Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Strojenie na korekty

V korekty

Najlepsza odpowiedź piotrficek , 22:32, 25.07.2016

w Hondach korekta wypadkowa, czyli długoterminowa + krótkoterminowa powinna być bliska 0

Przejdź do postu


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:08, 25.07.2016

Pytanie do osób które stroją LPG na korekty.

 

Czy strojenie na zero jest ok? 

Na LPG forum dostałem informacje że niektóre sterowniki OEM nie lubią pracować na zero i pracują w plusowych.

Jak jest w Hondach? Jakie korekty są zazwyczaj? Pytanie dotyczy VI, VII gen, bo pewnie mało kto podłączył się do kompa w V gen.

 

Czy aby przypadkiem nie byÅ‚o by najlepszym wyjÅ›ciem ustawienie korekt takich jak sterownik Pb robi na samej benzynie po resecie? 

 

U mnie wychodzi, że komp robi ok +3% na Pb przy długich korektach.

Na gazie zrobiłem między 0,0 a + 3,2%

Przy bucie korekta jest 0,0%

Korekty krótkie skaczą +/- 10%

 

Kto sprawdzał swoje korekty na Pb/LPG niech wpisuje.


  • 0

#2 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • SkÄ…d:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:31, 25.07.2016

U mnie w Acco 7 k24, korekty na lpg są identyczne jak na pb. Ale nie równe zero tylko około +2-+3,5

W k24 jest super bo mamy  sondÄ™ i afr dostÄ™pny w caÅ‚ym zakresie pracy auta, nawet w open loop.


Użytkownik slasz129 edytował ten post 20:32, 25.07.2016

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#3 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:32, 25.07.2016

Ja ustawilem u siebie korekty na - 8% na zimnym silniku. Przy temp miedzy 70-90 stopni korekty mam na plus na 7-8% ale to za duzo bo czuc ze nie przepala tego.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#4 piotrficek

piotrficek
  • Partner HAKP
  • 69 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:6
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:32, 25.07.2016   Najlepsza odpowiedź

w Hondach korekta wypadkowa, czyli długoterminowa + krótkoterminowa powinna być bliska 0


  • 0

#5 hockej1

hockej1
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:55, 28.07.2016

A jakie wartości macie na biegu jałowym?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 06:27, 28.07.2016

Wczoraj pojeździłem, ustawiłem, ale gdzieś przy stabilizacji obrotów pod koniec przyspieszania pojawia się kilka delikatnych szarpnięć w okolicy 3000obr.

W weekend przeglądnięcie układu zapłonowego (kopułka, palec, przewody i świece mają ok 10kkm) plus zmniejszenie przerwy na świecach i znów się pobawimy.

Ale w stosunku do bazowych korekt po samej mapie gdzie było w okolicy +7% jest wyczuwalna różnica (a może mi się tylko wydaje).


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, korekty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq