Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Odpalanie na zimnym silniku accord VIII

VIII odpalanie zimny silnik rozruch obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:25, 22.09.2016

Witam. Mam pytanie. Zauważyłem, że mój accord, po nocy, przy odpalaniu zatrzymuje się na na chwilę na 500rpm, a potem normalnie wchodzi na obroty. Dwa razy nawet udało mu się zgasnąć. Przy ciepłym silniku coś takiego nie ma miejsca. Zastanawiam się czy po prostu ten typ tak ma? Dodam, że jestem posiadaczem accorda od niedawna, a wcześniej jeździłem dieslem. Załączam filmik z dzisiejszego odpalania.  

https://www.youtube....h?v=vcyU7utjidY


  • 0

#2 Enter84

Enter84
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 22.09.2016

Kolego a jaki przebieg?Kiedy ostatni raz regulowałeś zawory?


  • 0

#3 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:36, 22.09.2016

160 000km. Zawory regulowane tydzień temu.


  • 0

#4 Enter84

Enter84
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:42, 22.09.2016

Moje podejrzenie pada na sprawdzenie silniczka krokowego i przy okazji czyszczenie przepustnicy.

Tutaj masz podobny temat:

http://www.accordklu...icy#entry740446


Użytkownik Enter84 edytował ten post 09:44, 22.09.2016

  • 0

#5 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:52, 22.09.2016

Moje podejrzenie pada na sprawdzenie silniczka krokowego i przy okazji czyszczenie przepustnicy.
Tutaj masz podobny temat:
http://www.accordklu...icy#entry740446


Silniczek krokowy w VIIIgenie??
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#6 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:05, 22.09.2016

Moje podejrzenie pada na sprawdzenie silniczka krokowego i przy okazji czyszczenie przepustnicy.

Tutaj masz podobny temat:

http://www.accordklu...icy#entry740446

Dzieki. Przejrzałem temat i wychodzi, że w sumie ten typ tak ma. Tylko jedna rzecz mnie zastanawia. Ktoś tam pisał, że u niego pojawiło się to po regulacji zaworów. Ja niestety nie nie mam zbytnio porównania, bo regulację zaworów robiłem zaraz po kupnie


  • 0

#7 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:50, 22.09.2016

Ja mam to samo. Walczyłem z tym w zeszłą zimę i nic.  W tą robię kolejne podejście.  Mam plan przeregulować na próbę ciut luźniej zawory jak ktoś na forum pisał. Niby niby mu pomogło. 

Ciekawe jak Ci będzie palił jak temp. spadnie poniżej zera.  Wtedy u mnie były spore problemy z rozruchem.  Musiałem ładnych kilka razy kręcić zamin zaskakiwał. . 


  • 0

#8 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:53, 23.09.2016

Ja mam to samo. Walczyłem z tym w zeszłą zimę i nic.  W tą robię kolejne podejście.  Mam plan przeregulować na próbę ciut luźniej zawory jak ktoś na forum pisał. Niby niby mu pomogło. 

Ciekawe jak Ci będzie palił jak temp. spadnie poniżej zera.  Wtedy u mnie były spore problemy z rozruchem.  Musiałem ładnych kilka razy kręcić zamin zaskakiwał. . 

W jaki sposób z tym walczyłeś? Nie chce wymieniać niepotrzebnie części, które są dobre. 

Napisałem do gościa co u niego wyszło i odpisał mi, że reduktor gazu.


  • 0

#9 mr_simon

mr_simon
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Dębno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive ACC
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:36, 23.09.2016

Podobny problem miałem w żony Seacie Leonie 1.6 a powodem była zawalona odma odpowietrzenia skrzyni korbowej. Po jej dokładnym wyczyszczeniu już nie było problemu z niskimi obrotami zaraz po odpaleniu w niskich temperaturach.


  • 0

#10 Vincent

Vincent
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:38, 23.09.2016

Miałem identycznie, dokładnie tak jak na filmiku. Szczególnie było to widoczne w wilgotne dni. Wymieniłem wszystkie filtry i póki co, odpukać, problem nie występuje.


  • 0

#11 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:35, 23.09.2016

A czy ktoś z Was jeszcze powiązał to w jakiś sposób z regulacją zaworów? Nie wiem czy mam męczyć ogóra w warsztacie, w którym mi to robili czy to raczej nie ma związku?


  • 0

#12 rafal1a

rafal1a
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:38, 23.09.2016

Regulował Ci na zimnym silniku czy od razu po przyjeździe?. To, że zawory były regulowane nie znaczy, że są wyregulowane dobrze. Wymieniałeś świece w ostatnim czasie?


Użytkownik rafal1a edytował ten post 09:40, 23.09.2016

  • 0

#13 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:05, 23.09.2016

Na zimnym. Oddałem auto o 8. Za regulacje się zabrał o 13. Świece nie wiem kiedy wymienieniane.
  • 0

#14 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:27, 23.09.2016

Tutaj bardziej bym się przyjżał zaoworowi EGR na początek.


  • 0

#15 rafal1a

rafal1a
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:32, 23.09.2016

Wg Hondy temperatura silnika powinna być chyba poniżej 38 stopni, także raczej było ok. Jakbyś chciał mieć pewność czy zawory są wporządku to musiałbyś sprawdzić sam, jest bardzo dobra instrukcja na forum. Co prawda w VI, ale miałem dwa razy problem z obrotami, raz gasł przy odpalaniu i ogólnie go muliło przy wciskaniu gazu to pomogła wymiana świec, drugim razem cały czas coś się pierniczyło z obrotami na biegu jałowym wtedy czyszczenie silnika krokowego, przepustnicy itd. sporo pomogło, ale finalnie problem ustał po wyregulowaniu zaworów. Także zawory mają coś wspólnego z obrotami silnika.


Użytkownik rafal1a edytował ten post 10:33, 23.09.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, odpalanie, zimny silnik, rozruch, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq