Problem rozwiązany. Okazało się, że 2 niezależne warsztaty w Lublinie (nawiasem mówiąc mające całkiem niezłą markę) nie potrafiły należycie ustawić zbieżności. Bez problemy poradzili sobie z tym w ASO. Cena 160 zł.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 09:30, 25.09.2021
#32
Napisano 08:52, 20.12.2021
Rozumiem, że robiłeś zbieżność na Hunterze w Lublinie? Bo też po ustawianiu geometrii w jednym z zakładów, zaczęło mi auto ściągać w prawo mimo, że na papierze wszystko było dobrze. Też bedę musiał wybrać się do ASO.
#33
Napisano 19:27, 20.12.2021
Zbieżność próbowali ustawiać w Wiśniewski Auto Centrum na Związkowej (w mojej ocenie idą tam na ilość) a później próbowałem w motoplex (gość się tylko nawymądrzał ale nie potrafił dobrze ustawić). W obu miejscach mieli Huntera ale nie spowodowało to że umieli to dobrze zrobić. Pojechałem do ASO. Za 160 zł ustawili jak należy. Przez szybkę drzwi zauważyłem że też działają na HUNTER.
#34
Napisano 08:40, 15.04.2022
Zdjęcie wydruku: https://zapodaj.net/...7d8ef9.jpg.html
Użytkownik mauser edytował ten post 08:56, 15.04.2022
#35
Napisano 08:50, 15.04.2022
Link do zamkniętego tematu zaraz wyląduje w archiwum.
Odpowiadając : tak jest dobrze ustawiona.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#36
Napisano 13:27, 15.04.2022
Odpowiadając : tak jest dobrze ustawiona.
Dobrze rozumoje skoro jest geometria ustawiona tak jak powinna być to nie ma żadnego ryzyka że opony będą się ścierać nierównomiernie lub ząbkować?
#37
Napisano 14:08, 15.04.2022
Co do ząbkowania dużo zależy także od samych opon i dróg po jakich się poruszasz. W Niemczech autostrady są w większości asfaltowo betonowe, przez co nie dziwią mnie opony roczne i dwuletnie wyjące. Dlatego nikomu nie polecam opon używanych z Niemiec bo to ruletka.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#38
Napisano 18:05, 15.04.2022
Kąty i zbieżność masz prawidłową, to nie mają prawa się nierówno zużywać. Jak masz LPG to przed geometrią zbiornik na full jak i paliwa.
Co do ząbkowania dużo zależy także od samych opon i dróg po jakich się poruszasz. W Niemczech autostrady są w większości asfaltowo betonowe, przez co nie dziwią mnie opony roczne i dwuletnie wyjące. Dlatego nikomu nie polecam opon używanych z Niemiec bo to ruletka.
Zbiornik był 3/4 a LPG pusty nie wiedziałem że tak trzeba. Skoro nic z oponami się nie stanie to mnie uspokoiłeś. Irytuje mnie jedynie bo mam wrażenie że kierownica jest delikatnie przekrzywiona chodz dwa razy ustawiana.
#39
Napisano 16:48, 16.04.2022
Kąty i zbieżność masz prawidłową, to nie mają prawa się nierówno zużywać. Jak masz LPG to przed geometrią zbiornik na full jak i paliwa.
Co do ząbkowania dużo zależy także od samych opon i dróg po jakich się poruszasz. W Niemczech autostrady są w większości asfaltowo betonowe, przez co nie dziwią mnie opony roczne i dwuletnie wyjące. Dlatego nikomu nie polecam opon używanych z Niemiec bo to ruletka.
A powiedz czy pomimo tego lekkiego ściągania koło kierownicy powinno się dać ustawić idealnie prosto? Dwa razy ustawiali i jest bardzo delikatnie krzywe w kierunku, w którym ściąga. Nie wiem czy jest sens jechać jeszcze raz i się wykłucać o to.
#40
Napisano 17:00, 16.04.2022
90% civiców IX ma krzywo zamontowaną fabrycznie kierownice i przy przyspieszeniu / jeździe auto jedzie prosto.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#41
Napisano 17:13, 16.04.2022
Nawet jak by była kierownica kilka stopni krzywo w lewo czy w prawo, auto powinno jechać prosto po puszczeniu kierowcy.
90% civiców IX ma krzywo zamontowaną fabrycznie kierownice i przy przyspieszeniu / jeździe auto jedzie prosto.
Mogę już przeboleć to że ściąga w jedną stronę ale nie krzywą kierownicę. Jestem wyjątkowo na to wyczulony. Zupełnie się na tym nie znam, co Ci goście robią nie tak że ona jest krzywo? Mają to ustawiać do skutku? Czy coś po prostu robią źle?
#42
Napisano 17:17, 16.04.2022
Kierownica ma być ustawiono prosto i wtedy końcówkami drążków wszystko ustawić na tip top.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#43
Napisano 13:46, 17.04.2022
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 13:48, 17.04.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#44
Napisano 17:02, 17.04.2022
Mogę już przeboleć to że ściąga w jedną stronę ale nie krzywą kierownicę. Jestem wyjątkowo na to wyczulony. Zupełnie się na tym nie znam, co Ci goście robią nie tak że ona jest krzywo? Mają to ustawiać do skutku? Czy coś po prostu robią źle?
Dokładnie jak mówi Ślepak. Kierownica ma być idealnie na wprost i auto ma trzymać w takim położeniu tor jazdy na wprost. Ja u siebie aktualnie będę wymieniał tuleje przednie poziome plus cambery na tył by złapać odpowiednie kąty i do ASO na ustawienie zbieżności i będą ustawiać dotąd aż będzie jak z fabryki.
#45
Napisano 21:12, 21.04.2022
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych