Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwne wycie i buczenie

VII opony vii wycie dźwiek buczenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#31 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 302 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:29, 20.08.2016

Pewnie jak najbardzie. Bede musial to sprawdzić co i jak jeszcze.
  • 0

#32 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1157 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 22:48, 28.01.2017

I jak wygląda sytuacja z buczeniem? U mnie buczenie jest między 100 a 130 kilometrów na godzinę. Opony przekładane, do tego nowe. Myślałem że to przez negatyw na tyle, ale dzisiaj zamontowane cambery i koła ładnie na 0.3 ustawione i jest dalej to samo. Łożyska sprawdzone i wszystko też w porządku.

Ma ktoś jakieś pomysły? A może przednie lub tylne łożyska mają tendencję w VII genie do "wycia" to bym wymienił i profilaktycznie.


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#33 siuber72

siuber72
  • Klubowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TOURER
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 01.02.2017

I jak wygląda sytuacja z buczeniem? U mnie buczenie jest między 100 a 130 kilometrów na godzinę. Opony przekładane, do tego nowe. Myślałem że to przez negatyw na tyle, ale dzisiaj zamontowane cambery i koła ładnie na 0.3 ustawione i jest dalej to samo. Łożyska sprawdzone i wszystko też w porządku.

Ma ktoś jakieś pomysły? A może przednie lub tylne łożyska mają tendencję w VII genie do "wycia" to bym wymienił i profilaktycznie.

A nie wozisz czasami anteny CB na dachu?


  • 0

#34 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1157 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 20:54, 02.02.2017

A nie wozisz czasami anteny CB na dachu?

 

 

Nie, tylko owiewki na szybach:P Ale nie heiko te wciskane między uszczelki a szyby, a mugenowskie, też myślałem że może one są przyczyną, ale wyżej opisane objawy pojawiły się niedawno, a owiewki prawie rok na aucie.

 

Co ciekawe zauważyłem pewną zależność, a mianowicie, gdy jadę 110 i skręcam w prawo delikatnie to buczenie ustaję, skręcając w lewo nic się nie zmienia i hałasuję tak samo jak podczas jazdy na wprost, to by wskazywało na któreś z łożysk po prawej stronie, bo nie obciążone łożysko cichnie, dobrze mi się wydaję? 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#35 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3799 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 105
Super

Napisano 23:57, 04.02.2017

sprawdź na rondzie przy mocno agresywnej jeździe czy buczenie się zwiększa..jak tak to masz winowajcę..;)


  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#36 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1157 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 21:44, 08.02.2017

Dzisiaj samochód zdiagnozowany przez mechanika i tak jak sądziłem tylne prawe łożysko z piastą do wymiany,

NTN już zamówione, w sobotę montaż. Pozdrawiam. 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#37 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 302 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:18, 09.02.2017

ooo no to super. oby było cichutko. ja pewnie tez mam tylne do wymiany jednak teraz mam opony zimowe i one sa głosne wiec nie słysze tamtego tematu i nie wiem które dokłądnie a znów na stetoskopie nie słychadź


  • 0

#38 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1157 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 16:37, 11.02.2017

Jak porządnie się zakręci kołem będzie słychać, bez problemu udało się wyłapać gdy 4 koła były w powietrzu. 

Kupiłem wahacze regulowane, do tego nowe opony i po zamontowaniu dalej to samo.... a wszystkiemu było winne łożysko :P 

Chodź nie ukrywam że wahacze były potrzebne bo -2,5 stopnia na tyle po eibachu, przez co mogłem co 2 tyś km kupować opony na tył, do tego po zamontowaniu camberów zupełnie inne auto, inne prowadzenie i brak efektu zarzucania tyłem i "przysiadania" w zakrętach.

 

:zakaz: Edit: 

 

Piasta zamontowana i nastała cisza w samochodzie:P Nie spodziewałem się takiego efektu, widocznie długi czas musiałem tak jeździć i się przyzwyczaić do tych odgłosów.

 

Podaje nr SNR:

 

9522373900_1486827297_thumb.jpg 8239455200_1486827298_thumb.jpg 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#39 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:02, 27.02.2017

"Piasta zamontowana i nastała cisza w samochodzie:P Nie spodziewałem się takiego efektu, widocznie długi czas musiałem tak jeździć i się przyzwyczaić do tych odgłosów."

 

Uszanowanie,

Moja prawa tylna piasta zaczęła huczeć (wyłapałem to przy okazji wymiany tarcz, podczas jazdy aż tak się to "w uszy" nie rzuca) i w związku z tym przed wymianą miałbym pytania dotyczące Twoich doświadczeń:

- nie miałeś problemów z odkręceniem 4 śrub trzymających korpus piasty? czy mam się nastawić na ich ukręcenie?

- czy piasta SNR po montażu nie sprawiała żadnych problemów pod kątem współpracy z czujnikiem ABS?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

FullChess


Użytkownik FullChess edytował ten post 09:24, 27.02.2017

  • 0

FullChess


#40 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1157 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 10:09, 27.02.2017

"Piasta zamontowana i nastała cisza w samochodzie:P Nie spodziewałem się takiego efektu, widocznie długi czas musiałem tak jeździć i się przyzwyczaić do tych odgłosów."

 

Uszanowanie,

Moja prawa tylna piasta zaczęła huczeć (wyłapałem to przy okazji wymiany tarcz, podczas jazdy aż tak się to "w uszy" nie rzuca) i w związku z tym przed wymianą miałbym pytania dotyczące Twoich doświadczeń:

- nie miałeś problemów z odkręceniem 4 śrub trzymających korpus piasty? czy mam się nastawić na ich ukręcenie?

- czy piasta SNR po montażu nie sprawiała żadnych problemów pod kątem współpracy z czujnikiem ABS?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

FullChess

 

 

Robiłem to ze znajomym mechanikiem, tak naprawdę na podnośniku samochód był 20 minut. 

Odpowiadając na twoje pytania to nie było żadnych problemów z odkręceniem czterech śrub od piasty, oczywiście pomogliśmy sobie odpowiednio długim kluczem i wcześniejszym "uderzeniu" młotkiem w śruby w celu ich "ruszenia".

 Także na jakieś problemy z odkręceniem bym się nie nastawiał. Dodatkowo odkręciliśmy sam czujnik od ABS-ESP bo obawialiśmy się że demontaż piasty może uszkodzić czujnik co ma miejsce w wielu samochodach, także jedna śrubka i czujnik wyjęty bez problemu.

Co do piasty SNR=NTN to zrobiłem od wymiany ponad 2 tyś km i problemów z jakością piasty czy współpracy z abs-esp brak:)

Żadnych błędów po zmianie piasty nie miałem. Pozdrawiam.


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#41 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:33, 27.02.2017

Robiłem to ze znajomym mechanikiem, tak naprawdę na podnośniku samochód był 20 minut. 

Odpowiadając na twoje pytania to nie było żadnych problemów z odkręceniem czterech śrub od piasty, oczywiście pomogliśmy sobie odpowiednio długim kluczem i wcześniejszym "uderzeniu" młotkiem w śruby w celu ich "ruszenia".

 Także na jakieś problemy z odkręceniem bym się nie nastawiał. Dodatkowo odkręciliśmy sam czujnik od ABS-ESP bo obawialiśmy się że demontaż piasty może uszkodzić czujnik co ma miejsce w wielu samochodach, także jedna śrubka i czujnik wyjęty bez problemu.

Co do piasty SNR=NTN to zrobiłem od wymiany ponad 2 tyś km i problemów z jakością piasty czy współpracy z abs-esp brak:)

Żadnych błędów po zmianie piasty nie miałem. Pozdrawiam.

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i również pozdrawiam.

FullChess


  • 0

FullChess






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, opony, vii, wycie, dźwiek, buczenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq