XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 08:33, 08.05.2016
#17
Napisano 23:57, 08.05.2016
Użyj rozrusznika Nakładasz dobrej jakości nasadke i lage, blokujesz ja w pewnym miejscu, upewniasz się, że jest zachowany kąt 90 stopni. Następnie robisz 1 sekundowy strzał z rozrusznika, jak nie puści to kolejny
Ps. Oczywiście nie chcesz aby silnik odpalił 😀 A więc w skrzynce bezpieczników wyjmij moduł odpowiadający za pracę cewek. Jak nie znajdziesz to odepnij wtyczki od nich!
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#19
Napisano 09:41, 09.05.2016
#20
Napisano 22:00, 09.05.2016
jestem juz po naprawie...pomogła dopiero 2 metrowa rura na ramieniu klucza i zablokowanie samego koła zamachowego aby odkrecic koło pasowe...niestety nie zrobiłem tego sam tylko znajomy mechanik...bardzo ciężko jest tą śrube odkręcić...dzięki wszystkim za pomoc. Pozdro
#21
Napisano 10:44, 10.05.2016
#22
Napisano 15:14, 10.05.2016
Ja odkręcam pneumatem... Można podjechać do wulkanizacji, tylko małym kluczem nie da rady...
w moim przypadku nawet duży klucz pneumatyczny nie dał sobie rady, bałem się żebi nie urwali mi śruby...swoją drogą ciekawy jestem czemu to aż tak bardzo mocno jest dokręcone...
#23
Napisano 22:02, 14.11.2020
tak wiem. powinienem założyć OEM ale taka sytuacja że syn wyjeżdżał dziś do NL i musiałem pilnie ogarnąć temat bo wczoraj po południu zaczęło walić olejem.
wczoraj wieczorem mechanik zamówił a dziś przywieźli to i założył
https://www.czesciau...corteco/2091441
teraz sprawdzam po numerze i jest informacja że akurat do mojego CL7 ten uszczelniacz nie pasuje.
niby powinienem założyć coś takiego:
https://www.czesciau...corteco/2097621
obydwa są do silnika K20A6 ale ten co mam teraz założony jest do napędu na 4 koła (CL8) a ja mam napęd na 2 koła (CL7).
wymiary się zgadzają. różnica jest jednak taka, że ten właściwy jest cały z tworzywa z gładką powierzchnią zewnętrzną a ten który jest założony ma powierzchnię zewnętrzną metalowo-elastomerowa i dodatkowo rowkowaną. wygląda tak:
auto będzie w PL za 3 miesiące dopiero i trochę się obawiam jak ten założony uszczelniacz się zachowa...
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych