Największy problem właśnie w tych wżerach, rysach i wybiciach na bieżniach. Choć często są b. małe to w nich cały problem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wibracje przy przyspieszaniu w zakresie 40-70km/h
#61
Napisano 22:58, 13.04.2018
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#62
Napisano 00:53, 15.04.2018
Ja wciaz czekam na konkretne dane! Za duzo jest tematow z przegubami, polosiami, etc. Ble ble
#63
Napisano 18:38, 15.04.2018
Od 2 tyg mam nowy komplet opon, problem z wibracjami podczas przyspieszania zniknął !
Dotychczas: Civic VI, VII,VIII, Accord VII 2.0 i lift 2.2, FR-V, Accord VIII 2.0
#64
Napisano 20:20, 16.04.2018
No dobra. Dość pustej gadki. Wymieniłem opony na letnie i dalej drgania są przy przyspieszaniu w przedziale od 100-120 km/h. Mechanik oglądał i mówi że to przegub wewnętrzny prawy. Ma minimalny luz, ale jak twierdzi podobnie zachowuje się byle jaki zamiennik gdy jest nowy. Co myślicie- bo ja na razie nic nie będę robił, tylko co jakiś czas będę obserwował objawy. Chyba, gdy się coś jeszcze bardziej wytelepie, to będę wiedział czy cała półoś, czy tylko przegub, czy może łożysko wspornika.
Dobrze myślę?
Jaki polecacie przegub wewnętrzny do accorda VIII 2,0 z 2008r. Chodzi o konkretną markę zamiennika, nr części. Gdzie kupić oryginał? Czy tylko w ASO?
Dzięki z góry.
#65
Napisano 21:04, 16.04.2018
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#66
Napisano 22:46, 16.04.2018
Prawy przegub - tzn krotki od strony skrzyni? (z prawej patrzac od czola pojazdu?) bo juz mi sie posralo:P
PS ogldziny przegubu-> jak wyciagne w koncu ten od skrzyni wrzuce fote Pamietaj, ze luzy na 'reke' to zadne luzy, porownywalem strone pasazera (czyli dluzsza strone) i dupa
Użytkownik pepedombo edytował ten post 22:59, 16.04.2018
#67
Napisano 12:31, 17.04.2018
#68
Napisano 20:24, 24.04.2018
Na moje zapytanie o dostępność prawego wewnętrznego przegubu, strona www.haparts.pl odpowiedziała, że mają oryginalne prosto z Japonii w cenie ok. 950 zeta, dostępność za 3 tygodnie. Tylko czy wymienić sam przegub czy całą półoś? Oto jest hamletowski dylemat!
#69
Napisano 17:13, 26.04.2018
Wystarczy przegub, on się tylko zużywa, ja w ASO płaciłem za przegub coś około 1100 zł.
#70
Napisano 16:31, 02.05.2018
Temat świeży jak poranne bułeczki. U mnie to samo, 126k na blacie, 38-43 km/h lekkie drgania. Przyspieszam mniej dynamicznie drgania prawie niewyczuwalne, przyspieszam dynamiczne czuć mrowienie na plecach. Osobiście nie przeszkadza mi to w niczym, ale że zbliżają się wakacje i dłuższy wyjazd, pytanie do Was. Czy jak przejadę jeszcze kilka tysięcy km to może uszkodzić się coś więcej ? Czy jedynie problem będzie się pogłębiał i drgania będą bardziej odczuwalne. Na tą chwilę są tak minimalne, obawiam się że mechanik tego nie wyłapie, wolałbym żeby problem się pogłębił i wtedy wizyta u mechanika. Dodam ze mam skrzynię automatyczną. Proszę o Wasza opinie.
EDIT.
Zauważyłem że wibracje bardziej odczuwalne kiedy przyspieszam w zakresie 38-43 km/h na wyższym biegu i lekko pod górkę, niestety nie wiem jaki to bieg bo mam automat. Wygląda tak jakby wtedy były większe przeciążenia. Z jakiego powodu mogą powstawać takie problemy? Jakiś dzwon , duża dziura w drodze? Auto mam o niedawana, kupowałem bezwypadkowe. Wiedziałem ze prawe przednie drzwi malowane, mechanik mi powiedział że prawy błotnik od innego samochodu do tego te wibracje. Dzwon w prawe przednie koło ?
Użytkownik Pokolec edytował ten post 07:10, 04.05.2018
#71
Napisano 18:03, 11.05.2018
#72
Napisano 22:03, 11.05.2018
Witam. Ja z kolei mam luz pomiędzy wałkiem pośrednim, a przegubem wewnętrznym prawym. Nie mam wibracji podczas jazdy ale da się wyczuć delikatny luz przy zmianach obciążenia, takie delikatne uderzenie na kierownicy przy ujęciu i dodaniu gazu. Zakładam że przyczyną jest ten luz bo jak się złapie za półoś to trochę goni razem z przegubem. Pytanie czy to jest istotne i robić coś z tym czy zostawić. Innymi słowy czy luz tam jest dopuszczalny. Przeguby wewnętrzne miałem już wymieniane i zrobione jest na nich około 20 tkm. Pomoże smarowanie wieloklinu?
Patrzylbym w zawieszenie, poduchy pod motorem ogolnie, przegubem to nie smierdzi. Ja to jak rozbiore gada znowu to go zaspawam i sie skonczy wrozenie, czy to wieloklin :P
#73
Napisano 05:01, 12.05.2018
#74
Napisano 21:12, 13.05.2018
Trochę już przejeździłem z tymi wibracjami (ok. 2 tys km), czas wymienić przegub.
Robię w serwisie - 1200 zeta plus ok 200 za robotę. Mam nadzieję, że coś to da, bo mechanik twierdził, że należałoby w moim wypadku wymienić też wałek łączący skrzynię z przegubem wewn. z prawej strony razem z łożyskiem podpory.
Oryginalny wałek, to trudny temat. Jak się dowiadywałem, to był dostępny w serwisie tylko jeden w Belgii..
Myślę, że wymiana przegubu załatwi sprawę..
#75
Napisano 22:09, 13.05.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wibracje, przyspieszenie, przyspieszanie, przyspieszaniu
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych