebie sie poprawi... ale niestety za daleko mieszkamy
Użytkownik bziq edytował ten post 21:46, 18.10.2016
#12
Napisano 21:47, 18.10.2016
#13
Napisano 21:50, 18.10.2016
Tez myslalem ze gdzies w dolocie lewe powietrze. Nie wiem jak to sprawdzic w sumie. Juz jestem sklonny podmieniac elementy w dolocie... Tez mi to do glowy przychodzilo....
BTW ... Uszczelki za kazdym razem nowe z ASO na kolektor pod przepustnice...
Najgorsze ze tyle razy juz rozbieralem caly dolot i za kazdym razem bez zmian ... takie same anomalie ....
Użytkownik bziq edytował ten post 21:58, 18.10.2016
#14
Napisano 13:51, 27.10.2022
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
#15
Napisano 15:20, 27.10.2022
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obroty, falowanie, K24, wysprzeglanie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych