Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Trzepanie całą buda i kierownicą

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 gonzo1984

gonzo1984
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 13.09.2016

Witam posiadam honda accord 2003r. 2.4 tourer w automacie, problem polega na trzepaniu cała buda, czuc juz od najmniejszych predkosci 30-40 km/h przy dodawaniu gazu i trzepanie sie nasila ale amplituda drgan sie nie zmienia wraz ze wzrostem predkosci, najbardziej jest to odczuwalne przy predkosci 120 km/h jazda na tempomacie ze stala predkoscia, oprocz tego trzesie sie kierownica w lewo i prawo małymi ruchami z ta sama amplituda drgan.

Przeguby wewnetrzne sprawdzone z lewej i prawej strony, koles ktory sprawdzal powiedzial fabryka zero uszkodzen, zewnetrzne tez w idealnym stanie, przy okazji jak zdemontowalem polos prawa wymienilem lozysko podpory , ktore tez bylo w idealnym stanie na orginalne nowe dla swietego spokoju. koła sprawdzane wielokrotnie i opony w paru niezaleznych warsztatach mowili ze felgi proste a opony nowe z 3 miechy maja i tez nie wykazuja uszkodzen. Juz nie wiem czego sie czpiac zawiecha na tip top zagnych luzow, poduchy silnika tez ok a samochodem dalej trzepie. Zastanawiam sie jeszcze nad sprawdzeniem wywazenia półosi bo to tylko nie było robione, przeguby byly sprawdzane tylko na uszkodzenia przegubów. Macie jakies jeszcze pomysły


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:27, 14.09.2016

Przy niewyważonej półosi przy 40kmh niebędzie czuć.Wygląda jak przeguby wew. ale piszesz,że są dobre
Podnieś przód samochodu aby koła zwisały zwobodnie lub jedną stroną odpal silnik.przysuń jakąś deskę do opony na 5mm ,włącz dwójkę i zobacz jak zachowuje się opona w stosunku do deski
  • 0
                       

#3 gonzo1984

gonzo1984
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 17.09.2016

Efekt jest taki że jak daje gazu od zera stopniowo to tak jakby koła były jajowate tak dziwnie kica i czuć to jakby od kół.założę jeszcze zimowki bo już nie wierzę oponiarzom.jak dałem prawe koło przednie na tył a tylne prawe na przód to wibracje na kierownicy ustały, ale buda balej telepie jakby delikatniej.
Jak puszczam na luz to też trzepie buda jakbym po kocich łbach jechał tylko delikatnie takie mrowienie na fotelach. Jadę po drodze równej jak decha a buda trzesie. Według mnie to wina opon nowej 3 miechy mają 7tys przelatane ale oponiarze jaklinaja się ze sa w idealnym stanie jedyną opcją to zamiana na inne opony spr. na moich zimowkach jeszcze.
Zauwarzylem jeszcze ze jest luz na wieloklinie na prawej polosi przy podporze, ale czy taki ma być czy za duży to ciężko mi powiedzieć bo nie mam porównania do innego auta i tu rodzi się pytanie czy u was też jest w tym miejscu luz?

Użytkownik gonzo1984 edytował ten post 20:47, 17.09.2016

  • 0

#4 gany

gany
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Warmia i Mazury
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sedan
  • KM:134000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:00, 21.09.2016

Przepraszam zapytam. Jakie te opony masz założone?


  • 0

#5 gonzo1984

gonzo1984
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 21.09.2016

Przepraszam zapytam. Jakie te opony masz założone?

hankooki kinergy eco


Użytkownik gonzo1984 edytował ten post 21:58, 21.09.2016

  • 0

#6 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:50, 23.09.2016

Spróbuj jechać na maszynę z testem drogowym
  • 0

#7 gonzo1984

gonzo1984
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 23.09.2016

Spróbuj jechać na maszynę z testem drogowym

siema teraz  nie dam rady bo koles na wstecznym rozpiepszyl mi przód i czekam na rzeczoznawce w serwisie mi powiedzieli ze 18tys za same czesci plus robota koło 4tys wiec pewnie szkoda całkowita i zrobie gotówkowo. a wiesz gdzie zrobie taki test?


  • 0

#8 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:00, 24.09.2016

Tam gdzie mają Huntera z testem drogowym.
To maszyna do wyważania
  • 0

#9 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:30, 24.09.2016

Luz na wieloklinie niestety też jest przyczyną trzepania, ale wtedy kierownica nie trzęsie (przynajmniej u mnie).

Możesz mieć problem z podporą i kołami jednocześnie, skoro po podmiance na tył jest zmiana w zachowaniu auta.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq