Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

VTC zepsuty?

VIII Przyspieszenie 8 AT.

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#16 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:59, 16.01.2018

Co się z tą blokadą dzieje .?.bo wyglda to tylko na kołek na sprężynce. Ktoś wie ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:50, 17.01.2018

  • 0
                       

#17 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:26, 17.01.2018

Chyba przez nagar ? ..Blokada nie zaskakuje ...a znając K24 który często lubi sobie łyknąć oleju to nie trudno będzie go tam znaleźć ?


Użytkownik Wlodar edytował ten post 16:42, 17.01.2018

  • 0
                       

#18 Peman

Peman
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 18.05.2018

Ja wymieniłem ten wariator w moim accordzie viii 2,4 w jednym z krakowskich ASO i powiem tak.... Wymieniłem to w grudniu, zapłaciłem 1800zł i problem znikął. Jakieś 2 miesiące później zaczęły się delikatne zgrzyty z czasem coraz głośniejsze aż w końcu powróciło do takiego stadium jak przed naprawą. Samochód oddałem z powrotem w celu naprawy gwarancyjnej w maju. Wariator wymieniony, rundkę zrobili samochodem i wywaliło check engine. Okazało się, że jakiś magik mechanik źle ustawił rozrząd i musieli znów samochód rozebrać. Po powtórnym złożeniu znów się okazało, że źle rozrząd ustawiony. Dopiero za trzecim razem udało się ustawić tak jak trzeba i akurat widziałem pierwszy rozruch  silnika po trzeciej próbie. Znów był głośny zgrzyt, aż mechanik zagwizdał... Zapytałem mechanika co to narobili to odpowiedział, że przy pierwszym uruchomieniu po założeniu łańcucha napinacz musi się olejem napełnić i stąd ten zgrzyt. Nie byłem przekonany wogóle do tej wymówki, ale już nie miałem siły i czasu na dalsze przygody z nimi. Z naprawy trwającej 5 godzin zrobiły się 3 dni. Następnego ranka odpalam samochód i zaskoczenia nie było. Zazgrzytał... 

Co polecacie w takiej sytuacj zrobić? Czy można tą część podczas montażu jakoś uszkodzić, czy poprostu to jest taki badziew, że zepsuty przychodzi?


  • 0

#19 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:26, 18.05.2018

Jeżeli zapłaciłeś konkretna kasę w ASO to niech naprawiają aż naprawią, tak jak pisał klosz wcześniej zmienił się part number części także coś musieli zmieniać prawdopodobnie.


  • 0

#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:55, 18.05.2018

Możnawłaśnie zepsuć VTC przy montażu .
Honda i( pewnie nietylko )(Zwraca szczególną uwagę i jest to podkreślane aby montaż odbył się na odblokowanym kole VTC...Tak jak przychodzi w sprzedaży.....po to aby podczas dokręcania nieuszkodzić sworznie i gniazda do którego wchodzi

Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:57, 18.05.2018

  • 0
                       

#21 makoox

makoox
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:40, 23.12.2018

Panowie, przeszukałem forum, ale nie znalazłem. Czy ten problem z VTC mógł występować też w R serii? Konkretnie chodzi mi o Accorda VIII 2.0. Rano na zimnym przy pierwszym odpaleniu słychać taki nieprzyjemny, krótki zgrzyt. Auto świeżo kupione, od pierwszego właściciela, który serwisował auto w ASO i wspominał o tym problemie przy sprzedaży, oraz o tym, że zgłaszał to kilka razy w ASO, ale olali temat. Mam nawet papiery z ASO z serwisów, gdzie jest napisane, że klient zgłasza problem z głośnym rozrusznikiem. 


  • 0

#22 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:51, 23.12.2018

Bendix do przeczyszczenia
  • 0

#23 makoox

makoox
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:06, 23.12.2018

Bendix do przeczyszczenia

Znaczy się, w R-serii problem z VTC nie występuje...? :)
Pooglądałem trochę filmiki z tym odgłosem VTC i faktycznie u mnie trochę inaczej to brzmi, tak jakby się właśnie rozrusznik zawieszał na sekundę po odpaleniu... ale tylko na mocno zimnym silniku, po długim postoju.


Użytkownik makoox edytował ten post 20:07, 23.12.2018

  • 0

#24 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:34, 23.12.2018

Rozrusznik do regeneracji masz
  • 0

Long May You Ran


#25 coral_snake

coral_snake
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:42, 23.12.2018

Mam to samo - raz na kilkadziesiąt porannych odpaleń, po odpuszczeniu kluczyka pojawia się metaliczny zgrzyt trwający ok 0.5s. Raczej w niskich temperaturach.

Na wiosnę pewnie się zabiorę za czyszczenie i smarowanie rozrusznika.


  • 0

#26 makoox

makoox
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:23, 23.12.2018

Dzięki Panowie


  • 0

#27 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:24, 18.06.2019

Napisałem, przydzielili mi numer sprawy i czekam na odzew. Może chociaż jakiś rabat dadzą... Co ciekawe po tym jak już napisałem problem ustał...

 

For the records: numer części zmienił się z 14310-R40-A01 na 14310-R40-A02. Więc jakaś zmiana była - element poprawiony, inny producent itp.

 

Odgrzewam - czy dostałeś odpowiedź na to zgłoszenie z Honda Polska?  :cwaniak:


  • 0

#28 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:48, 18.06.2019

Oczywiście odmówili bo jednostkowy problem, nie zgłoszony w trakcie trwania gwarancji itp. itd.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#29 Jekyll

Jekyll
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:34, 11.08.2022

Ja miałem odgłos grzechotania prawie przy każdym rozruchu. Wymieniłem VTC i cały rozrząd, problem zniknął ale niestety, po niecałych dwóch miesiącach znowu się pojawił. Wczoraj rano po odpaleniu ten sam znajomy grzechot przez moment.

Rozrząd raczej ustawiony dobrze bo bym czuł podczas jazdy, zresztą silnik pracuje mniej więcej tak jak pracował.

Co z tym robić? Kasy w cholerę władowane a jest jak było.


  • 0

#30 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:59, 11.08.2022

Chyba trzeba nauczyć się z tym żyć. Jeżdżę tak 3 rok i nic po za dźwiękiem przy odpaleniu się złego nie dzieje
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Przyspieszenie 8 AT.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq