Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:50, 17.01.2018
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 22:59, 16.01.2018
#17
Napisano 16:26, 17.01.2018
Użytkownik Wlodar edytował ten post 16:42, 17.01.2018
#18
Napisano 20:19, 18.05.2018
Ja wymieniłem ten wariator w moim accordzie viii 2,4 w jednym z krakowskich ASO i powiem tak.... Wymieniłem to w grudniu, zapłaciłem 1800zł i problem znikął. Jakieś 2 miesiące później zaczęły się delikatne zgrzyty z czasem coraz głośniejsze aż w końcu powróciło do takiego stadium jak przed naprawą. Samochód oddałem z powrotem w celu naprawy gwarancyjnej w maju. Wariator wymieniony, rundkę zrobili samochodem i wywaliło check engine. Okazało się, że jakiś magik mechanik źle ustawił rozrząd i musieli znów samochód rozebrać. Po powtórnym złożeniu znów się okazało, że źle rozrząd ustawiony. Dopiero za trzecim razem udało się ustawić tak jak trzeba i akurat widziałem pierwszy rozruch silnika po trzeciej próbie. Znów był głośny zgrzyt, aż mechanik zagwizdał... Zapytałem mechanika co to narobili to odpowiedział, że przy pierwszym uruchomieniu po założeniu łańcucha napinacz musi się olejem napełnić i stąd ten zgrzyt. Nie byłem przekonany wogóle do tej wymówki, ale już nie miałem siły i czasu na dalsze przygody z nimi. Z naprawy trwającej 5 godzin zrobiły się 3 dni. Następnego ranka odpalam samochód i zaskoczenia nie było. Zazgrzytał...
Co polecacie w takiej sytuacj zrobić? Czy można tą część podczas montażu jakoś uszkodzić, czy poprostu to jest taki badziew, że zepsuty przychodzi?
#19
Napisano 21:26, 18.05.2018
Jeżeli zapłaciłeś konkretna kasę w ASO to niech naprawiają aż naprawią, tak jak pisał klosz wcześniej zmienił się part number części także coś musieli zmieniać prawdopodobnie.
#20
Napisano 21:55, 18.05.2018
Honda i( pewnie nietylko )(Zwraca szczególną uwagę i jest to podkreślane aby montaż odbył się na odblokowanym kole VTC...Tak jak przychodzi w sprzedaży.....po to aby podczas dokręcania nieuszkodzić sworznie i gniazda do którego wchodzi
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:57, 18.05.2018
#21
Napisano 18:40, 23.12.2018
Panowie, przeszukałem forum, ale nie znalazłem. Czy ten problem z VTC mógł występować też w R serii? Konkretnie chodzi mi o Accorda VIII 2.0. Rano na zimnym przy pierwszym odpaleniu słychać taki nieprzyjemny, krótki zgrzyt. Auto świeżo kupione, od pierwszego właściciela, który serwisował auto w ASO i wspominał o tym problemie przy sprzedaży, oraz o tym, że zgłaszał to kilka razy w ASO, ale olali temat. Mam nawet papiery z ASO z serwisów, gdzie jest napisane, że klient zgłasza problem z głośnym rozrusznikiem.
#22
Napisano 18:51, 23.12.2018
#23
Napisano 20:06, 23.12.2018
Bendix do przeczyszczenia
Znaczy się, w R-serii problem z VTC nie występuje...?
Pooglądałem trochę filmiki z tym odgłosem VTC i faktycznie u mnie trochę inaczej to brzmi, tak jakby się właśnie rozrusznik zawieszał na sekundę po odpaleniu... ale tylko na mocno zimnym silniku, po długim postoju.
Użytkownik makoox edytował ten post 20:07, 23.12.2018
#24
Napisano 20:34, 23.12.2018
Long May You Ran
#25
Napisano 20:42, 23.12.2018
Mam to samo - raz na kilkadziesiąt porannych odpaleń, po odpuszczeniu kluczyka pojawia się metaliczny zgrzyt trwający ok 0.5s. Raczej w niskich temperaturach.
Na wiosnę pewnie się zabiorę za czyszczenie i smarowanie rozrusznika.
#26
Napisano 21:23, 23.12.2018
Dzięki Panowie
#27
Napisano 10:24, 18.06.2019
Napisałem, przydzielili mi numer sprawy i czekam na odzew. Może chociaż jakiś rabat dadzą... Co ciekawe po tym jak już napisałem problem ustał...
For the records: numer części zmienił się z 14310-R40-A01 na 14310-R40-A02. Więc jakaś zmiana była - element poprawiony, inny producent itp.
Odgrzewam - czy dostałeś odpowiedź na to zgłoszenie z Honda Polska?
#28
Napisano 10:48, 18.06.2019
Oczywiście odmówili bo jednostkowy problem, nie zgłoszony w trakcie trwania gwarancji itp. itd.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#29
Napisano 07:34, 11.08.2022
Ja miałem odgłos grzechotania prawie przy każdym rozruchu. Wymieniłem VTC i cały rozrząd, problem zniknął ale niestety, po niecałych dwóch miesiącach znowu się pojawił. Wczoraj rano po odpaleniu ten sam znajomy grzechot przez moment.
Rozrząd raczej ustawiony dobrze bo bym czuł podczas jazdy, zresztą silnik pracuje mniej więcej tak jak pracował.
Co z tym robić? Kasy w cholerę władowane a jest jak było.
#30
Napisano 07:59, 11.08.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Przyspieszenie 8 AT.
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych