XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 07:55, 25.04.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#47
Napisano 09:15, 25.04.2016
Pytałem czy jak teraz masz w 2 oddzielnych liniach odcięcie światła. To czy na H1 też tak miałeś?
2 sprawa to czy partzyłeś przy wkładaniu palnika Hid H1 masz z przwidłowej strony ten drucik jak w H1. Bo w poprzednim mialem na H7 i chniole robią odwrotnie. Aby było zbiżone odbicie światła od odbłyśnika poprostu wypiłowałem sztyft ustawiający po przeciwnej stronie i było git ☺
#48
Napisano 11:00, 25.04.2016
kto wie ile ma byc róznicy w mm na przesłonie wysokości tego zabka na rysunku h.
czy ma byc sciety pod kątem 45st?
czy sciecie ma przebiegac dokłądnie na srodku przesłony, czy zaczynac sie od połowy jak na zdjeciu?
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#49
Napisano 07:21, 22.05.2016
nikt nie ma ori xenonów rozebranych aby mi zmierzyc te wysokośc?
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#50
Napisano 11:11, 13.09.2016
#51
Napisano 13:51, 13.09.2016
Panowie żeby nie zakładać nowego tematu jaki zestaw hid polecacie do 200 zl?
Powiem tak... od ok 5 lat we wszystkich swoich autach miałem zamontowane zestawy HID.
Zawsze kupuje najtańsze na ebay, jak ktoś napisał to i tak jeden pies co kupisz czy slim czy nie slim czy AC czy DC.
jest to loteria bo prawie za każdym raze miałem jakiś problem, a to żarnik się spalił zaraz po założeniu, o to przetwornica nie działa.
Za każdym razem sprzedawca dosyłał zepsuty element albo wręcz cały nowy zestaw. jeszcze nigdy nie musiałem odsyłać zepsutego zestawu ale nawet gdyby to i tak jest to na koszt sprzedawcy wiec nic nie ryzykuje.
Generalnie jak już działało to działało do momentu sprzedaży samochodu.
Cokolwiek nie włożysz to i tak będzie o niebo lepiej niż seryjne światła, nie wiem jak można na tym w nocy jeździć...
pozdrawiam
#52
Napisano 14:15, 13.09.2016
Hej
Cokolwiek nie włożysz to i tak będzie o niebo lepiej niż seryjne światła, nie wiem jak można na tym w nocy jeździć...
Takie wpisy nie mogą pozostać bez komentarza: oczywiście jest to niezgodne z przepisami i robisz to na własną odpowiedzialność, ryzykując utratę dowodu rejestracyjnego...
Abstrahując od takiego, czy innego ustawienia świateł mam nadzieję, że wreszcie Policja i diagności zabiorą się za to i wyeliminują kierowców oślepiających innych z dróg, tylko i wyłącznie dla własnego widzimisię, tym bardziej, że nadchodzi jesienno-zimowy okres gorszych warunków na drodze i szybko zapadającego zmierzchu...
Pozdrawiam
Tomek
#53
Napisano 14:19, 13.09.2016
A jak popatrzysz to bardzo często widać auta które mają założone zwykle żarówki lub co gorsza cuda "xenon look", które są dopuszczone do homologacji, bądź takie po jakiejś przygodzie gdzie jedna z lamp świeci w niebo, a na które nikt nie zwraca uwagi, a oslepiaja gorzej niż prawidłowo zamontowany i wyregulowany HID
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#54
Napisano 15:21, 13.09.2016
Hej
Takie wpisy nie mogą pozostać bez komentarza: oczywiście jest to niezgodne z przepisami i robisz to na własną odpowiedzialność, ryzykując utratę dowodu rejestracyjnego...
Abstra*cenzura*ąc od takiego, czy innego ustawienia świateł mam nadzieję, że wreszcie Policja i diagności zabiorą się za to i wyeliminują kierowców oślepiających innych z dróg, tylko i wyłącznie dla własnego widzimisię, tym bardziej, że nadchodzi jesienno-zimowy okres gorszych warunków na drodze i szybko zapadającego zmierzchu...
Pozdrawiam
Tomek
Serio?...
Nie no lepiej jeździć na seryjnych światłach które świeca jak postojowi… to znacznie bezpieczniejsze….
Jechałeś kiedyś przed accordem z HID, albo mijałeś się z takim autem? Akurat accord na seryjnych lampach i HID nie oślepia.
Idąc twoim tokiem myślenia to za modyfikacje zawieszenia, hamulców a nawet za zmianę felg tez powinni ścigać, bo przecież nie są homologowane przez fabrykę wiec tez są nielegalne…
Nie zrozum mnie zle, jestem przeciwny pseudo-tunningowi i druciarstwu i nie zakładałem ksenonów żeby „poprawić wygląd” czy cos w tym stylu. Nie miałem problemu ze światłami w takich autach jak Golf 4, BMW e46 czy Honda Jazz i nie zmieniałem na HID, ale w Roverze 400, accordzie MK5 i accordzie MK7 po prostu nie da się jeździć na seryjnych światłach…
Zawsze używam barwy 4300k, która jest najbardziej zbliżona to barwy halogenów, choć gdyby była dostępna to uważam ze nawet lepsza byłaby barwa 4000k.
W accordzie mam założone ksenony na światłach krótkich jak i długich i za nic nie wrócił bym do poprzedniej opcji.
Szanuje to, ze ktoś chce jeździć na oem światłach, ale żeby od razu wieszać psy na kimś kto chce widzieć cos na drodze?
Jeszcze jedno mi przyszło do głowy, jeśli ktoś porusza się wyłącznie po mieście to prawdopodobnie nawet nie zauważa problemu słabych świateł w MK7, ale ktoś kto śmiga sporo w nocy po nieoświetlonych autostradach wie o czym mowie…
Pozdrawiam
Rino
#55
Napisano 16:00, 13.09.2016
czyli nic mi do kierowców, którzy nie oślepiają innych, niezależnie od przeróbek świateł, bo wtedy ryzykują jedynie konsekwencje wobec swojego auta...Abstrahując od takiego, czy innego ustawienia świateł .... oślepiających innych...
Ja mówię wyraźne NIE tym, którzy oślepiają innych, niezależnie od tego, czy mają HID'y, czy źle ustawione homologowane światła, bo w ten sposób zagrażają innym uczestnikom ruchu drogowego.
Podsumowując - ostrzegałem jedynie o nielegalności takiej przeróbki (bo, co ciekawe, nie wszyscy dokonujący takich przeróbek są tego świadomi) i jednocześnie wyraziłem swoje oburzenie faktem, iż Policja oraz diagności lekceważą pojazdy oślepiające innych...
Jeśli przeróbka świateł nie powoduje oślepiania, nie przeszkadza mi to (mimo braku legalności i faktu, że sam takiej przeróbki nie dokonam), jeśli powoduje oślepianie, to ja mówię 'nie'...
Pozdrawiam
Tomek
Jeszcze raz napiszę - jeśli nie oślepia, to mi to nie przeszkadza... jeśli oślepia - już tak...Akurat accord na seryjnych lampach i HID nie oślepia.
Idąc twoim tokiem myślenia to za modyfikacje zawieszenia, hamulców a nawet za zmianę felg tez powinni ścigać, bo przecież nie są homologowane przez fabrykę wiec tez są nielegalne…
Nie zrozum mnie zle, jestem przeciwny pseudo-tunningowi i druciarstwu i nie zakładałem ksenonów żeby „poprawić wygląd” czy cos w tym stylu. Nie miałem problemu ze światłami w takich autach jak Golf 4, BMW e46 czy Honda Jazz i nie zmieniałem na HID, ale w Roverze 400, accordzie MK5 i accordzie MK7 po prostu nie da się jeździć na seryjnych światłach…
Zawsze używam barwy 4300k, która jest najbardziej zbliżona to barwy halogenów, choć gdyby była dostępna to uważam ze nawet lepsza byłaby barwa 4000k.
W accordzie mam założone ksenony na światłach krótkich jak i długich i za nic nie wrócił bym do poprzedniej opcji.
Szanuje to, ze ktoś chce jeździć na oem światłach, ale żeby od razu wieszać psy na kimś kto chce widzieć cos na drodze?
Jeszcze jedno mi przyszło do głowy, jeśli ktoś porusza się wyłącznie po mieście to prawdopodobnie nawet nie zauważa problemu słabych świateł w MK7, ale ktoś kto śmiga sporo w nocy po nieoświetlonych autostradach wie o czym mowie…
Z hamulcami i amortyzatorami, to jednak zupełnie inna bajka...
#56
Napisano 09:27, 14.09.2016
Więc nie będę Cię cytował.
Dodam tylko że powoli zaczynają się brać za "jełopów" z reflektorami wszystkich typów, ustawionymi w niebo. Wyposażając policję w kontrolery ustawień poziomu. I słusznie... Napewno wieczorem nie jeden z was kloł na gościa z na przeciwka, lub jadącego z tyłu i nap...światłami tak że wsteczne lusterko trzeba uchylić w 2pozycję. Bo nie da się prowadzić z blaskiem w oczach!!
Natomiast grandą i debilstwem jest wsadzanie palników hid do reflektowów refleksyjnych i mocno ryflowanym szkłem. Tego nie idzie ustawić, chodz by zakleił połowę reflektora!!
Nie do końca jest wina po stronie leniwych i znajomych diagnostów. W większości ludzie sami coś kombinują, naprawjają wyciągając reflektory. A potem szkoda czasu i pare złoty by skorygować ustawienie. Na pałę i świeci to świeci. On widzi. A że innym daje po oczach...to co tam...
Jak już ma się zakładać to tylko w reflekrorach soczewkowych gdzie jest odpowiednie skupienie wiązki światła.
Poza tym jak już kombinować to radzę zbliżyć się do orginału hid ("legalu"). Mianowicie zaopatrzyć się w co najmniej odbłyśnik(za adoptować) z mocowaniem na palnik (n.p. d2s)+ jak da rade przesłony(chodź w nie których typach i markach nie ma rozgraniczenia w budowie przesłony do H i Xeno). A zestaw chine hid kupić z starterem do palnika. Kasa ta sama!. Palniki tak samo tanie i 4300k, bo i tak odbiegają od norm ciepłoty barw. Spryskiwacze lamp oczywiście(najlepiej nie atrapy). + usawenie poziomu!! Nawet gdy skontroluje źródło, to będzie palnik "ori", a nie H z palnikiem. Poza tym we wszystkich chńskich produktach palników typu H jest podstawowy i celowy błąd. Mianowicie pręt elektrody jest nie z tej strony co trzeba, co ogranicza światło i jest to widoczne!! W przypadku osadzenia typu H7 można to usunąć, robiąc "pozycjometr" po przeciwnej stronie. W H1 nie.
Poziomowanie jest dopuszczane w manualu.
A najlepiej poskładać xeno na ori , nie drutować
Jak w H1 zdrowy odbłyśnik(jak ne to zregenerować)! To kupić żarówkę n.p. Tungsram+30%. I lepiej świeci jak chiński hid H/ palnik.
Pzd.
#57
Napisano 11:47, 14.09.2016
Przepisy z "Regulaminu nr 48 EKG ONZ".W przypadku ksenonów korektor musi działać automatycznie. Chyba, że źródło światła ma poniżej 2000 lumenów - są takie ksenony o obniżonej mocy montowane w niektórych nowych samochodach. Ale standardowy 35-watowy ksenon ma ok. 3200 lumenów.
Jest tam napisane, że:
6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.
6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...)
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 11:48, 14.09.2016
#58
Napisano 19:11, 14.09.2016
#59
Napisano 00:09, 04.12.2016
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#60
Napisano 13:32, 14.01.2020
Cześć wszystkim dołączyłem do forum po przeczytaniu tego tematu. Mam pytanie do SimRacer, jak działa/ działała twoja przetwornica, nie miałeś problemów elektrycznych w aucie z powodu 55W i 4.5A? Dzwoniłem do firmy, która podałeś w linku kom-max, od której zakupiłeś przetwornice i powiedzieli mi, że te przetwornice są przeznaczone do ciężarówek, trochę się zdziwiłem, ponieważ tam jest 24V nie 12V tak jak pisze na przetwornicy. Kusi mnie żeby je zakupić jednak boję się efektu, bo już słyszałem, że niektórzy mieli problemy takie jak resetowanie licznika km, zegarka i duże zakłócenia
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, HID
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych