Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

ECU Honda VIII 2.0 tuning

VIII

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
64 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:55, 12.01.2016

czy ktoś zna najlepiej w okolicy Katowic, Krakowa (dalej też może być) dobry zakład który zmienia ECU w Hondzie Accord VIII gen 2.0 156 koni? Mam zrobiony aktualnie już wydech na sportowy ale kolejnym krokiem jest zmiana oprogramowania komputera na bardziej agresywny i dający kopa :) jak macie namiary to piszcie.


  • 0

#2 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 167
Wzorowa

Napisano 09:58, 12.01.2016

Nie wiem ile spodziewasz się wycisnąć z R-ki, ale najprościej mówiąc jest gra nie warta świeczki.


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#3 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:02, 12.01.2016

zdążyłem się dowiedzieć że przez modyfikację ECU, katalizatora można podejść pod 170 KM. Gadałem z gościem z Łodzi w tej sprawie co się tym zajmuje na co dzień ale szukam gdzieś bliżej. R-ka wbrew różnym opiniom nadaję się do tuningu tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić a takich osób i warsztatów nie ma za dużo


  • 0

#4 Tomi2323

Tomi2323
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Zabrze
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:10000
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:32, 12.01.2016

Dzięki mi też się przydało :)


  • 0

#5 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:24, 12.01.2016

zdążyłem się dowiedzieć że przez modyfikację ECU, katalizatora można podejść pod 170 KM. Gadałem z gościem z Łodzi w tej sprawie co się tym zajmuje na co dzień ale szukam gdzieś bliżej. R-ka wbrew różnym opiniom nadaję się do tuningu tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić a takich osób i warsztatów nie ma za dużo

A kto z łodzi ? Dasz namiar ?
  • 0

Czarne jest piękne !!!


#6 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 167
Wzorowa

Napisano 23:38, 12.01.2016

Tylko, że przyrost rzędu 14 KM to zabawa dla samej zabawy. A już w takim A/T to pewnie wcale nie czuć różnicy, no może jedynie w portfelu. ;)


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#7 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:43, 12.01.2016

Tylko, że przyrost rzędu 14 KM to zabawa dla samej zabawy. A już w takim A/T to pewnie wcale nie czuć różnicy, no może jedynie w portfelu. ;)

Tak też myślę , ale chcę się dowiedzieć co gość ma do zaoferowania ;)
  • 0

Czarne jest piękne !!!


#8 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:46, 13.01.2016

http://mar-tec.pl/


  • 0

#9 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:09, 13.01.2016

Te 14 kucy będzie więcej jak założysz kolektor 421 bez katalizatora. Czyli przyrost około 10% mocy silnika....
  • 0

#10 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:28, 13.01.2016

Dzięki za info . pogadam o tym w mg Motorspor:)
  • 0

#11 m4c13k

m4c13k
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:PO
  • Silnik:h22
  • Wersja:Type-r
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:ch1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 13.01.2016

Kopa? Stary masz ciężką limuzynę z automatem i dychawicznym motorem, jakiego kopa ty chcesz poczuć? Co to znaczy, że masz sportowy wydech? Żeby w ogóle był jakikolwiek sens strojenia (jak dla mnie w tym zestawieniu nigdy go nie będzie) to dobrze byłoby trochę rozszerzyć mody wykonane przed. Chociaż taki standard jak I/H/E, chociaż wydech już niby masz...


  • 0

#12 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:51, 13.01.2016

Stary..... nie mam automatu tylko manual.... mam zrobiony dolot, ceramizację silnika, profesjonalny wydech w firmie MG Motorsport (jak nie słyszałeś o niej to jesteś ignorant w temacie) i aktualnie 7,5 do setki......więc na limuzynę ważącą 1440 kg z 20 litrów na pokładzie dokładnie uważam że całkiem nieźle.....


  • 0

#13 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:59, 13.01.2016

Opisz co tam pomodziles :) masz moze wykres z hamowni? Ciekawi mnie przebieg momentu ;)
  • 0

#14 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:13, 13.01.2016

jak będzie gotowe to rzucę o ile dają jakiś wykres :)


moim celem jest zejść do 7,1-6,9 do setki i będę szczęśliwy i nic więcej nie będę chciał . No może wyprzedzić Karola Basza na kartingu bo dużo mi nie brakuje ;)


  • 0

#15 Mariusz-TT

Mariusz-TT
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:12, 13.01.2016

Stary..... nie mam automatu tylko manual.... mam zrobiony dolot, ceramizację silnika, profesjonalny wydech w firmie MG Motorsport (jak nie słyszałeś o niej to jesteś ignorant w temacie) i aktualnie 7,5 do setki......więc na limuzynę ważącą 1440 kg z 20 litrów na pokładzie dokładnie uważam że całkiem nieźle.....

7,5 do setki to musi być naprawdę z dużej górki ;)Rozumiem że silnik powiększyli do 20 litrów ale gdzie Ci go upchnęli pod maską to nie mam aż tak dużej wyobraźni ;).Dysponujesz jakimiś wydrukami co by to potwierdzało?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq