Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana czujnikow poziomowania

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#16 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:17, 11.09.2016

Kurcze, szkoda że nie robiłem fot przy wymianie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#17 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1643 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 22:29, 11.09.2016

Na plus dla HA VIII, że czujniki potencjalnie mniej awaryjne (przy czym problemy w HA VII dotyczyły chyba tylko tyłu, jednak w HA VIII tylny jest umieszczony podobnie więc też pytanie jak z jego trwałością na dłuższą metę), dwa że poszli po rozum do głowy i przedni jest zaczepiony, tak jak tylny, do wahacza a nie jak w HA VII do amortyzatora.

Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:30, 11.09.2016

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#18 RaQ

RaQ
  • Klubowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Wwa-Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 12.09.2016

Super dzięki za informacje!

niestety teraz tego nie sprawdzę, bo czujnik który starałem się zregenerować (jeszcze) nie działa. Ale spróbuje ponownie, do pełni szczęścia musiałbym ścieżki elektryczne odtworzyć przy pomocy jakiegoś lakieru przewodzącego prąd lub czegoś podobnego

ścieżki są oporowe więc jeśli je chcesz odtworzyć lakierem przewodzącym to i tak nie będzie to poprawnie działać.


  • 0

#19 piootrRz

piootrRz
  • Klubowicz
  • 869 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:02, 13.09.2016

Panowie podobno w jakiejś mazdzie i toyocie są takie same jak w 7 gen . Pisał ktoś na forum.
  • 0

#20 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:07, 13.09.2016

Są. I są tak samo awaryjne. Lepiej zakupić te od VIII. Spokój na wieki

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:31, 21.09.2016

Panowie klopot trwa nadal. Wymontowalem czujnik jeszcze raz. Przeczyscilem ponownie. Uzupelnilem sciezki na pokrywce lakierem przewodzacym prad (grafitowym). Zamontowalem czujnik i niestety ksenony nie ruszyły. Jutro sprobuje kombinacji ze zworka i wlaczaniem/wylaczaniem świateł. Prosze tylko uscislic czy:
1 zworke wkladam na wylaczonym zupenie samochodzie?
2 jak wlaczam i wylaczam swiatla mam przekrecac z zupelnie wylaczonych na wlaczone ksenony czy na wlaczone pozycyjne?
3 wlaczam wylaczam wlaczam wylaczam wlaczam i zostawiam wlaczone czy wylaczam i wlaczam ponownie?
  • 0

#22 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:10, 21.09.2016

3 razy włączasz i wyłączasz i za 4 razem zostawiasz zapalone ksenony. Zwora na wyłączonym i później zapłon.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#23 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 21.09.2016

Ok jutro testuje.
Tak sie sklada ze mam przedni czujnik zapasowy slrawny do VIIgen
Wiec tymczasem porownalem sobie sprawny przedni czujnik
Z naprawianym przeze mnie tylnym
W tym przednim sprawnym opor na kazdej parze pinow zmienial sie w zaleznosci od polozenia dzwigni
W tym naprawionym tylnym opor zmienial sie tylko w przypadku 2 (z 3 mozliwych) par pinow w zaleznosci od polozenia dzwigni
Wiec mam watpliwosci czy on zostal w 100%naprawiony...
  • 0

#24 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1643 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 23:18, 21.09.2016

Nie został naprawiony. Masz przerwę na jednym styku.


  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#25 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:37, 22.09.2016

Panowie... mam takie pytanie i prośbę o podsumowanie - z jakich dokładniej modeli w takim układzie nadają się te czujniki do nas? Dodam, że mam tourera (o ile ma to znaczenie). U mnie cięgno jest OK, nie jest zerwane, ale poziomowanie nie działa.


  • 0

#26 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:16, 22.09.2016

Accord, Ufo, avensis, mazda 6. Wpisz w allegro to zobaczysz które podejdą.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik mafia35 edytował ten post 08:16, 22.09.2016

  • 0

#27 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 25.09.2016

z mazdy 6 wygląda zupełnie inaczej

czujnik z acco 8gen i civic ufo również wyglądają inaczej ale chłopaki twierdzą że montują i działa

czujnik z avensis 03-08 wygląda bardzo podobnie jak w acco 7gen ale czy to jest plug & play chyba nie - są różnice choćby w mocowaniu oraz jest inny nr nadrukowany na pokrywie - czy oznacza to jakieś różnice nie wiem, natomiast ceny jeszcze wyższe niż do accorda

 

 

ja kupiłem wreszcie używkę od luki0906, na dniach będę montował jak tylko znajde czas, po akcji sie odezwe


  • 0

#28 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 06:49, 26.09.2016

Wyglądają inaczej ,bo to inny czujnik ale po to jezs ten temat aby potwierdzidź ,że pasują ...tylko piny są inaczej
  • 0
                       

#29 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:22, 26.09.2016

no właśnie. Nie sztuka kupić używkę taką samą, która znowu spierdzieli się po kilku tysiącach. Dlatego pytam, które waszym zdaniem są najsensowniejsze do montażu - tzn takie, które nie kosztują 500-800 zł, a sprawdzą się na dłuższą metę.


  • 0

#30 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:12, 26.09.2016

Z cenami bywa różnie. Ja za czujnik z ufo wraz z wtyczką dałem 150.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq