Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Reperaturka tylnego nadkola tourer VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
129 odpowiedzi w tym temacie

#91 Sir_Mauser

Sir_Mauser
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:30, 29.09.2018

Działałeś coś ?

Jeśli nie i ci się nie śpieszy to mogę ci załatwić reperaturki takie jak moje - poczytaj wcześniej moje posty w tym temacie.

Może być potrzebny szablon z blachy kopiujący krzywiznę nadkola - przypuszczam że w sedanie jest inna, trzeba by to sprawdzić.

Do odebrania byś miał pod P.B. bo młody czasami autem śmiga na uczelnię.

W mojej ocenie te 3 tys. które ci majster krzyknął to po to żebyś się od niego odpiepszył albo wyczuł że może cię skroić.

U siebie spokojnie znajdę majstra za połowę tej kwoty. W najgorszym wariancie zostaje minimum 1 tys w kieszeni

 

Tak działałem samochód w przyszłym tygodniu stawiany do blacharza. Niestety z tego co udało mi się ustalić w sedanie jest lekko inna krzywizna,

chodzi o głównie koniec nadkola idący w kierunku tylnych lamp. A podejrzewam, że taką też masz reperaturkę.

3 tyś wydaje mi się jednak uczciwą ceną za taką robotę, bo to jest 1 nadkole całe do zrobienia, drugie nadkole do uratowania, ale trzeba zrobić, dziura w progu (nie taka mała!) też jest sporo roboty + zabezpieczenie antykorozyjne profili zamkniętych (podobno wszystko drzwi, progi itp.)

 

Facet już robił nadkola Accordów VII i stąd wydaje mi się, że będzie to dobre rozwiązanie.


  • 0

#92 tompac

tompac
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Biała Podlaska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:32, 10.10.2018

Ostatnio u siebie robiłem konserwację rantów. Tragedii jeszcze nie było, ale wolałem to wyczyścić i zabezpieczyć niż potem wycinać i wspawywać.

Koleś za wyczyszczenie, zabezpieczenie i pryśnięcie rantów wziął 200 PLN/strona.

 

Jak odbierałem auto to stał drugi akordeon, gdzie wspawywał. Elementy dorabiał jak dobrze pamiętam z reperaturki od trnazita(???).

 

Jakby ktoś był zainteresowany i miał blisko w moje rejony to mogę dać namiar na gościa.


  • 0

#93 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:33, 10.10.2018

Tak, wiele osób miało dorabiane właśnie ma bazie transita.

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#94 gregor77

gregor77
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:06, 10.10.2018

tompac, mam nadzieje że zrobił Ci to solidnie, ja po konserwacji rantów w ASO , siedzę już drugi tydzień w garażu, po zdjęciu nadkoli ręce mi opadły....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#95 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:04, 11.10.2018

tompac, mam nadzieje że zrobił Ci to solidnie, ja po konserwacji rantów w ASO , siedzę już drugi tydzień w garażu, po zdjęciu nadkoli ręce mi opadły....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

co odwalili?? które ASO?


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#96 gregor77

gregor77
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:47, 11.10.2018

Edson, tego ASO już nie ma, stracili autoryzacje...w każdym razie konserwacja wg ich filozofii polegała na przeszlifowanie rantów i pomalowaniu bez zdejmowania nadkoli. z uchwytu do którego przykręca się zderzak mogę sobie naszyjnik zrobić. 3156583793693e15f5a1a795c05f10fd.jpgf85480b60957584e87dc73957858d1d7.jpg
jednym słowem dramat.
Tym którym jeszcze nic nie wyszło radzę zdjąć nadkola i zobaczyć co tam się dzieje może będą mieli więcej szczęścia niż ja.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#97 tompac

tompac
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Biała Podlaska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:47, 14.10.2018

tompac, mam nadzieje że zrobił Ci to solidnie, ja po konserwacji rantów w ASO , siedzę już drugi tydzień w garażu, po zdjęciu nadkoli ręce mi opadły....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Wg mnie zrobił dobrze, koleś mówił, że trochę syfu było, musiał sporo drzeć.

 

2f87ebd97ca1.jpg

 

abd61a4917f9.jpg


  • 0

#98 gregor77

gregor77
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:56, 20.10.2018

...wg mnie korozja nadkoli w tych modelach bierze się z braku fabrycznej konserwacji w tych miejscach , plastikowe nadkole nie załatwia sprawy, jest miedzy nim a krawędzią na tyle przerwy że woda i syf z drogi spokojnie przez lata się tam gromadzą. jedynym fabrycznym zabezpieczeniem jest masa uszczelniająca połączenie styku blach nadkola i błotnika ale i ona po latach zaczyna się wykruszać i od krawędzi zaczyna wychodzić korozja.
Trochę odbiegając od tematu, po stronie kierowcy zdejmując tylne nadkole korodują rury doprowadzające paliwo, nie wiem czy temat był poruszany na forum ale dla mnie to kolejne zaskoczenie, można by się mocno zdziwić na stacji... warto też zwrócić na to uwagę. 79c41a22e6f6cf9c89a995dad73c91eb.jpg3c8ff54fe57c159690d756f4e7075808.jpg3cbf78777804e0d1fa7d9a8a6b364ee5.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#99 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:33, 20.10.2018

Nie zgadze się z tym, że masa uszczelniajaca kruszeje. U mnie byla plastyczna a pod nią rdza. Co ciekawe tylko z lewej strony i na krótkim odcinku. Prawa jest jak nowa.
Moim zdaniem problemem jest rant nadkola, który jest szeroki na ok 1.5cm i tam w polaczeniu z plastikowym nadkolem nie do konca wysycha. Np w civic viii sedan jest duzo mnieszy rant, inaczej uksztaltowany i problemu nie ma. Nie wspominając juz o innych markach gdzie cale nadkole jest cienkie lub wcale rant nie istnieje.

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#100 gregor77

gregor77
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:05, 20.10.2018

U mnie z dwóch stron się posypało, najmocniej u samej góry, zerwałem całość i położyłem nową.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#101 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:29, 20.10.2018

Uważam że obydwaj macie rację. Trochę rozbierałem 7gen i widziałem co nieco.
Jakby tylne nadkole było mocowane jak przednie czyli mocowane na rant a nie pod rant wiele na plus by to zmieniło.

Fotki nie kombi tylko sedan. 0fdcd27ac577bc4c6dd9ca49b16d937e.jpg6defed57b5dafe4652383fc79b69f2d3.jpg

Użytkownik Sacrum edytował ten post 22:33, 20.10.2018

  • 0

#102 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:57, 21.10.2018

Zjedzony niezle to moj po 13 latach jazdy po polskich drogach i ok 280 tys km przed wykonannien konserwacji byl mozna by rzec w idealnym stanie..

Użytkownik lakatus edytował ten post 11:57, 21.10.2018

  • 0

#103 gregor77

gregor77
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:55, 21.10.2018

Nie zgadze się z tym, że masa uszczelniajaca kruszeje. U mnie byla plastyczna a pod nią rdza. Co ciekawe tylko z lewej strony i na krótkim odcinku. Prawa jest jak nowa.
Moim zdaniem problemem jest rant nadkola, który jest szeroki na ok 1.5cm i tam w polaczeniu z plastikowym nadkolem nie do konca wysycha. Np w civic viii sedan jest duzo mnieszy rant, inaczej uksztaltowany i problemu nie ma. Nie wspominając juz o innych markach gdzie cale nadkole jest cienkie lub wcale rant nie istnieje.

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka


..koło mnie facet garażuje Civica VIII w sedanie, korozja wyszła mu na tylnych błotnikach, chyba loteria z tymi autami. Nie wiem, może ufoki mają to lepiej rozwiązane.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Uważam że obydwaj macie rację. Trochę rozbierałem 7gen i widziałem co nieco.
Jakby tylne nadkole było mocowane jak przednie czyli mocowane na rant a nie pod rant wiele na plus by to zmieniło.

Fotki nie kombi tylko sedan. 0fdcd27ac577bc4c6dd9ca49b16d937e.jpg6defed57b5dafe4652383fc79b69f2d3.jpg


który rok tego auta ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zjedzony niezle to moj po 13 latach jazdy po polskich drogach i ok 280 tys km przed wykonannien konserwacji byl mozna by rzec w idealnym stanie..


Ciekawi mnie jak wyglądają blachy w VIII gen.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#104 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 14:00, 21.10.2018


Ciekawi mnie jak wyglądają blachy w VIII gen.
 

Niewiele to pomoże, ale mam jedną fotkę jakąś...

k199WQb.jpg


  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#105 gregor77

gregor77
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:15, 21.10.2018

Niewiele to pomoże, ale mam jedną fotkę jakąś...
k199WQb.jpg


dzięki , piękny widok


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq