Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wibracje przy przyspieszaniu w zakresie 40-70km/h

VIII wibracje przyspieszenie przyspieszanie przyspieszaniu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
210 odpowiedzi w tym temacie

#196 Pawel3747

Pawel3747
  • Klubowicz
  • 4 postów
  • Skąd:Grudziądz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan cu3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:38, 06.06.2022

Jakby kogoś interesowało to łóżysko podpory w accord VIII 2.2 Diesel 150 km ma numer 91057-SH3-008. 

Rozebrałem i okazało się że przysłali mi nie to łożysko. Luz na przegubie wewnętrznym i zewnętrznym niby nie duży, astra jeszcze by jeżdziła z takim małym luzem. Teraz czekam na półoś i łożysko.  Może ktoś się orientuje co do różnicy pomiędzy półosią: 44305-TL0-G00 a 44305-TL0-G01 lub też końcówka 02, 03.

Czy to będzie po prostu nowszy model o takich samych wymiarach? 


  • 0

#197 Driver82

Driver82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:53, 06.06.2022

Jakby kogoś interesowało to łóżysko podpory w accord VIII 2.2 Diesel 150 km ma numer 91057-SH3-008. 

Rozebrałem i okazało się że przysłali mi nie to łożysko. Luz na przegubie wewnętrznym i zewnętrznym niby nie duży, astra jeszcze by jeżdziła z takim małym luzem. Teraz czekam na półoś i łożysko.  Może ktoś się orientuje co do różnicy pomiędzy półosią: 44305-TL0-G00 a 44305-TL0-G01 lub też końcówka 02, 03.

Czy to będzie po prostu nowszy model o takich samych wymiarach? 

Wydaje mi się że różnica będzie w użytym materiale. Przeguby do Accord VIII przed i poliftowe różnią się użytym materiałem. W poliftach przeguby wewnętrzne są poprawione i niby bardziej wytrzymałe. Taką informację uzyskałem w sklepie haparts.


  • 0

#198 Driver82

Driver82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:56, 06.06.2022

Panowie czy warto zakładać zamienniki? Telepie już dość mocno. Ręką wyczuwam tylko luz na frezie przy prawej półosi na łączeniu przy podporze. Półoś oryginał to 2650 zł. Accord VIII cu3 2.2 150km 2009 rok. Jakie łożysko siedzi w podporze (91057-SH3-008)?

Nie warto bawić się w zamienniki ani żadne regeneracje. Tylko oryginał się sprawdza i jest spokój na długi czas.


  • 0

#199 Lukasz_acc

Lukasz_acc
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Rzeszow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord 8
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Accord
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:06, 20.06.2022

Witam,

 

Również mam problem z drganiami przy mniej wiecej 40km/h. Wymieniłem przeguby zenętrzn, obie półośki....ale nic to nie dało........i najprawdopodobniej przyczyną jest poduszka silnika. Auto drży również na postoju, sprawdziliśmy i rzeczywiście poduszka jest pęknięta. Polecam zacząć od poduszki- będzie taniej :)

 

Pozdrawiam

 

Lukasz


  • 0

#200 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 5690 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R18
  • Wersja:Lifestyle Aero
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:FK2 Tourer
Reputacja: 332
Wzorowa

Napisano 18:33, 20.06.2022

Przy drganiach na postoju ciężko żeby winne były półośki. 

Poduszka silniki/skrzyni w pierwszej kolejności. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#201 Pawel3747

Pawel3747
  • Klubowicz
  • 4 postów
  • Skąd:Grudziądz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan cu3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:31, 27.06.2022

Łożysko podpory oryginał, półoś też. I dalej telepie. Poduszki już wcześniej oglądałem dolną od strony ściany grodziowej ciężko było obejrzeć więc pomyślałem że to ona. Kupiłem a po wymontowaniu starej okazało się że jest ok. Więc mam teraz dobrą poduszkę i dobrą półoś. Koła to nie są. Bo całe przełożone i jest to samo.
  • 0

#202 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8618 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 102
Wzorowa

Napisano 11:40, 27.06.2022

Łożysko podpory oryginał, półoś też. I dalej telepie. Poduszki już wcześniej oglądałem dolną od strony ściany grodziowej ciężko było obejrzeć więc pomyślałem że to ona. Kupiłem a po wymontowaniu starej okazało się że jest ok. Więc mam teraz dobrą poduszkę i dobrą półoś. Koła to nie są. Bo całe przełożone i jest to samo.

 

 

A wymieniajac podporę otworzyłeś przegub wewnętrzny i sprawdziłeś czy nie ma wżerów w miejcach gdzie rolki pracują?


  • 0

#203 JKK

JKK
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive 6MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2 Modulo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:00, 04.01.2023

Witam, czy ktoś znalazł jakieś zamienniki warte kupna? Lewy wewnętrzny jest do wymiany, dealer Hondy zawołał prawie 4000zł za nową półoś co raczej nie wchodzi w grę... Najtańsza półoś OEM jaką mogę znaleźć to leżak magazynowy za 2200zł. Wewnętrzny przegub OEM wydatek ok. 1300zł. Co z tego byłoby najbardziej sensowne? Auto ma nakulane 220tys km, planuję zrobić jeszcze przynajmniej 100k.
Szukałem polecanych zamienników (GKN, Lobro, Spidan) ale nie znalazłem niczego - wybór pozostaje pomiędzy china special (NTY, GSP, JapanCars, Febest, Pascal) lub używany OEM ale boję się, że oba padną po roku jazdy...


Użytkownik JKK edytował ten post 15:58, 04.01.2023

  • 0

#204 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2896 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 48
Super

Napisano 16:26, 04.01.2023

Chcesz zrobić kolejne 100kkm, zatem wniosek tylko jeden, OEM.

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#205 JKK

JKK
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive 6MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2 Modulo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:04, 04.01.2023

Dzięki, tak też myślałem. Teraz pytanie - jak sądzicie, lepiej wziąć sam przegub za 1300 czy zainwestować w całą nową półoś za 2200 biorąc pod uwagę obecny przebieg? 


  • 0

#206 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1907 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 68
Wzorowa

Napisano 17:21, 04.01.2023

2200zl to cena półosi wraz z przegubami?
  • 0

#207 JKK

JKK
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive 6MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2 Modulo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:25, 04.01.2023

Tak, kompletna półoś z oboma przegubami. 44306TL2E53


  • 0

#208 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8618 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 102
Wzorowa

Napisano 17:27, 04.01.2023

gdzie takie ceny masz? 
do 7 gen aso w PL krzyczalo 3500


  • 0

#209 JKK

JKK
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive 6MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2 Modulo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:39, 04.01.2023

Udało mi się znaleźć leżak magazynowy po taniości. ASO owszem woła ~3800zł

W USA można je dostać za 2000zł (części od Acury TSX są te same z innym numerem) ale podejrzewam że import wyjdzie dużo drożej.

Edit: Jeśli nie walnąłem się w matematyce to w teorii powinno dać się je ściągnąć ze stanów za ok. 2600zł


Użytkownik JKK edytował ten post 18:00, 04.01.2023

  • 0

#210 Tomaszek704

Tomaszek704
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:KRA
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:06, 12.01.2023

Ja kupiłem półośkę driveshaft za pięćset pare złotych kompletną lewą i po problemie, szarpanie przy przyśpieszaniu sie skończyło i zrobiłem juz kilkadziesiąt tysięcy i jakoś nic sie nie dzieje, nie wiem czy jest sens wywalać kase na oryginał a auto już ma prawie naście lat, w dzisiejszych czasach i tak już nie można jeździć jak wyścigówką... ;) Gro ludzi wymienia na te przegubu w acco nie z forum i jakoś auta jeżdzą :)


  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wibracje, przyspieszenie, przyspieszanie, przyspieszaniu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq