Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

pedal hamulca opada

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 10.05.2016

witam czy to normalne ze  na postoju jak wcisne bardzo mocno hamulec on idize wdol prawie dotykajac komory tak jak by byla nieszczelnosc w ukladzie?jak podpompuje jest lepiej ale dalej opada normalnie podczas jazdy hamuje i jest ok


Użytkownik hondamen edytował ten post 20:39, 10.05.2016

  • 0

#2 pawelskobel

pawelskobel
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:33, 28.07.2016

Może jest zapowietrzony układ?


  • 0

Honda Accord VI 1.8 2001 CL3


title="Zewnętrzny odnośnik">cf44279bea4b89b8m.jpg


#3 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:42, 28.07.2016

Jeśli na postoju trzymasz mocno hamulec a on wpada w podłoge to normalne.  Jeśli podczas jazdy wciskasz hamulec i wpada w podłoge zacznij się martwić. Lepiej poświęcić 5 minut na odpowietrzenie układu lub na zlokalizowanie zatartej prowadnicy, uszkodzonego przewodu elastycznego lub zatartego zacisku


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#4 pawelskobel

pawelskobel
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 28.07.2016

Jeżeli na postoju wciskasz pedał hamulca i on wpada to uszczelnienia pompy hamulcowej nie dają rady.


  • 0

Honda Accord VI 1.8 2001 CL3


title="Zewnętrzny odnośnik">cf44279bea4b89b8m.jpg


#5 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:06, 29.07.2016

czy ja wiem czy to defekt.. jezdzilem ostatnio Golfem Vi gen na postoju jak docisnales tez pedal wpadal gleboko, w Skodzie Octavia rocznik 2016 to samo ...


zalezy jeszcze jak szybko opada i jaka sila trzeba docisnac :)


  • 0

#6 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:50, 30.07.2016

Tak jest do defekt. Nie jest to normalne.

Wysłane z mojego One S przy użyciu Tapatalka
  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#7 eryk328e46

eryk328e46
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Birmingham UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV Sport
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:00, 31.07.2016

Czyli co pompa hamulcowa do wymiany?

Wysłane z mojego GT-I9505
  • 0

#8 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:35, 31.07.2016

zależy jaką siłę do tego przyłożysz. Jeżeli mocno wciskasz to norma ale jeżeli poprostu trzymając nogę na hamulcu umiarkowanie i powoli Ci schodzi do podłogi to tak nie powinno być. Pompa to ostateczność.


  • 0

#9 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:20, 31.07.2016

Też mi wpadał pedał w podłogę na początku przy mocnym wciskaniu a potem już nawet na światłach trzeba było pompować bo wpadał do końca.

Wymieniłem uszczelniacze w pompie hamulcowej i teraz nie ważne jak mocno się wciska - nic nie wpada.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#10 eryk328e46

eryk328e46
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Birmingham UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV Sport
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 31.07.2016

Nie u mnie wyglada to tak ze jak sie zatrzymam na postoju i na zapalonym silniku deptam coraz mocniej to schodzi z oporem prawie do podlogi i dopiero po wylaczeniu silnika jest twardy i wysoko - jak jest u Was?

Wysłane z mojego GT-I9505
  • 0

#11 owsikk

owsikk
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:250+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:ep3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:06, 06.08.2016

Na zgaszonym silniku nie działa serwo, więc normalne że pedał hamulca jest twardy jak skała.

 

Jeśli na zapalonym silniku na postoju wciśniesz kilka razy pedał hamulca i robi się twardszy, ale gąbkowaty, to masz zapowietrzony układ. Jak podpompujesz kilka razy a i tak wpada Ci pedał w podłogę, to masz do wymiany uszczelnienia w pompie hamulcowej.


  • 0

#12 komsta

komsta
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:41, 10.08.2016

owsikk niedawno byłem w aso w lublinie z problemem powoli opadającego pedału hamulca. Tzn gdy wył.silnik skała gdy odpalony silnik powoli przy wciskaniu pedał opada (niby do końca ale ...o tym dalej). To że Pan z ASO (był to kierownik zresztą serwisant przyznał mu rację) był uprzejmy wsiąść do mojego auta i sprawdzić moje wątpliwości (2,2 ictdi VII gen) stwierdził że jest to normalna praca hamulca i we wszystkich hondach tak jest. Pedał pod mocnym i długim trzymaniu powoli opada(zaznaczam mocnym i długim powoli  opada) lecz nie do końca pokazał mi to ten gość z ASO. Tarcze i klocki wymieniałem sam , czyściłem ,odpowietrzyłem itp itd , więc lipy tam nie ma bankowo. Auto aktualnie jest sprawdzone tzn . hamulce działają rewelacyjnie. Gdy lekko wciskam auto powoli wytraca prędkość ,lecz gdy wciśniesz gwałtownie mocno pedał ,auto staje dęba jak wryte. Pomijając zastosowany zestaw ,to zastanawiam się czasem mając tak skuteczne hamulce ,kiedy mi ktoś przy....bie w dupę. Auto było również sprawdzane z  prędkościami autostradowymi "+++" ,zachowuje skuteczność hamowania, nawet przy rozgrzaniu dobrze tarcz i klocków.Pedał przy dłuższym wytracaniu prędkości nie wpada w podłogę ani nie ma efektu jak na postoju (powoli opadającego pedału). Mnie wizyta w Aso uspokoiła ,a miałem długą trasę przed sobą autem wypakowanym  prawie na full. Nie jeżdżę wolno i hamulce są dla mnie ważnym elementem. Przy tym co obecnie mam czuję się bezpiecznie , mam 18 calowe felgi (swoje ważą bo muszą ważyć więcej od 16"),opony jednej z najlepszych marek (przynajmniej tak mi  się wydaje) 225/40. Auto dobrze się trzyma ,lepi się do drogi nie tylko w zakrętach ale i przy starcie. Dlatego chciałem żeby auto równie dobrze hamowało co przyspieszało. Dla mnie mój efekt jest wystarczająco dobry na moją jazdę , a resztę kolegów w razie czego posyłam do Aso. Chętnie przeczytam czy mnie kolesie zrobili w bambuko czy powiedzieli mi prawdę. Choć skoro nie narzekam na hamulce to chyba jest w porządku i tak ma być.


  • 0

#13 owsikk

owsikk
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:250+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:ep3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:50, 11.08.2016

Ze swojego doświadczenia podzielę się swoim spostrzeżeniom w dwóch autach.

1. Civic VII po swapie z 1.4 na 2.0.
Dorabiałem dwa przewody hamulcowe, miedziane prowadzące od pompy hamulcowej do pompy ABS. Piszę, ale nie wiem czy miało to związek ze sprawą. Pedał hamulca "gumowy", trzymając wciśnięty ciągle wpadał powoli w podłogę, nawet jeśli podpompowało się kilka razy. Skuteczność hamowania była, chociaż łatwo było go zmęczyć, szybciej się przegrzewał. Podmieniałem pompę hamulcową, bo naczytałem się o możliwości puszczania płynu między sekcjami. To samo. Przelałem dobre 2 litry płynu hamulcowego różnymi metodami, w tym odpowietrzałem również na pompie ABS pod maską - luzowałem przewody hamulcowe. Udało się. Pedał hamulca wpadał, ale nie w podłogę. Dochodził do pewnego momentu i stawał, był gumowaty, ale nie było opcji dopchnąć do podłogi. Gdzieś zawieruszył się pęcherzyk powietrza który psuł hamowanie.

2. Accord VII 2.4 kolegi z forum.

U niego pełna seria. Pedał również guma wpadał w podłogę, ale dało się normalnie jeździć. Podchodzili kilka razy do odpowietrzania układu, zawsze poprawiało się na jakiś czas, później było podobnie. Pod koniec drążenia tematu układ został odpowietrzony na przewodach pompy ABS. Uspokoiło się. Auto sprzedało się jakieś 2 tygodnie temu, więc nie mam informacji co jest teraz.


  • 0

#14 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:06, 08.07.2017

Odgrzewam :P

To w VII genie z 2.2 opadanie pedału hamulca na postoju jak się mocniej go wciśnie jest normalne czy nie???

Bo nie wiem czy nie odpowietrzać pompy abs. Z resztą jak coś takiego się robi????

W czasie jazdy//hamowania pedał twardy oraz żadnych niepożądanych skoków brak.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#15 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 05:26, 09.07.2017

Odgrzewam
To w VII genie z 2.2 opadanie pedału hamulca na postoju jak się mocniej go wciśnie jest normalne czy nie????
Bo nie wiem czy nie odpowietrzać pompy abs. Z resztą jak coś takiego się robi????
W czasie jazdy//hamowania pedał twardy oraz żadnych niepożądanych skoków brak.

Wiekszosc aut tak ma.... u mnie u ojca i w poprzednim acco to samo bylo

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq