XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 13:42, 24.02.2011
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#32
Napisano 11:43, 25.02.2011
#33
Napisano 12:35, 25.02.2011
Btw. nasz nadmuch dziala troszke inaczej niz zwykle nadmuchy w ktorych temp. reguluje sie pokredlem. Ustawiajac 16C leci cieple powietrze ktore malo rozni sie od ustawiania 22 i wiecej. W zwyklych nadmuchach pierwszy poziom cieplego powietrza(czyli jeden zabek wyzej od Max Zimnego) nie powoduje ze z kratek leci cieple powietrze.
Ustawiajac nasze nadmuchy na 16C w trybie 100% manualnym oznacza ze z kratek leci powietrze o temp 16C?
Bo w trybie AUTO samochod stara sie utrzymac temp. 16C a w trybie manualnym?
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#34
Napisano 09:49, 01.03.2011
W przypadku wylaczonej klimy, wskazanie temperatury nie odzwierciedla rzeczywistosci. Wtedy ustawienie dziala jak w kazdym innym samochodzie bez klimatyzacji. Czyli temperatura powietrza zalezy tylko od temperatury plynu chlodzacego. Wskazania temperatury mozna przetlumaczyc nastepujaco:
LO - 0% otwarcia przepustnicy od nagrzewnicy
16 - 8%
17 - 17%
...
24 - 83%
25 - 92%
HI - 100%
W przypadku korzystania z ogrzewania klimatyzacja (bez znaczenia czy jest AC ON czy OFF) prawdopodobnie klima bedzie starala sie utrzymac zadana temperature w kabinie (czyli to co na wyswietlaczu). Ale trzeba pamietac, ze efektywnosc tego trybu pracy jest mocno uzalezniony od warunkow zewnetrznych i temperatury silnika.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#35
Napisano 17:52, 01.03.2011
"W przypadku korzystania z ogrzewania klimatyzacja (bez znaczenia czy jest AC ON czy OFF) "
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#36
Napisano 18:34, 01.03.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#37
Napisano 19:12, 01.03.2011
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#38
Napisano 22:39, 02.03.2011
Niewykluczone tez, ze akurat sprawdzasz gdy klima grzeje a pozniej drugi raz jak juz plyn chlodzacy osiagnie 75C to wtedy grzanie sie wylacza i leci tylko z nagrzewnicy. Byc moze to powietrze jest chlodniejsze.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#39
Napisano 17:07, 04.03.2011
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#40
Napisano 21:12, 04.03.2011
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#41
Napisano 21:19, 04.03.2011
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#42
Napisano 08:46, 05.03.2011
Wejdziesz do pomieszczenia o +5C z dworu -20C i bedzie ci cieplo.
Wejdziesz do pomieszczenia o +5C z dworu +15C i bedzie ci zimno.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#43
Napisano 11:16, 05.03.2011
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#44
Napisano 15:55, 26.12.2011
#45
Napisano 16:15, 26.12.2011
Tuned by Cinsoft
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych