Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Na gazie chwilowy spadek obrotow, na benzynie obroty równe

VII obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#31 luk10m

luk10m
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 17.03.2024

Jestem już po wizycie w serwisie BRC Czakram w Tarnowie, sprawdzony reduktor, profilaktycznie przeczyszczona przepustnica (ale to nie było przyczyną), wtryskiwacze wymontowane i też sprawdzone na jakiejś maszynie, jeden już zaczyna minimalnie przepuszczać, to mogło być powodem problemów z obrotami tak powiedzieli ( i tu też sugestia kolegi Rafisza była trafna - brawo ).

 

Stwierdzono że jeszcze nie ma sensu wymieniać, na razie jeździć dopóki nie padną. Kwestią była dokładna regulacja parametrów w czasie jazdy, ponieważ ostatnia była na nowych wtryskiwaczach ponad 3 lata temu. Reduktor też ma już swój przebieg, na szczęście jeszcze sprawny.

 

Co tam dokładnie podkręcili to nie wiem, najważniejsze że jest poprawa, powiedzieli że na tych wtryskiwaczach idealnie jak na benzynie nie będzie ale jest dobrze, obroty spadają prawidłowo po wrzuceniu na luz, czasami opadną poniżej 800 ale tylko minimalnie i powracają do normy, przede wszystkim nie gaśnie.

 

Jestem zadowolony bo da się w końcu normalnie jeździć na LPG (po mieście musiałem jeździć na benzynie).

 

Na szczęście trafiłem na kumatego gościa, poprzedni gazownik w Sączu nie wiedział co to może być, po jego regulacjach jeszcze gorzej było, powiedział że instalacja jest stara, ma już 21 lat i najlepszym wyjściem jest zmienić na nową, oprócz tego wymienić także katalizator. Pewnie jeszcze lepiej by było zmienić auto na nowe :DD.


Użytkownik luk10m edytował ten post 15:14, 17.03.2024

  • 0

#32 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 17:57, 17.03.2024

hmmm, jeżeli nie chcesz szybko sprzedawać samochodu, to wbrew pozorom sugestia wymiany sterownika, wtrysków i reduktora na prawdę nie jest głupia, ale nie na brc, a polskie podzespoły, wtryski barracuda wytrzymują ponad 100k, reduktor do 150 KM znajdziesz bez trudu, sterownik stag, lpgtech, kme czy alex (wybierz który ci się podoba) możliwościami konfiguracji zmiecie tego brc z powierzchni ziemi, no i najważniejsze - ze znalezieniem serwisu nie będzie najmniejszego problemu, a jeżeli chcesz możesz sam to ogarnąć, wystarczy trochę liznąć tematu, na YT są poradniki dla początkujących, accord mega trudnym autem do gazowania nie jest, wymaga jedynie dobrych, precyzyjnych podzespołów i cierpliwości, dokładności przy strojeniu 


  • 0

#33 luk10m

luk10m
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 17.03.2024

Tak masz rację ale póki jeszcze to wszystko działa to nie będę zmieniał :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq