Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Lekko ściąga na prawo, wydruk z geometrii

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#46 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:18, 22.04.2022

Mogę już przeboleć to że ściąga w jedną stronę ale nie krzywą kierownicę. Jestem wyjątkowo na to wyczulony. Zupełnie się na tym nie znam, co Ci goście robią nie tak że ona jest krzywo? Mają to ustawiać do skutku? Czy coś po prostu robią źle?

Tak patrze sobie na twój wydruk i nie widze kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Chodzi o tą brakującą wartość w twoim wydruku.


  • 0

#47 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:49, 25.04.2022

Mogę już przeboleć to że ściąga w jedną stronę ale nie krzywą kierownicę. Jestem wyjątkowo na to wyczulony. Zupełnie się na tym nie znam, co Ci goście robią nie tak że ona jest krzywo? Mają to ustawiać do skutku? Czy coś po prostu robią źle?

Kiere to u mnie na zadupiu z poziomicą ustawiali jak regulowali zawiechę. I robił to dosłownie małolat. Chociaż cambery go zaskoczyły. Pierwszy raz na oczy widział i nawet o nich nie słyszał.

Wysłane z mojego SM-A127F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#48 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:58, 09.05.2022

Tak patrze sobie na twój wydruk i nie widze kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Chodzi o tą brakującą wartość w twoim wydruku.


Nic mi to nie mówi.
  • 0

#49 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:25, 10.05.2022

pierwszy parametr od góry na Twojej fotce, powinien być zmierzony


  • 0

#50 szymek152

szymek152
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:54, 13.01.2024

Siema, problem ściągania w prawo myślę, że to na pewno problem z zawieszeniem opony felgi przekładane itd.

4qNKm4U.jpeg

OPJvQT0.jpeg

 

Możliwe jest, że auto miało jakieś spotkanie z krawężnikiem czy czymś, jak kupowałem auto to stało na 16' i te ściąganie było bardzo słabo odczuwalne więc kupiłem bez obaw. Założyłem 18' i jest mocniejsze ściąganie. Przy okazji na 18' ustawiłem kąty z tyłu oraz zbieżność itd.

Ściąganie pewnie związane jest z WSZ z prawej strony, ktoś coś podpowie co zrobić? Jakie pomiary porobić aby sprawdzić co jest nie tak? Myślę czy w ciemno wymienić górny wahacz. Sworznie dolne były zmieniane, wszystkie tuleje bez luzów.

 

I jeszcze drugie pytanko co wymienić aby zlikwidować pochylenie z lewej strony -0 43' ?


  • 0

#51 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:23, 13.01.2024

Sprawdź prawy górny wahacz
  • 0

#52 szymek152

szymek152
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 15.01.2024

Zrobiłem pomiary i mniej więcej wygląda to tak, że mierząc na dole do środka śruby piasty było 11mm różnicy czyli ponad cm. A na górze na górnym sworzniu różnica mniej więcej 3-4mm tam ciężej było dokładnie zmierzyć więc to raczej dobrze pokazuje, że to coś z dołem i biorę się za wymianę dolnego wahacza. Napiszę jakie będą rezultaty. Górny też chyba wymienię bo to raptem 250 zł za CTR a ta różnica 3-4mm może wynikać, że on też jest krzywy :/ 


  • 0

#53 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:19, 15.01.2024

Warto sam wózek wymienić, do tego wahacze.
Jak dalej będzie ściągać to auto na ramę i pomiar punktów bazowych.


Bardzo możliwe że była przygoda i stąd całe zamieszanie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#54 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 02:41, 16.01.2024

Żeby popsuć przednie sanki trzeba mieć talent do tego. Prędzej przeregulowac je na śrubach. Zbyt dużych ruchów nie ma ale mogą znacznie pomóc

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 02:42, 16.01.2024

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#55 szymek152

szymek152
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 16.01.2024

Ten mechanik co robił właśnie te geometrię to chciał tam otwory rozwiercać albo rozfrezować aby to ustawić... niewiem mówił,że wahacze raczej za twarde aby się powyginały ale żadnych pomiarów nie chciało mu się robić więc przy okazji wymiany sworzni sam się za to zabrałem 😀

Użytkownik szymek152 edytował ten post 23:10, 16.01.2024

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq