XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne wycie i buczenie
#16
Napisano 18:54, 17.08.2016
#17
Napisano 16:44, 19.08.2016
Koledzy a zadam takie pytanie bo przyszlo mi na myśl po rozmowie z kolega. A czy w naszych autach ustawia siw geometrie kol? Wiem ze podobno przedniego zawieszenia to nie ale czy tylnego sie ustawia?? Czy ewentualnie to może byc problemem zabkowania opony? Sorka jesli to pytanie jest głupie ale po prostu nie wiem
#18
Napisano 17:34, 19.08.2016
Wydaje mi się że tyłu się nie ustawia więc nie można mówić o geometrii. Ustawia się tylko zbieżność na kołach z przodu. Chyba że ktoś ma nie oryginalne zawieszenie to podobno wtedy jakaś regulacja jest. Jeżeli coś pokręciłem to niech ktoś mnie poprawi ale gdzieś to wyczytałem na forum.
#19
Napisano 17:57, 19.08.2016
Wysłane z Tapatalk
#20
Napisano 18:05, 19.08.2016
#21
Napisano 19:41, 19.08.2016
Użytkownik Gwiazdor edytował ten post 19:45, 19.08.2016
#22
Napisano 20:53, 19.08.2016
Ale pamietaj jak opony maja wyzabkowac to wyzabkuja chcbys niewiadomo co robil 😈
#23
Napisano 21:15, 19.08.2016
1 to co mówisz to zawieszenie kombi
2. Niemal zawsze puste auto
3 opony które maja problem z zabkowaniem i jest mega dużo przypadków
4 dużo jazdy po autostradzie
5 w dzień gdy to się stało podróż autostrada ponad 150 przez 500km
6 w tym samym momencie zle obciążone auto. Dozo większy ciężar bylo po stronie wyzabkowanej opony niż po drugiej.
7 no i ten nie Szczęsny sworzen acz kolwiek pan na stacji diagnostycznej powiedzial ze nie zalicza tego do luzu i ze tylko gdyby juz chcial sie do czegos przyczepić to do tego ze ten sworzen wykonuje o 30% więcej ruchu niż ten sam sworzen po drugiej stronie. I mówi ze ma na myśli kierunek ruchu przód tyl
Jarek zamienilem je na osi strinami bo mam asymetryczne wiec mogę ale zastanawiam się jak by dać ta oponę na przód to może szybciej by sie wytarla i stopień wyzbkowania sie zmniejszył i bylo by cuszej. Co ty na to?
#24
Napisano 21:27, 19.08.2016
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:30, 19.08.2016
#25
Napisano 21:35, 19.08.2016
#26
Napisano 23:53, 19.08.2016
#27
Napisano 10:59, 20.08.2016
No i dodam ze podjechalem jeszcze raz do innego diagnosty mojego kolegi który jest wyjątkowo czepliwy. Powiedzialem mu wczorajsza diagnozę i przejrzał dokladnie came zawieszenie Tyl i stwierdził ze on kompletnie nie widzi żadnego luzu zawieszenie jest niemal jak nowe i nie widział równie by przedni sworzen dużego wachacza i stwierdził ze pracuje niemal identycznie i nie widzi żadnej różnicy o 30% w zakresie ruchu jak widział to diagnosta wczorajszy. Sam juz nie wiem w czym może byc problem tych dziwkow dochodzących z tylu.
#28
Napisano 12:17, 20.08.2016
Przełóż jeszcze drugą oponęŁożysko OK ?
#29
Napisano 18:27, 20.08.2016
#30
Napisano 19:33, 20.08.2016
Moj mechanik lozyska sprawdza przez rozpedzenie kola silnikiem elektrycznym. Kolo rozpedzone i obciazone bedzie wylo
Zrob jeszcze jedna probe. Przejedz sie autem tak aby wykonac jazde po luku z predkoscia przy ktorej najbardziej cos wyje. Jesli wycie uslyszysz skrecajac w prawo uszkodzone bedzie lozysko lewe, a jesli wycie pojawi sie skrecajac w lewo uszkodzone bedzie lozysko prawe.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, opony, vii, wycie, dźwiek, buczenie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych