Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wibracje przy przyspieszaniu w zakresie 40-70km/h

VIII wibracje przyspieszenie przyspieszanie przyspieszaniu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
262 odpowiedzi w tym temacie

#61 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:58, 13.04.2018

Największy problem właśnie w tych wżerach, rysach i wybiciach na bieżniach. Choć często są b. małe to w nich cały problem.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#62 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 00:53, 15.04.2018

Ja wciaz czekam na konkretne dane! Za duzo jest tematow z przegubami, polosiami, etc. Ble ble :)


  • 0

#63 accordmax

accordmax
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CR-V
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 15.04.2018

Od 2 tyg mam nowy komplet opon, problem z wibracjami podczas przyspieszania zniknął !


  • 0

Dotychczas: Civic VI, VII,VIII,  Accord VII 2.0 i lift 2.2, FR-V, Accord VIII 2.0


#64 Marten

Marten
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Z. Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 16.04.2018

No dobra. Dość pustej gadki. Wymieniłem opony na letnie i dalej drgania są przy przyspieszaniu w przedziale od 100-120 km/h. Mechanik oglądał i mówi że to przegub wewnętrzny prawy. Ma minimalny luz, ale jak twierdzi podobnie zachowuje się byle jaki zamiennik gdy jest nowy. Co myślicie- bo ja na razie nic nie będę robił, tylko co jakiś czas będę obserwował objawy. Chyba, gdy się coś jeszcze bardziej wytelepie, to będę wiedział czy cała półoś, czy tylko przegub, czy może łożysko wspornika.

Dobrze myślę?

Jaki polecacie przegub wewnętrzny do accorda VIII 2,0 z 2008r. Chodzi o konkretną markę zamiennika, nr części. Gdzie kupić oryginał? Czy tylko w ASO?

Dzięki z góry.


  • 0

#65 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:04, 16.04.2018

Nowe zamienniki działają często gorzej niż zużyte oryginały. Było o tym wiele razy. Nie ma co w ogóle porównywać do tego jak coś jest w zamienniku. Możesz poszukać oryginału uzywki. Jeśli przegub ma coś nie tak z bieżniami to jest do wymiany.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#66 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:46, 16.04.2018

Prawy przegub - tzn krotki od strony skrzyni? (z prawej patrzac od czola pojazdu?) bo juz mi sie posralo:P

 

PS ogldziny przegubu-> jak wyciagne w koncu ten od skrzyni wrzuce fote :) Pamietaj, ze luzy na 'reke' to zadne luzy, porownywalem strone pasazera (czyli dluzsza strone) i dupa :)


Użytkownik pepedombo edytował ten post 22:59, 16.04.2018

  • 0

#67 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:31, 17.04.2018

Prawy to tam gdzie pasażer siedzi
  • 0

#68 Marten

Marten
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Z. Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 24.04.2018

Na moje zapytanie o dostępność prawego wewnętrznego przegubu, strona www.haparts.pl odpowiedziała, że mają oryginalne prosto z Japonii w cenie ok. 950 zeta, dostępność za 3 tygodnie. Tylko czy wymienić sam przegub czy całą półoś? Oto jest hamletowski dylemat!


  • 0

#69 leon1600

leon1600
  • Klubowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Luboń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:158
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:13, 26.04.2018

Wystarczy przegub, on się tylko zużywa, ja w ASO płaciłem za przegub coś około 1100 zł. 


  • 0

#70 Pokolec

Pokolec
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:31, 02.05.2018

Temat świeży jak poranne bułeczki. U mnie to samo, 126k na blacie, 38-43 km/h lekkie drgania. Przyspieszam mniej dynamicznie drgania prawie niewyczuwalne, przyspieszam dynamiczne czuć mrowienie na plecach. Osobiście nie przeszkadza mi to w niczym, ale że zbliżają się wakacje i dłuższy wyjazd, pytanie do Was. Czy jak przejadę jeszcze kilka tysięcy km to może uszkodzić się coś więcej ? Czy jedynie problem będzie się pogłębiał i drgania będą bardziej odczuwalne. Na tą chwilę są tak minimalne, obawiam się że mechanik tego nie wyłapie, wolałbym żeby problem się pogłębił i wtedy wizyta u mechanika. Dodam ze mam skrzynię automatyczną. Proszę o Wasza opinie. 

 

EDIT.

Zauważyłem że wibracje bardziej odczuwalne kiedy przyspieszam w zakresie 38-43 km/h na wyższym biegu i lekko pod górkę, niestety nie wiem jaki to bieg bo mam automat. Wygląda tak jakby wtedy były większe przeciążenia. Z jakiego powodu mogą powstawać takie problemy? Jakiś dzwon , duża dziura w drodze? Auto mam o niedawana, kupowałem bezwypadkowe.  Wiedziałem ze prawe przednie drzwi malowane, mechanik mi powiedział że prawy błotnik od innego samochodu do tego te wibracje. Dzwon w prawe przednie koło ?


Użytkownik Pokolec edytował ten post 07:10, 04.05.2018

  • 0

#71 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:03, 11.05.2018

Witam. Ja z kolei mam luz pomiędzy wałkiem pośrednim, a przegubem wewnętrznym prawym. Nie mam wibracji podczas jazdy ale da się wyczuć delikatny luz przy zmianach obciążenia, takie delikatne uderzenie na kierownicy przy ujęciu i dodaniu gazu. Zakładam że przyczyną jest ten luz bo jak się złapie za półoś to trochę goni razem z przegubem. Pytanie czy to jest istotne i robić coś z tym czy zostawić. Innymi słowy czy luz tam jest dopuszczalny. Przeguby wewnętrzne miałem już wymieniane i zrobione jest na nich około 20 tkm. Pomoże smarowanie wieloklinu?
  • 0

#72 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:03, 11.05.2018

Witam. Ja z kolei mam luz pomiędzy wałkiem pośrednim, a przegubem wewnętrznym prawym. Nie mam wibracji podczas jazdy ale da się wyczuć delikatny luz przy zmianach obciążenia, takie delikatne uderzenie na kierownicy przy ujęciu i dodaniu gazu. Zakładam że przyczyną jest ten luz bo jak się złapie za półoś to trochę goni razem z przegubem. Pytanie czy to jest istotne i robić coś z tym czy zostawić. Innymi słowy czy luz tam jest dopuszczalny. Przeguby wewnętrzne miałem już wymieniane i zrobione jest na nich około 20 tkm. Pomoże smarowanie wieloklinu?

Patrzylbym w zawieszenie, poduchy pod motorem ogolnie, przegubem to nie smierdzi. Ja to jak rozbiore gada znowu to go zaspawam i sie skonczy wrozenie, czy to wieloklin :P


  • 0

#73 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 05:01, 12.05.2018

Zawieszenie igła, tylko półoś luźna...
  • 0

#74 Marten

Marten
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Z. Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 13.05.2018

Trochę już przejeździłem z tymi wibracjami (ok. 2 tys km), czas wymienić przegub.

Robię w serwisie - 1200 zeta plus ok 200 za robotę. Mam nadzieję, że coś to da, bo mechanik twierdził, że należałoby w moim wypadku wymienić też wałek łączący skrzynię z przegubem wewn. z prawej strony razem z łożyskiem podpory.

Oryginalny wałek, to trudny temat. Jak się dowiadywałem, to był dostępny w serwisie tylko jeden w Belgii..

Myślę, że wymiana przegubu załatwi sprawę..


  • 0

#75 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:09, 13.05.2018

To jest przyczyną drgań, wałek z podpora do sprawdzenia ale powinien być ok.a40c9e199481ec6e9a0905b3e935f58b.jpgf72b53d26fa0ee3ba81d2ebcd343bd3d.jpg
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wibracje, przyspieszenie, przyspieszanie, przyspieszaniu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq