XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Silnik gaśnie chwilę po odpaleniu
#31
Napisano 00:59, 16.01.2016
#32
Napisano 06:43, 16.01.2016
Jachu
#33
Napisano 14:11, 16.01.2016
Czyli to wina wtryskiwaczy? A nie wystarczyło by zatankować i dolać jakiegoś uszlachetniacza do paliwa, który czyści i wtryski i wytrąca wodę ze zbiornika?
#34
Napisano 14:45, 16.01.2016
Jachu
#35
Napisano 17:00, 16.01.2016
A ja się nie zgodzie ani z kwestia zalania jakiegoś konkretnego paliwa ani z kwestią że trzeba co jakiś czas przejechać się na benie większy dystans.
Paliwo jak paliwo cokolwiek dedykowanego zalejesz powinno auto działać.
Skoro 1000 acco jeździ i problemu takiego nie ma, to 1 sztuka która ma problem z jakimś konkretnym elementem.
Zazwyczaj zawalone wtryski, filtry, zbiornik.
Przepychanie na siłę syfu przez wtryski nie jest dobrym rozwiązanie bo można sobie jeszcze bardziej zaszkodzić.
Kwestia magicznych preparatów do czyszczenia wtryskiwaczy:
Jeśli czyści wtryski tzn. najpierw ma styczność z syfem jaki jest w baku i go rozpuszcza dając efekt kolejnej dawki syfu na wtryski. Syf rozpuszczony w baku pchany jest na wtryski które poniekąd się czyszczą do czasu aż działa preparat a zaraz po tym jak straci właściwości syf z baku zapycha wtryski i masz tak w kółko a nawet można sobie szybko wtryski uszkodzić bo jak już na sitach i tłoczkach syf zagości to zaczną lać i problem się pogłębia.
Kwestia nalania paliwa ma sens tylko gdy problem nie jest duży np. muli auto
Wtedy spuszczasz ile możesz paliwa z baku i zalewasz świeżym w dużej ilości wymieniając filtr paliwa.
Ale nie w przypadku gdy masz już zapchane wtryski praktycznie całkiem.
Co do tego typu rozwiązań jedynym racjonalnym i skutecznym jest wyjęcie wtrysków, wymiana filtra, przepuszczenie pod ciśnieniem w przewodach PB z powrotem do baku, wypuszczenie z baku całego Pb(im bardziej się to tego punktu przyłożymy tym lepszy efekt), wyczyszczenie smoka przy pompie oraz wyczyszczenie samej pompy zwracając uwagę aby nie wysuszyć jej, i złożenie wszystkiego do kupy zalewając świeże Pb. Aby nie być dużo stratnym na paliwie spuszczone można przepuścić przez bawełnianą czysta szmatę i co tankowanie dolewać część do baku.
Co do "zastanych wtryskiwaczy" o czymś takim można mówić przede wszystkim tylko przy instalacjach poniżej sekwencji i to tylko w przypadku kiedy ktoś konkretnie zaniedba - dlaczego: A dlatego iż nawet przy starszych instalacjach odpala się na Pb i początkowo ruszasz na Pb więc wtryskiwacze z każdym odpaleniem auta muszą podjąć pracę. Zaniedbanie masz do odmiany wtedy kiedy ktoś przełącza na LPG na stałę i "cheśta" silnikiem na siłę przy dużych mrozach.
To jakby zalać benzyniaka do pełna ropą i oczekiwać że będzie śmigał jak F1.
Edit:
No tutaj akurat rozwiązanie było u Radish'a typu "najciemniej pod latarnią" ale na przyszłość przestrzegam przed specyfikami.
#36
Napisano 20:10, 16.01.2016
Jachu
#37
Napisano 13:34, 18.01.2016
Wtryski to jakaś czwarta , piąta rzecz do sprawdzenia jak wyczerpią się już poprzednie pomysły. Ja np. jeździłem na Pb w 80% więc wtryski benzynowe ciągle pracowały. Inna sprawa, że zalewałem często ale mało paliwa a woda i tak się wytrącała na ściankach zbiornika. Ja jak wcześniej pisałem dolałem siuwaksu do usuwania wody z baku. Jak na razie auto działa i odpala. Kolejna sprawa to pompa i bak który jak samochód ma 15-20 lat to i tak jest brudne i pełne syfu. Co do specyfików czyszczących wtryski i układ to lałem STP oraz Millersa i jakoś nić się nie działo tak w acco jaki i w civic-u. Tak naprawdę nawet kupując na renomowanych stacjach nie wiemy jak czyste jest paliwo a nawet jak wyjdzie jakaś wadliwa partia to przecież tego nie wyleją do kanału. Sprzeda się trochę tu, trochę tam a kupujący i tak jest nieświadomy.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, gaśnie, na zimnym
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych