Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord VIII - dziwnie odpala

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawid128

dawid128
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:31, 22.03.2016

Witam,

Temat chyba już kiedyś był poruszony ale z tego co pamiętam - nie rozwiązany. Moje auto to Accord VIII, 2010r. 2.0, 156KM, przebieg 46 tys. km, gazu nie ma. Problem wygląda następująco:

auto po dłuższym postoju np. po nocy - odpala jakoś ciężko, nie wchodzi od razu na ok 1200 obr/min tylko wskakuję na 500-700 i w tym momencie wibruje tak jakby się dusił i dopiero po ok 1-2 sekundach wskakuje na 1200. Kiedy silnik jest ciepły tego problemu nie ma i problemu nie ma również wtedy kiedy auto jest zimne ale było niedawno odpalone. Jakieś pomysły?


Użytkownik dawid128 edytował ten post 15:38, 22.03.2016

  • 0

#2 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:13, 22.03.2016

regulacja zaworów na początek


  • 0

#3 dawid128

dawid128
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:18, 22.03.2016

regulacja zaworów na początek

Też o tym myślałem ale z tego co się dowiedziałem to ASO robi to dopiero po 100-120 tys. km bo wcześniej nie ma potrzeby. Dodam że silnik pracuje normalnie, może poza tym że kiedy jest ciepły to podczas przyspieszania da się wyczuć takie pojedyncze delikatne "wahnięcie" (ledwo wyczuwalne szarpnięcie) w pierwszej fazie przyspieszania


Użytkownik dawid128 edytował ten post 16:23, 22.03.2016

  • 0

#4 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:27, 22.03.2016

To co ASO mówi to jedno to ze można to skontrolować to 2. Auto masz od nowości ? Przebieg na 10000000% realny ?
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#5 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:32, 22.03.2016

Mialem to samo.

Trzeba wyczyscic przepustnice i wykonac zerowanie,bo beda wariowac wolne obroty.


  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#6 dawid128

dawid128
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:39, 22.03.2016

Jestem drugim właścicielem, auto pochodzi z polskiego salonu i przebieg 100% prawdziwy. Regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy i zerowanie - to wszystko można robić w dobrym warsztacie czy koniecznie ASO?


  • 0

#7 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:58, 22.03.2016

tak już poruszany i wyszło, że ten typ tak ma – http://www.accordklu...dziwnie-odpala/


  • 0

#8 dawid128

dawid128
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:17, 22.03.2016

Czyli jest problem ale nie ma rozwiązania i nie ma sensu szukać przyczyny? W sumie da się z tym żyć ale raz albo dwa zdarzyło mi się że zgasł i dopiero za drugim odpalił. Można to obejść przez dodanie gazu przy odpalaniu ale chyba tak nie powinno być zwłaszcza w silniku hondy który jest uznawany za jeden z najlepszych silników benzynowych do pojemności 2.0


  • 0

#9 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:32, 22.03.2016

u mnie było podobnie jak na tym filmiku: 

regulacja i problem zniknął. do regulacji proponuje wybrać zaufanego mechanika lub zrobić samemu (jest manual na forum). ASO nie gwarantuje dobrze wykonanej roboty, niestety.....


  • 0

#10 dawid128

dawid128
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:38, 22.03.2016

u mnie było podobnie jak na tym filmiku: 

regulacja i problem zniknął. do regulacji proponuje wybrać zaufanego mechanika lub zrobić samemu (jest manual na forum). ASO nie gwarantuje dobrze wykonanej roboty, niestety.....

 

Dokładnie tak samo wygląda to u mnie. Spróbuje z tą regulacją zaworów i przepustnicą. Dziwi mnie tylko trochę to że przy tak małym przebiegu trzeba robić regulację zaworów ale może ten typ tak ma


  • 0

#11 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:47, 22.03.2016

Jestem drugim właścicielem, auto pochodzi z polskiego salonu i przebieg 100% prawdziwy. Regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy i zerowanie - to wszystko można robić w dobrym warsztacie czy koniecznie ASO?

Czyszczenie przepustnicy,robisz we wlasnym zakresie...bez demontazu .

Zdejmujesz dolot,bierzesz szmatke z benzyna i czyscisz caly syf ze srodka.Mi to zajelo 20 minut,a robilem to pierwszy raz .

U mnie byl przebieg 100 kkm.

Po czyszczeniu jak odpalal na zimno,lapal natychmiast 1100-1200 obr,wczesniej potrafil zlapac 500-600 obr,az zatelepalo cala buda.

Naturalnie zawory byly wyregulowane.

Co do zerowania przepustnicy,trwa to minutke,ale potrzebny jest HDS.

Mysle,ze ktos z forumowiczow zrobi to za piwko.


  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#12 dawid128

dawid128
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:43, 06.04.2016

Panowie przyznam się że jeszcze nie zdążyłem zrobić regulacji zaworów i czyszczenia przepustnicy ale stała się ciekawa rzecz. Zrobiło się cieplej i honda pali tak jak powinna - problem zniknął. Czyli jednak nie zawory i przepustnica?


Użytkownik dawid128 edytował ten post 09:51, 06.04.2016

  • 0

#13 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 09:55, 06.04.2016

Niekoniecznie, teraz może mieć łatwiej zapalić.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#14 dawid128

dawid128
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:26, 09.04.2016

Dzięki za zainteresowanie, tak jak już pisałem, teraz już pali normalnie od kiedy zrobiło się cieplej ale i tak niedługo planuje zrobić regulację zaworów i czyszczenie przepustnicy.

 

Jest jeszcze jedna rzecz która mnie zastanawia:

słychać "cykanie" spod maski - nie ma tego po odpaleniu zimnego silnika - pojawia się dopiero po przejechaniu ok 3 km i później znika całkiem. Gdzieś czytałem, że to słychać wtryskiwacze - czy na pewno i czy to jest normalne?


  • 0

#15 jarekdoro

jarekdoro
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Łódź / obecnie w DE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Liefstyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:34, 09.04.2016

U mnie to cykanie tez występuje  tak jak u kolegi wyżej i tylko na biegu jałowym. Po odpaleniu jest cisza i po 2-3 km słychać to cykanie (podobne do wtryskiwaczy od gazu)  a potem znów cisza. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq