Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zestaw świateł mijania HID H1

VII HID

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#46 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 07:55, 25.04.2016

Neo tak to zinterpretowałem. Spoko :) wiem, że jest inaczej swiatlo rozproszone jednakże nie uważam aby w h1 było źle ;)
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#47 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:15, 25.04.2016

Spoko☺
Pytałem czy jak teraz masz w 2 oddzielnych liniach odcięcie światła. To czy na H1 też tak miałeś?
2 sprawa to czy partzyłeś przy wkładaniu palnika Hid H1 masz z przwidłowej strony ten drucik jak w H1. Bo w poprzednim mialem na H7 i chniole robią odwrotnie. Aby było zbiżone odbicie światła od odbłyśnika poprostu wypiłowałem sztyft ustawiający po przeciwnej stronie i było git ☺
  • 0

#48 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:00, 25.04.2016

kto wie ile ma byc róznicy w mm na przesłonie wysokości tego zabka na rysunku h.

czy ma byc sciety pod kątem 45st?

czy sciecie ma przebiegac dokłądnie na srodku przesłony, czy zaczynac sie od połowy jak na zdjeciu?

1_370.jpg

35824db83fb09c0fmed.jpg


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#49 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 07:21, 22.05.2016

nikt nie ma ori xenonów rozebranych aby mi zmierzyc te wysokośc?


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#50 sebeusz84

sebeusz84
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:11, 13.09.2016

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu jaki zestaw hid polecacie do 200 zl?
  • 0

#51 Rino125p

Rino125p
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Chertsey, Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:193KM / 440Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:51, 13.09.2016

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu jaki zestaw hid polecacie do 200 zl?

 

Powiem tak... od ok 5 lat  we wszystkich swoich autach miałem zamontowane zestawy HID.

Zawsze kupuje najtańsze na ebay, jak ktoś napisał to i tak jeden pies co kupisz czy slim czy nie slim czy AC czy DC.

jest to loteria bo prawie za każdym raze miałem jakiś problem, a to żarnik się spalił zaraz po założeniu, o to przetwornica nie działa.

 

Za każdym razem sprzedawca dosyłał zepsuty element albo wręcz cały nowy zestaw. jeszcze nigdy nie musiałem odsyłać zepsutego zestawu ale nawet gdyby to i tak jest to na koszt sprzedawcy wiec nic nie ryzykuje.

Generalnie jak już działało to działało do momentu sprzedaży samochodu.

 

Cokolwiek nie włożysz to i tak będzie o niebo lepiej niż seryjne światła, nie wiem jak można na tym w nocy jeździć...

 

pozdrawiam


  • 0

#52 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 14:15, 13.09.2016

Hej :)

Cokolwiek nie włożysz to i tak będzie o niebo lepiej niż seryjne światła, nie wiem jak można na tym w nocy jeździć...

Takie wpisy nie mogą pozostać bez komentarza: oczywiście jest to niezgodne z przepisami i robisz to na własną odpowiedzialność, ryzykując utratę dowodu rejestracyjnego...

Abstrahując od takiego, czy innego ustawienia świateł mam nadzieję, że wreszcie Policja i diagności zabiorą się za to i wyeliminują kierowców oślepiających innych z dróg, tylko i wyłącznie dla własnego widzimisię, tym bardziej, że nadchodzi jesienno-zimowy okres gorszych warunków na drodze i szybko zapadającego zmierzchu...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#53 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:19, 13.09.2016

Tomku, jestem jak najbardziej za tępieniem ludzi którzy oślepiają, ale nie zgadzam się z przepisami które zabraniają takiej modyfikacji... Jeśli ktoś to robi i montuje z głową, ustawi ładnie światła, dba o ich stan etc to jestem jak najbardziej za tym żeby jeździł z lepszym oświetleniem które nie oślepia :)

A jak popatrzysz to bardzo często widać auta które mają założone zwykle żarówki lub co gorsza cuda "xenon look", które są dopuszczone do homologacji, bądź takie po jakiejś przygodzie gdzie jedna z lamp świeci w niebo, a na które nikt nie zwraca uwagi, a oslepiaja gorzej niż prawidłowo zamontowany i wyregulowany HID

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#54 Rino125p

Rino125p
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Chertsey, Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:193KM / 440Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:21, 13.09.2016

Hej :)

Takie wpisy nie mogą pozostać bez komentarza: oczywiście jest to niezgodne z przepisami i robisz to na własną odpowiedzialność, ryzykując utratę dowodu rejestracyjnego...

Abstra*cenzura*ąc od takiego, czy innego ustawienia świateł mam nadzieję, że wreszcie Policja i diagności zabiorą się za to i wyeliminują kierowców oślepiających innych z dróg, tylko i wyłącznie dla własnego widzimisię, tym bardziej, że nadchodzi jesienno-zimowy okres gorszych warunków na drodze i szybko zapadającego zmierzchu...

 

Pozdrawiam

Tomek

 

Serio?...

Nie no lepiej jeździć na seryjnych światłach które świeca jak postojowi…  to znacznie bezpieczniejsze….

Jechałeś kiedyś przed accordem z HID, albo mijałeś się z takim autem? Akurat accord na seryjnych lampach i HID nie oślepia.

Idąc twoim tokiem myślenia to za modyfikacje zawieszenia, hamulców a nawet za zmianę felg  tez powinni ścigać, bo przecież nie są homologowane przez fabrykę wiec tez są nielegalne…

 

Nie zrozum mnie zle, jestem przeciwny pseudo-tunningowi i druciarstwu i nie zakładałem ksenonów żeby „poprawić wygląd” czy cos w tym stylu. Nie miałem problemu ze światłami w takich autach jak Golf 4, BMW e46 czy Honda Jazz i nie zmieniałem na HID, ale w Roverze 400, accordzie MK5 i accordzie MK7 po prostu nie da się jeździć na seryjnych światłach…

Zawsze używam barwy 4300k, która jest najbardziej zbliżona to barwy halogenów, choć gdyby była dostępna to uważam ze nawet lepsza byłaby barwa 4000k.

W accordzie mam założone ksenony na światłach krótkich jak i długich i za nic nie wrócił bym do poprzedniej opcji.

Szanuje to, ze ktoś chce jeździć na oem światłach, ale żeby od razu wieszać psy na kimś kto chce widzieć cos na drodze?

 

Jeszcze jedno mi przyszło do głowy, jeśli ktoś porusza się wyłącznie po mieście to prawdopodobnie nawet nie zauważa problemu słabych świateł w MK7, ale ktoś kto śmiga sporo w nocy po nieoświetlonych autostradach wie o czym mowie…

 

Pozdrawiam

 

Rino


  • 0

#55 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 16:00, 13.09.2016

Koledzy, proszę o czytanie ze zrozumieniem... napisałem wyraźnie

Abstrahując od takiego, czy innego ustawienia świateł .... oślepiających innych...

czyli nic mi do kierowców, którzy nie oślepiają innych, niezależnie od przeróbek świateł, bo wtedy ryzykują jedynie konsekwencje wobec swojego auta...
Ja mówię wyraźne NIE tym, którzy oślepiają innych, niezależnie od tego, czy mają HID'y, czy źle ustawione homologowane światła, bo w ten sposób zagrażają innym uczestnikom ruchu drogowego.
Podsumowując - ostrzegałem jedynie o nielegalności takiej przeróbki (bo, co ciekawe, nie wszyscy dokonujący takich przeróbek są tego świadomi) i jednocześnie wyraziłem swoje oburzenie faktem, iż Policja oraz diagności lekceważą pojazdy oślepiające innych...
Jeśli przeróbka świateł nie powoduje oślepiania, nie przeszkadza mi to (mimo braku legalności i faktu, że sam takiej przeróbki nie dokonam), jeśli powoduje oślepianie, to ja mówię 'nie'...

Pozdrawiam
Tomek

Akurat accord na seryjnych lampach i HID nie oślepia.
Idąc twoim tokiem myślenia to za modyfikacje zawieszenia, hamulców a nawet za zmianę felg  tez powinni ścigać, bo przecież nie są homologowane przez fabrykę wiec tez są nielegalne…
 
Nie zrozum mnie zle, jestem przeciwny pseudo-tunningowi i druciarstwu i nie zakładałem ksenonów żeby „poprawić wygląd” czy cos w tym stylu. Nie miałem problemu ze światłami w takich autach jak Golf 4, BMW e46 czy Honda Jazz i nie zmieniałem na HID, ale w Roverze 400, accordzie MK5 i accordzie MK7 po prostu nie da się jeździć na seryjnych światłach…
Zawsze używam barwy 4300k, która jest najbardziej zbliżona to barwy halogenów, choć gdyby była dostępna to uważam ze nawet lepsza byłaby barwa 4000k.
W accordzie mam założone ksenony na światłach krótkich jak i długich i za nic nie wrócił bym do poprzedniej opcji.
Szanuje to, ze ktoś chce jeździć na oem światłach, ale żeby od razu wieszać psy na kimś kto chce widzieć cos na drodze?
 
Jeszcze jedno mi przyszło do głowy, jeśli ktoś porusza się wyłącznie po mieście to prawdopodobnie nawet nie zauważa problemu słabych świateł w MK7, ale ktoś kto śmiga sporo w nocy po nieoświetlonych autostradach wie o czym mowie…

Jeszcze raz napiszę - jeśli nie oślepia, to mi to nie przeszkadza... jeśli oślepia - już tak...
Z hamulcami i amortyzatorami, to jednak zupełnie inna bajka...
  • 0

#56 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:27, 14.09.2016

Statom POPIERAM!!
Więc nie będę Cię cytował.
Dodam tylko że powoli zaczynają się brać za "jełopów" z reflektorami wszystkich typów, ustawionymi w niebo. Wyposażając policję w kontrolery ustawień poziomu. I słusznie... Napewno wieczorem nie jeden z was kloł na gościa z na przeciwka, lub jadącego z tyłu i nap...światłami tak że wsteczne lusterko trzeba uchylić w 2pozycję. Bo nie da się prowadzić z blaskiem w oczach!!
Natomiast grandą i debilstwem jest wsadzanie palników hid do reflektowów refleksyjnych i mocno ryflowanym szkłem. Tego nie idzie ustawić, chodz by zakleił połowę reflektora!!
Nie do końca jest wina po stronie leniwych i znajomych diagnostów. W większości ludzie sami coś kombinują, naprawjają wyciągając reflektory. A potem szkoda czasu i pare złoty by skorygować ustawienie. Na pałę i świeci to świeci. On widzi. A że innym daje po oczach...to co tam...
Jak już ma się zakładać to tylko w reflekrorach soczewkowych gdzie jest odpowiednie skupienie wiązki światła.
Poza tym jak już kombinować to radzę zbliżyć się do orginału hid ("legalu"). Mianowicie zaopatrzyć się w co najmniej odbłyśnik(za adoptować) z mocowaniem na palnik (n.p. d2s)+ jak da rade przesłony(chodź w nie których typach i markach nie ma rozgraniczenia w budowie przesłony do H i Xeno). A zestaw chine hid kupić z starterem do palnika. Kasa ta sama!. Palniki tak samo tanie i 4300k, bo i tak odbiegają od norm ciepłoty barw. Spryskiwacze lamp oczywiście(najlepiej nie atrapy). + usawenie poziomu!! Nawet gdy skontroluje źródło, to będzie palnik "ori", a nie H z palnikiem. Poza tym we wszystkich chńskich produktach palników typu H jest podstawowy i celowy błąd. Mianowicie pręt elektrody jest nie z tej strony co trzeba, co ogranicza światło i jest to widoczne!! W przypadku osadzenia typu H7 można to usunąć, robiąc "pozycjometr" po przeciwnej stronie. W H1 nie.
Poziomowanie jest dopuszczane w manualu.
A najlepiej poskładać xeno na ori , nie drutować!!
Jak w H1 zdrowy odbłyśnik(jak ne to zregenerować)! To kupić żarówkę n.p. Tungsram+30%. I lepiej świeci jak chiński hid H/ palnik.
Pzd.
  • 0

#57 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:47, 14.09.2016

W przypadku ksenonów korektor musi działać automatycznie. Chyba, że źródło światła ma poniżej 2000 lumenów - są takie ksenony o obniżonej mocy montowane w niektórych nowych samochodach. Ale standardowy 35-watowy ksenon ma ok. 3200 lumenów.

Przepisy z "Regulaminu nr 48 EKG ONZ".
Jest tam napisane, że:
6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.

6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...)

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 11:48, 14.09.2016

  • 0

#58 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:11, 14.09.2016

Dzięki, nie mogłem trafić na to. Tylko urywki 😊
  • 0

#59 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 00:09, 04.12.2016

http://www.accordklu...podróbki-china/

 

Coś koledzy podpowiecie jeszcze?:> 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#60 wilku142

wilku142
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:2.4
  • Wersja:A6 C5
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:32, 14.01.2020

Cześć wszystkim dołączyłem do forum po przeczytaniu tego tematu. Mam pytanie do SimRacer, jak działa/ działała twoja przetwornica, nie miałeś problemów elektrycznych w aucie z powodu 55W i 4.5A? Dzwoniłem do firmy, która podałeś w linku kom-max, od której zakupiłeś przetwornice i powiedzieli mi, że te przetwornice są przeznaczone do ciężarówek, trochę się zdziwiłem, ponieważ tam jest 24V nie 12V tak jak pisze na przetwornicy. Kusi mnie żeby je zakupić jednak boję się efektu, bo już słyszałem, że niektórzy mieli problemy takie jak resetowanie licznika km, zegarka i duże zakłócenia  


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, HID

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq