Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Amortyzatory tył

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 grand116

grand116
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:daleko
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 04.08.2016

Witam jakie amortyzatory polecacie do Hondy Accord 2.4 sedan tył z regulacja xenonow

Dzwonlem po kilku sklepach i wszędzie maja amortyzatory które nie nadaja się do świateł xenonowych czy jest tam jakaś regulacja którą można przełożyć ze starego amortyzatora i kupić amortyzatory np:Kayaba 341369


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:39, 04.08.2016

Z tyłu w acco czujnik nie trzyma się amora.Nie ma to zaczenia

Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:42, 04.08.2016

  • 0
                       

#3 grand116

grand116
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:daleko
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:43, 05.08.2016

Dzięki a jakie amory polecacie bo gdzieś tu czytałem że kayaba podnosi auto o jakieś 1 -2 cm


  • 0

#4 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:47, 05.08.2016

Ciężko powiedzieć czy stoi wyżej... ja mam kayaby na przodzie i na tyle, ale czy poszło wyżej względem ori to nie wiem bo nie mierzyłem i na pierwszy rzut oka tego nie widzę..

Ktoś mnie jakiś czas temu prosił o foto przeswitu, mam foto ale słabo wyszło, jednak coś na nim można odczytać.

Przód 2eckkgj.jpg
Tył 2s9rjmv.jpg

Auto stało na idealnie prostej powierzchni.
  • 0

#5 Cendlu

Cendlu
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Lubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:56, 06.08.2016

Rafiii a jakie masz zawieszenie? Oryginalna wysokosc czy lekko obnizony? Bo ja mam obnizony po poprzednim wlascicielu i wymienilem rowniez na Kayaby i jakis czas po wymianie tlucze przy wiekszej dziurze, przy kocich łbach to mała burza robi sie z tylu, a na "trzepakach" jest wszystko ladnie jesli chodzi o %. Sprobuje jutro dociazyc bagaznik i zobacze czy tlucze bo moze sa zle dobrane amory do sprezyny i sprezyna ma luz. Masz jakies rady?


  • 0

#6 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:06, 06.08.2016

Mam sprężyny oryginalne, u mnie nic nie tłucze, jednak charakterystyka pracy tych amorków jest trochę inna , jest trochę twardziej względem ori, może delikatnie z tyłu słuchać takie " głuche " dźwięki pracy- tłumienia amortyzatora...
  • 0

#7 inc0gnito

inc0gnito
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:31, 06.08.2016

Cendlu ja mam podobne objawy. Mam ori amory i sprezyny -30. Na trzepakach tyl mialem 47% wiec myslalem ze to jest wlasnie problem i przymierzalem sie do zakupu amorow.

Jak jade sam nie ma tragedii, czasem cos puknie z prawej strony, z pasazerem prawa odzywa sie juz duzo czesto, a w 4 osoby to wali caly tyl przy byle nierownosci.

Sam odglos jest metaliczny i slychac go z bagaznika.

Troche mnie zaniepokoiles tym, ze przy dobrych amortyzatorach tez tyłucze, moze chwilowo sie wstrzymam z tymiana...

Daj znac jak dojdziesz do jakichs wnioskow.


  • 0

#8 Cendlu

Cendlu
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Lubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 17.08.2018

Incognito witaj po dluzszym czasie:) ja ogolnie z tluczeniem nie robilem nic przez ten czas, ale przyszedl czas na wymiane sprezyn z tylu wiec moze zobacze co moze byc powodem. Kupilem poduszki amortyzatorow i sprezyny eibacha -30. Zastanawiam sie czy kupic odrazu amory... niby na trzepakach pokazuje mi 80 procent, ale przy nizszym zawieszeniu to jest nieprecyzyjne :) Tobie udalo sie cos rozwiazac skad te stuki? I jakie masz sprezyny? Eibacha -30?


  • 0

#9 daviddAC

daviddAC
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:NML
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 30.03.2019

Witam Panowie.
Mam ten sam problem co wy po wymianie sprężyn eibach na seryjnych amortyzatora h.
Wg mnie sprężyna ma ewidentny luz.
Mam kilka koncepcji na to, ale wszystko amatorskie.
Żeby przespawac kielich, podłożyć coś między gumę, która nachodzi na sprezyne...
Jedynym wyjściem z sytuacji jest zakup nowych amortyzatorow z krótszym skokiem.
  • 0

#10 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:29, 24.05.2022

Odświeżę temat, na pewno do sedana tylne amortyzatory są te same do xenonów i bez? gdzie nie pytam sprzedawców piszą że nie pasuje do xenonów?

 

np te: https://allegro.pl/o...d0c404f69ac7020


  • 0

#11 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:33, 24.05.2022

Różnica jest tylko w przednich amortyzatorach. Przerabiałem u siebie w VII.
Pozdrawiam.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#12 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:47, 24.05.2022

Różnica jest tylko w przednich amortyzatorach. Przerabiałem u siebie w VII.
Pozdrawiam.

Czyli dobrze rozumie że każdy dedykowany do sedana MUSI pasować nie zależnie co mówi sprzedawca? 

A możesz coś powiedzieć na temat firmy ASHIKA warto zaryzykować od niej amortyzatory? wychodzą 1/3 ceny do KYB lub BILSTEINA


  • 0

#13 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:12, 24.05.2022

Ashika to pakowacz, wypowiem się tak jak zawsze z częściami zamiennymi: to ruletka.
Jak masz czas i ochotę na możliwe reklamację, podwójne koszty robocizny to kupuj. Pamiętaj też że kyb potrafią stukać i wiele na to reklamacji przyjąłem... Chcesz zrobione raz a dobrze i zapomnieć o temacie to kup bilstein B4 lub Sachsa, będziesz zadowolony.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#14 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:44, 25.05.2022

Czyli dobrze rozumie że każdy dedykowany do sedana MUSI pasować nie zależnie co mówi sprzedawca?
A możesz coś powiedzieć na temat firmy ASHIKA warto zaryzykować od niej amortyzatory? wychodzą 1/3 ceny do KYB lub BILSTEINA

Każdy pasuje, różnica jest w mocowaniu cięgna do ksenonów.
Wersją ksenon go ma na lewej stronie z przodniego amora.

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#15 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 19:53, 29.05.2022

Witam,

Z uwagi na tytuł wątku oraz fakt, że polecono tutaj amortyzatory Bilstein B4, chciałbym przedstawić swój problem. Przed wymianą tylnych amortyzatorów (zawieszenie seryjne) nie miałem żadnych zastrzeżeń do pracy zawieszenia, jednak na kolejnych badaniach technicznych ich sprawność stopniowo spadała. Wynik poniżej 20% przyspieszył decyzję o wymianie. W związku z niejednoznacznymi opiniami o produktach Kayaby, postanowiłem zastosować właśnie amortyzatory B4 Bilstein'a (19-146799). Wymianę wykonałem własnoręcznie, zgodnie z dokumentacją Hondy i Bilsteina, miałem więc okazję porównać nowe części ze starymi. Odległości od dolnego "oka" mocującego do talerza, na którym opiera się sprężyna, a także do końca wyciągniętego trzpienia amortyzatora są takie same. Różnica dotyczy średnicy korpusu amortyzatora (Bilstein jest "grubszy", ale to raczej nie jest istotne), jak i jego wysokości - korpus Bilstein jest "wyższy". Tłumaczy to pewnie fakt, że Bilstein sprzedaje ten model amortyzatora wyłącznie z własnymi odbojami (w komplecie są też osłony i podkładki montażowe), które są wyraźnie krótsze od oryginalnych, jakby miało to skompensować krótszy zakres roboczy wynikający z wysokości korpusu. Niestety, po zamontowaniu mam taki efekt, że na większych wybojach, a szczególnie przy zjeżdżaniu ze "śpiących policjantów", zawieszenie "dobija" do odbojów, co objawia się głośnymi, głuchymi stukami. Po dociążeniu samochodu stuki pojawiają się już przy mniejszych wybojach. Nie mam butli z gazem. Porównywałem na spocie wysokość tyłu mojego Accorda z autami kolegów - nie widać, żeby na pusto siedziało jakoś niżej. Zastanawiam się teraz nad kolejnym krokiem - wymiana sprężyn, czy amortyzatorów? Może ma ktoś doświadczenia w tym temacie - byłbym wdzięczny za jakąś poradę.
 


Użytkownik FullChess edytował ten post 19:54, 29.05.2022

  • 0

FullChess






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq